5 اصلی که افراد موفق به آن اعتقاد دارند
داشتن وقفه در حین انجام کارهای روزانه امری اجتناب ناپذیر است. آنجایی که ما تصور می‌کنیم ممکن است یک رویداد مهم را از دست بدهیم، اجازه می دهیم تمامی صداهایی که تمرکز ما را بر هم می‌زنند، وجود داشته باشند. چرا که در این حالت همیشه در دسترس بوده و ارتباط خود با دیگران را حفظ می‌کنیم. ما عادت کرده‌ایم که به طور ناخودآگاه به خودمان بگوییم این ارتباط همیشگی هیچ تأثیری روی حجم کاری که انجام می‌دهیم و البته کیفیت آن ندارد. اما در حقیقت صداهای اطراف، به شدت ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و باعث می‌شوند که تمرکز ما بر هم بخورد.

در نتیجه، آن میزان کارآیی و بهره‌وری ما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. برای اینکه بتوانید خودتان را از ذهیتی که دارید جدا کنید، باید تلاش کنید و به شکل آگاهانه انتخاب نمایید. اما زمانی که شما خودتان را با اصول افراد موفق وفق داده و شروع به انجام این اصول در زندگی کردید، می‌توانید به شکل مجهزتری به سمت اهداف خود پیش بروید. در این صورت، دیگر تمرکز خود را از دست نداده و مسیر خود را گم نمی‌کنید.

1. اصل باورپذیری
همه ما اکثراً به انجام یک کار بزرگ فکر می‌کنیم. تفاوت میان افراد موفق و ناموفق در داشتن باور در این زمینه است. چرا که داشتن باور به اینکه شما توانایی انجام کاری را دارید، اولین گام در راستای رسیدن به آن هدف به شمار می‌رود. به گفته ویل اسمیت: «یک قدرت نجات بخش، در تمامی تصمیم گیری‌های شما وجود دارد. این قدرت است که تصمیم می‌گیرد شما قرار است به چه چیزی دست پیدا کرده و به چه کسی تبدیل شوید و در نهایت چگونه به آن دست پیدا می‌کنید. از آن لحظه به بعد، جهان از جلو راه شما کنار می‌رود تا شما به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید.»

زمانی که شما کاری را حقیقتاً انتخاب نموده و انجام می‌دهید، در ادامه، همه کائنات دست به دست هم می‌دهند که آن اتفاق برای شما به وقوع بپیوندد. رمز موفقیت دقیقاً همین است. شما باید بدانید که تصمیمات شما به شدت تحت تأثیر ذهنیت شما قرار می‌گیرند. پس باید یک ذهنیت درست و مناسب داشته باشید. ذهنیتی که شما را به رویاهایی که در سر دارید نزدیک و نزدیک‌تر نماید.

 

افراد موفق

 

2. اصل حذف عوامل برهم زننده تمرکز
ساختار جهان اطراف به شکلی است که در کار شما ایجاد وقفه می‌کند. اگر شما در حال حاضر مشکل تمرکز دارید، باید در ابتدا روی این موضوع به صورت جدی کار کنید. اما اگر به طور طبیعی تمرکز کافی را دارید اما نمی‌توانید محیط اطراف خود را کنترل کنید، به احتمال زیاد دلیل این اتفاق برخورد با عوامل بر هم زننده تمرکز در طول مسیر است. برای مبارزه با این عوامل شما باید هر چیزی که تمرکز شما را بر هم می زند، حدف کنید.

می‌توانید صدای هشدار گوشی خود را قطع کنید و همیشه آن را به صورت وارونه قرار دهید تا روشن شدن صفحه نمایش تمرکز شما را بر هم نزند. باید یاد بگیرید که با بی صدا بودن و داشتن تمرکز حین کار کنار آمده و احساس راحتی داشته باشید. با این کار کیفیت کار شما به شکل زیادی افزایش پیدا کرده و بهره وری شما نیز بیشتر خواهد شد. در این حالت، شما می‌توانید به شکل عمیق‌تری فکر کنید. چرا که زمان‌های بیشتر و طولانی‌تری برای فکر کردن خواهید داشت.

 

آنچه در ادامه این مقاله می خوانید:

  • اصل مدیریت زمانی
  •  اصل حفظ سلامت
  •  اصل نادیده گرفتن
  •  

ادامه مقاله پنج اصل افراد موفق

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب آموزشی و انگیزشی رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .