آموزش موفقیت در زندگی و کسب و کار

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه تمرکز خود را قوی کنیم؟

تمرین‌های افزایش تمرکز
«شما در سر خود مغز دارید و در کفش‌های خود پا. پس می‌توانید با فکر، هر جهتی که تمایل دارید را انتخاب کنید.» دکتر سئوس

مردم همیشه تصور می‌کنند که اگر علایق خود را دنبال کنند، نمی‌توانند به معنای واقعی کلمه در محیط کار فعالیت داشته باشند. اما این باور همیشه درست نیست. برای اینکه متوجه شوید چرا شما همچنان می‌توانید از نظر ذهنی احساس خستگی کنید، باید در ابتدا پیکربندی مغز انسان‌ها را بررسی نمایید.

قشر پیش پیشانی پیشرفته‌ترین بخش مغز است. این بخش ساختارهای گسترده‌تر تکامل یافته را در بر دارد. همچنین مسئولیت رفتارهای شناختی که یک توانایی منحصر به فرد انسانی است مثل توانایی تعیین اهداف پیچیده، برنامه ریزی برای آینده، جلوگیری از امیال غریزی، تصمیم گیری‌های آگاهانه و سازماندهی فعالیت‌های ما را برعهده دارد.

کسب و کار میلیاردی آنلاین تان را راه اندازی کنید

به طور کلی، این توانایی‌های پیچیده معمولاً به عنوان عملکرد اجرایی مغز ما شناخته می‌شوند. قشر پیش پیشانی در انسان‌ها نسبت به سایر گونه‌های موجود در این سیاره، قابلیت‌ها و توانایی‌های بیشتری دارد. حال این سؤال مطرح می‌شود که چرا با تمام این توصیفات، ما هنوز بیشتر اوقات از نظر ذهنی درگیر هستیم؟ تغییرات چشمگیر اقتصادی که در قرن گذشته اتفاق افتاده است را در نظر بگیرید. تعداد افرادی که کار فیزیکی انجام می‌دهند به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. در حالی که تعداد کارکنان با معلومات بالا به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

یکی از جنبه‌های این تحول این است که اکثریت قریب به اتفاق نیروی کار مدرن ما نسبت به گذشته، به هوش عاطفی (مهارت‌های انسانی) و امکانات انتزاعی بیشتر (مهارت‌های مفهومی) نیاز دارند. هر دوی این مهارت‌ها در قشر پیش پیشانی اتفاق می افتند. برای روشن شدن بحث، باید اشاره شود که ما به هیچ عنوان قصد نداریم بگوییم امروزه سخت‌تر از اجداد خود کار می‌کنیم.

حرف ما این است که به نظر می‌رسد در چند قرن گذشته، تقاضا برای داشتن عملکرد ذهنی، افزایش یافته و فراگیرتر شده است. از آنجایی که وقوع تغییرات نسبتاً جزئی در ساختارهای زیستی موجود بین 100000 تا 1 میلیون سال به طول می‌انجامد، باید برای مدت طولانی منتظر بمانیم تا قشر پیش پیشانی ما ظرفیت خود را برای پاسخ دادن به درخواست‌های مورد نظر افزایش دهد.

 

مدیریت زمان

 

مدیریت زمان داشته باشید
شما می‌توانید در تمامی صنایع و در شرکت‌های مختلف، افرادی را مشاهده کنید که کسل بوده و تمرکز خود را از دست داده‌ و دوست دارند فراتر از استراتژی‌های موجود پیش بروند. آن‌ها بر این باورند که انجام چند کار به صورت هم زمان تنها راهی است که می‌توانند جلوتر از درخواست‌های بی‌شماری که از آن‌ها می‌شود، پیش بروند. مشکل این است که مغز ما می‌تواند در یک زمان خاص تنها در اندازه محدودی تمرکز داشته باشد. دانشمندان بسیاری از جمله دنیل کاهنمان، نویسنده کتاب توجه و تلاش در این خصوص تخقیقاتی را انجام داده‌اند.

با توجه به برخی برآوردها، زمانی که شما بین کار خود وقفه می‌اندازید در مقایسه با هنگامی که تمرکز خود را به طور کامل روی یک موضوع خاص حفظ می‌کنید، زمان اتمام آن پروژه خاص تا 40 درصد طولانی‌تر خواهد شد. در خیلی موارد افزایش تمرکز و دقت در کار هدف اصلی است. اما اگر کیفیت یا دقت در انجام یک کار اولویت اول نباشد، شما می‌توانید دو یا چند وظیفه را به صورت هم زمان انجام دهید.

نکته‌ای که باید بدانید این است که این باور که انجام کارها به صورت هم زمان می‌تواند باعث شود که عملکرد موثرتری داشته باشیم، بیشتر از اینکه پایه علمی داشته باشد، افسانه است. در هر سطحی، در نتیجه عدم درک صحیح هنجارهای اجتماعی، ما احساس خستگی بی حد و حصر و تنزل فکری را خواهیم داشت.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/improve-concentration

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

پنج اصل افراد موفق

5 اصلی که افراد موفق به آن اعتقاد دارند
داشتن وقفه در حین انجام کارهای روزانه امری اجتناب ناپذیر است. آنجایی که ما تصور می‌کنیم ممکن است یک رویداد مهم را از دست بدهیم، اجازه می دهیم تمامی صداهایی که تمرکز ما را بر هم می‌زنند، وجود داشته باشند. چرا که در این حالت همیشه در دسترس بوده و ارتباط خود با دیگران را حفظ می‌کنیم. ما عادت کرده‌ایم که به طور ناخودآگاه به خودمان بگوییم این ارتباط همیشگی هیچ تأثیری روی حجم کاری که انجام می‌دهیم و البته کیفیت آن ندارد. اما در حقیقت صداهای اطراف، به شدت ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و باعث می‌شوند که تمرکز ما بر هم بخورد.

در نتیجه، آن میزان کارآیی و بهره‌وری ما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. برای اینکه بتوانید خودتان را از ذهیتی که دارید جدا کنید، باید تلاش کنید و به شکل آگاهانه انتخاب نمایید. اما زمانی که شما خودتان را با اصول افراد موفق وفق داده و شروع به انجام این اصول در زندگی کردید، می‌توانید به شکل مجهزتری به سمت اهداف خود پیش بروید. در این صورت، دیگر تمرکز خود را از دست نداده و مسیر خود را گم نمی‌کنید.

1. اصل باورپذیری
همه ما اکثراً به انجام یک کار بزرگ فکر می‌کنیم. تفاوت میان افراد موفق و ناموفق در داشتن باور در این زمینه است. چرا که داشتن باور به اینکه شما توانایی انجام کاری را دارید، اولین گام در راستای رسیدن به آن هدف به شمار می‌رود. به گفته ویل اسمیت: «یک قدرت نجات بخش، در تمامی تصمیم گیری‌های شما وجود دارد. این قدرت است که تصمیم می‌گیرد شما قرار است به چه چیزی دست پیدا کرده و به چه کسی تبدیل شوید و در نهایت چگونه به آن دست پیدا می‌کنید. از آن لحظه به بعد، جهان از جلو راه شما کنار می‌رود تا شما به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید.»

زمانی که شما کاری را حقیقتاً انتخاب نموده و انجام می‌دهید، در ادامه، همه کائنات دست به دست هم می‌دهند که آن اتفاق برای شما به وقوع بپیوندد. رمز موفقیت دقیقاً همین است. شما باید بدانید که تصمیمات شما به شدت تحت تأثیر ذهنیت شما قرار می‌گیرند. پس باید یک ذهنیت درست و مناسب داشته باشید. ذهنیتی که شما را به رویاهایی که در سر دارید نزدیک و نزدیک‌تر نماید.

 

افراد موفق

 

2. اصل حذف عوامل برهم زننده تمرکز
ساختار جهان اطراف به شکلی است که در کار شما ایجاد وقفه می‌کند. اگر شما در حال حاضر مشکل تمرکز دارید، باید در ابتدا روی این موضوع به صورت جدی کار کنید. اما اگر به طور طبیعی تمرکز کافی را دارید اما نمی‌توانید محیط اطراف خود را کنترل کنید، به احتمال زیاد دلیل این اتفاق برخورد با عوامل بر هم زننده تمرکز در طول مسیر است. برای مبارزه با این عوامل شما باید هر چیزی که تمرکز شما را بر هم می زند، حدف کنید.

می‌توانید صدای هشدار گوشی خود را قطع کنید و همیشه آن را به صورت وارونه قرار دهید تا روشن شدن صفحه نمایش تمرکز شما را بر هم نزند. باید یاد بگیرید که با بی صدا بودن و داشتن تمرکز حین کار کنار آمده و احساس راحتی داشته باشید. با این کار کیفیت کار شما به شکل زیادی افزایش پیدا کرده و بهره وری شما نیز بیشتر خواهد شد. در این حالت، شما می‌توانید به شکل عمیق‌تری فکر کنید. چرا که زمان‌های بیشتر و طولانی‌تری برای فکر کردن خواهید داشت.

 

آنچه در ادامه این مقاله می خوانید:

  • اصل مدیریت زمانی
  •  اصل حفظ سلامت
  •  اصل نادیده گرفتن
  •  

ادامه مقاله پنج اصل افراد موفق

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب آموزشی و انگیزشی رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

شکرگزاری و سپاسگزاری بزرگترین راز موفقیت

هدف از تهیه برنامه های موفقیت
افراد زیادی در زمینه ساخت برنامه های انگیزشی فعالیت می کنند. استاد حسین عزت خواه نیز مدت ها است که مجموعه برنامه های الآن وقتشه با محوریت موفقیت را تهیه می کنند. هدف ایشان از همان ابتدای کار این بوده است که بستری را فراهم کنند که از طریق آن افراد بتوانند به یکدیگر کمک کرده و زندگی و شخصیت بهتری را برای خودشان بسازند. نکته‌ای که باید بدانید این است که زندگی اطرافیان شما روی زندگی شما تأثیر می‌گذارد.

چرا که اگر اطرافیان شما بتوانند روی شخصیت‌های خودشان کار کنند، مطمئناً می‌توانند در روابط خود بهتر بوده، در زندگی از لحاظ مالی و مهارتی پیشرفت داشته، راحت‌تر خود را شناخته و کنترل کنند. پس شما همانقدر که به فکر رشد شخصیتی خودتان هستید، می‌توانید به رشد شخصیتی اطرافیان خود نیز فکر کنید و هدف استاد حسین عزت خواه از ساخت این مجموعه ویدیوها نیز دقیقاً همین بوده است.

در نهایت این را به یاد داشته باشید همه ما بی شک لیاقت داشتن یک زندگی فوق العاده زیبا و رویایی را داریم. در نتیجه همه تلاش ایشان در هنگام ساخت این مجموعه ویدیوها این بوده است که افراد بتوانند در هر بعدی از شخصیت خود، یک گام به جلو بردارند.

سبک زندگی خود را با موفقیت شکل دهید

شروع کار ساخت برنامه الآن وقتشه
جرقه برنامه الآن وقتشه اولین بار زمانی در ذهن استاد حسین عزت خواه زده شد که ایشان تصمیم گرفتند تا در جنبه‌های مختلف زندگی خود بهتر شوند. برای مثال ایشان چندین سال پیش که ورزش‌های رزمی را شروع کردند، متوجه شدند که زمانی که فیزیک و بدن انسان قوی‌تر می‌شود، کنترل کردن آن نیز سخت‌تر می‌شود. چرا که شما قدرت بدنیتان نسبت به آدم‌های معمولی افزایش پیدا می‌کند و در نهایت قدرت این را خواهید داشت که حتی به آنها آسیب برسانید. به همین دلیل اینکه بتوانید خودتان را کنترل کنید، خیلی سخت‌تر خواهد بود. یک قسمت اعظم ورزش‌های رزمی این است که شما بتوانید از طریق روح خود، بدنتان را کنترل کنید. این مسئله یک چالش ذهنی بزرگ برای استاد حسین عزت خواه بود که چگونه به فردی تبدیل شود که کمتر عصبانی می‌شود و کمتر می‌توانند او را عصبانی کنند.

 

شکر گزاری

 

تصور کنید که شما الآن پشت چراغ قرمز ایستاده باشید و برای 4 نفر دیگر بوق بزنید. احتمال دارد که از این 4 نفر، 3 نفر آنقدر عصبانی شوند که حتی از ماشین خود بیرون آمده و با شما دعوا کنند. در نتیجه جامعه ما خیلی به این مسئله نیاز دارد که آدم‌ها بتوانند بیشتر از قبل روی خودشان مسلط شده و خود را کنترل نمایند. در راستای مثال قبل باید گفت که ایشان به خودشان گفتند: «اگر تو رزمی کار هستی به هیچ عنوان نباید این تصور را داشته باشی که می‌توانی از این مهارت در خیابان و برای دیگر افراد استفاده نمایی. تو تنها می‌توانی از این مهارت‌ها به عنوان یک ورزش رزمی استفاده کنی و اگر قصد سنجیدن خودت را داری هم تنها در مسابقه می‌توانی این کار را انجام دهی.»

در دوره‌ای که ایشان به این موارد فکر می‌کردند، از نظر سنی بسیار جوان‌تر بودند و انجام این کار در سنین پایین کار خیلی دشواری است. یکی دیگر از افکاری که ذهن استاد حسین عزت خواه را به خود مشغول کرده بود، رسیدن به موفقیت مالی بود. همان زمان این جرقه در ذهن ایشان زده شد که در زبان فارسی آنقدری که نیاز است پیرامون موفقیت و جنبه‌های آن صحبت نشده است. به همین دلیل ایشان برای مطالعه در این زمینه اقدام کردند. به مرور زمان با درخواست اطرافیان، ایشان شروع به اشتراک گذاشتن خلاصه و نکات مهم مطالبی که مطالعه نموده‌اند، کردند.

همه این موارد دست به دست هم دادند که ایشان به این فکر بیفتند که برنامه‌ای بسازند تا بتوانند از طریق آن، مواردی که یاد می‌گیرند را با دیگران در میان بگذارند. هدفی که به ذهنشان رسید این بود که تجارب، چالش‌ها و سختی‌هایی که داشته‌اند را به دیگران یاد بدهند. تمامی قسمت‌های برنامه الآن وقتشه با این هدف ساخته شده است که زندگی هزاران، صدها یا حتی یک نفر را تغییر دهد.

 

برای مطالعه ادامه مقاله و مشاهده فایل ویدیویی این مقاله کلیک کنید

با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

طلایی ترین نکات برای خلق موفقیت و رشد فردی

تعریف موفقیت در زندگی
در برخی از لحظات زندگی ممکن است قلبتان با شما حرف بزند. اما مسئله مهم اینجا است که در این زمان‌ها باید به ندای قلب خود گوش دهید یا خیر. برای اینکه بتوانید به ندای قلبتان گوش دهید باید خودتان را از نظر شخصیتی بهتر کنید. فرض کنید شما پدر یا مادری هستید که به دنبال موفقیت فرزندتان در یک زمینه خاص مثلاً ورزش بسکتبال هستید. ممکن است شما آنها را در باشگاه ثبت نام کنید تا تحت نظارت یک مربی حرفه‌ای، آموزش‌های لازم را یاد بگیرند. مسئله‌ مهمی که وجود دارد این است که شما تنها به دنبال نتیجه هستید و دوست دارید موفقیت فرزند خود را در آن رشته ببینید.

موفقیت در مدیریت بیزینس را تجربه کنید

میزان این موفقیت را هم تنها خود شما هستید که تعیین می‌کنید و گاهی این کار را بدون در نظر گرفتن توانایی فرزند خود انجام می‌دهید. مهم‌ترین آسیبی که ممکن است به آنها وارد شود نیز به همین خاطر است. شما به عنوان والدین او، بیشتر از توانایی که فرزندتان دارد، از او انتظار دارید. یا مثلاً شما به عنوان یک کارآفرین بیشتر از حد نرمال از مشتریان خود انتظار دارید. شاید هم توقع شما به عنوان یک نویسنده از متنی که نوشته‌اید یا خوانندگان خود، بیشتر از آنچه که باید است. همین انتظارات نا به جا باعث می‌شود، شما احساس ناامیدی کنید. ممکن است از این بابت عصبانی و ناراحت شده یا احساس گیجی کنید. برای اینکه بتوانید فرد موفقی باشید، باید تعریف درستی از موفقیت داشته باشید. تا زمانی که شما نتوانید به یک تعریف درست و مشخص از موفقیت دست پیدا کنید، نمی‌توانید هیچ وقت احساس کنید که فرد موفقی هستید. اما حالا این سؤال مطرح می‌شود که تعریف درست موفقیت چیست؟

قانون طلایی موفقیت
قانون طلایی موفقیت، لذت بردن از فرآیند تلاش برای موفقیت است. ساده است. در مثالی که در ابتدا زده شد، باید از فرزندان خود بپرسید که آنها به چه کاری علاقه دارند. این نکته را فراموش نکنید که آنها باید کاری را انجام دهند که خودشان به آن علاقه دارند، نه کاری را که شما تصور می‌کنید، می‌توانند در آن موفق شوند. اگر آنها به شما گفتند که به ورزش بسکتبال علاقه دارند، از آنها بپرسید که برای رسیدن به موفقیت در این رشته باید چه کارهایی را انجام دهند. مطمئناً خیلی از آنها پاسخ این سؤال را نمی‌دانند.

 

موفقیت در زندگی

 

از فرزندان خود بپرسید که می‌خواهند از طریق این کار مشخص به چه چیزهایی دست پیدا کنند. سپس از آنها بخواهید تا تمامی این موارد را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنند. اگر هدف آنها از داشتن علاقه به بسکتبال، بازی کردن، پیروز شدن، کسب امتیاز، لذت بردن و در نهایت موفق شدن است، می‌توانید به این اطمینان برسید که آنها به قانون طلایی موفقیت در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. این بار اگر از شما پرسیده شود که قانون طلایی موفقیت چیست، شما می‌توانید با اطمینان بگویید که انجام کاری که دوست دارید و لذت بردن از آن کار است. برای مثال شما به عنوان یک کارآفرین موفق باید بتوانید با علاقه در مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید پیش بروید. در غیر این صورت نمی‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

 

آنچه در ادامه این مقاله می خوانید:

کاری که دوست دارید را انجام دهید
آیا بخشی از مشکل هستید یا قسمتی از راه حل؟
 

ادامه مقاله طلایی ترین نکات برای خلق موفقیت و رشد فردی

برای مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

نمونه هایی از شکرگزاری

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • هیچگاه سعی نکنید تلاش های گذشته خود را فراموش کنید
  • گذشته شما می‌تواند سازنده آینده شما باشد
  • رابطه طلایی میان شکرگزاری و رسیدن به موفقیت
  • تأثیر شگفت انگیز شکرگزاری در زندگی

هیچگاه سعی نکنید تلاش های گذشته خود را فراموش کنید
شما باید گذشته خود را حتماً به یاد داشته باشید. کسانی که حافظه خوبی نداشته و خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کنند باید تکه‌ای از گذشته را برداشته و آن را کنار خود داشته باشند. تکه‌ای که بتواند به آنها انرژی دهد. استاد حسین عزت خواه به ورزش‌هایی مثل کیک بوکسینگ می‌پرداختند و در مسابقات مربوطه شرکت می‌کردند. دویدن روی تردمیل برای ایشان همواره کار بسیار دشواری بود. برای مثال بعد از 45 دقیقه دویدن دیگر برداشتن هر یک قدم هم برای ایشان کار سخت و آزار دهنده‌ای می‌شد. در این مواقع ایشان دستبندی را روی دست خود می‌بستند که شاید ظاهر آن دیگر قدیمی و کهنه شده باشد اما برای ایشان سرشار از معنا است.

استاد حسین عزت خواه هر زمان که با مشکلی رو به رو می‌شوند که تصور می‌کنند اصلاً نمی‌تواند کاری را انجام دهند یا توانایی لازم را ندارند، این دستبند را به دست می‌بندند. زیرا این دستبند برای ایشان یادآور چیزهایی است که قدرت ایشان را صد برابر می‌کند. چرا که به او می‌گوید: «زمانی که تو می‌دویدی و برای مسابقات آماده می‌شدی، تلاش زیادی کردی و توانستی موفق شوی و به چیزی که می‌خواستی دست پیدا کنی. پس الآن هم می‌توانی این کار را انجام دهی.» خیلی اوقات نباید فراموش کنید که از کجا آمده‌اید و چه کارهایی انجام داده‌اید. خیلی از شما که اکنون به دنبال موفقیت مالی هستید، در گذشته دچار ضعف مالی بوده‌اید یا حتی در همین زمان حال نیز خودتان را از نظر مالی ضعیف می‌دانید. اما آنقدر انگیزه دارید که این مشکل مالی به یک منبع انرژی برای شما تبدیل شده است که بتوانید صدها میلیون دلار کسب درآمد کنید.

 

شکرگزاری

 

خیلی از کسانی که از نظر مالی افراد موفقی می‌شوند، کسانی بوده‌اند که دقیقاً از نظر مالی خیلی ضعیف بوده‌اند و همین ضعف آنها به یک منبع قدرت برای آنها تبدیل شده است. خیلی چیزهای دیگر نیز می‌تواند به همین شکل باشد اگر شما چندین سال پیش فرد بسیار فقیری بودید اما اکنون بهترین خانه و ماشین را داشته و یک کارخانه دار موفق هستید، نباید فراموش کنید که در گذشته چه شرایطی داشته‌اید.

به اشتباه گذشته خود را فراموش نکنید و به خودتان نگویید که آن زندگی، زندگی قبلی من بوده است، نباید به کسی درباره گذشته خود بگویم و حتی خودم هم نباید آن را به خاطر بیاورم. اتفاقاً این مورد منبع قدرت شما خواهد بود. شما همان آدم ضعیف از نظر مالی بوده‌اید که حال توانسته‌اید به جایگاه کنونی خود دست پیدا کنید. پس این ضعف، منبع قدرت شما بوده است.

چگونه شکرگزاری داشته های خود باشیم

گذشته شما می‌تواند سازنده آینده شما باشد
اجازه بدهید برای شما یک مثال بزنیم. یک روز استاد حسین عزت خواه شاهد گفتگو پدر و پسری با هم بوده‌اند. پدر نامبرده فرزند خود را نصیحت کرده و به او می‌گفت که به سراغ هر کاری نرود و تنها کاری را انجام دهد که بتواند از طریق آن پول زیادی کسب کند. استاد، به آن پدر یادآور شده‌اند که او در جلسه دیگری از سختی‌هایی که در هنگام شروع کسب و کار خود کشیده بود و اینکه برای کسب پول زیاد، مجبور به انجام سخت‌ترین کارها بودید برای جمع صحبت کرده است. سپس به ایشان گفته‌اند که چرا اکنون حین نصیحت نمودن پسر خود، از او می‌خواهید از نقطه‌ای کار خود را آغاز کند که در واقع نمی‌تواند به نتیجه برسد؟

کسی که خودش برای رسیدن به موفقیت از نقطه منفی 10 شروع کرده است، چگونه به شخص دیگری توصیه می‌کند که از نقطه 100 کار خود را آغاز کند؟ فردی که سابقه کاری ندارد، مطمئناً نمی‌تواند یک پروژه کاری خیلی گرانقیمت را به دست بیاورد. پس همان کاری را به او توصیه کنید که خودتان هم آن را انجام داده‌اید. نصیحت درست این است که به او بگویید که فکر خود را درگیر پول نکند و در ابتدا به دنبال افزایش مهارت‌ها و ایجاد روابط جدید باشد.

 

شما می توانید ادامه مقاله و فایل ویدیویی این مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/examples-of-thankfulness

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید با مقالات و ویدیوهای رایگان انگیزشی و آموزشی.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه