آموزش موفقیت در زندگی و کسب و کار

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

11 نکته برای حفظ نگرش مثبت

نکاتی برای حفظ نگرش مثبت در زندگی
اگر در زندگی خود به دنبال رسیدن به خواسته هایتان هستید، لازم است نگرش مثبت را در خود حفظ کنید. در بیشتر کتاب‌ها و منابعی که در زمینه موفقیت منتشر شده است، بارها به قدرت نگرش مثبت و اهمیت آن اشاره شده است. در این مقاله، قصد داریم 11 نکته جهت حفظ نگرش مثبت در زندگی را بررسی کنیم.

چگونه درآمد خود را افزایش دهیم؟ 

1. خود شما واقعیت وجودیتان را مشخص می‌کنید
توجه به این نکته ضروری است که نحوه واکنش شما به جهان خارج، تعیین کننده واقعیت شما است. به عبارت دیگر، در مواجهه با هر اتفاقی، خودتان انتخاب می‌کنید که آن را یک تجربه مثبت قلمداد کنید یا منفی و بر همان اساس واکنش نشان دهید. مثلاً از دست دادن شغل، بسته به نگاه شما می‌تواند یک فاجعه یا فرصتی برای رشد و ارتقاء باشد. بنابراین خود شما مفهوم یک اتفاق را برای خودتان تعیین می‌کنید.

2. روزتان را با قدرت شروع کنید
بیشتر افراد، صبح‌ها با اکراه از تختخواب بیرون می‌آیند. همین شرایط باعث رقم خوردن روز ناخوشایندی برای آن‌ها می‌شود. افراد مثبت اندیش، پس از بیدار شدن از خواب، درباره محاسن زندگی فکر می‌کنند و با خودشان تصمیم می‌گیرند که روز شادی را سپری کنند. اگر به دنبال شروع یک روز پرانرژی هستید، می‌توانید زمانی را صرف خواندن یا گوش دادن به مطالب انگیزشی کنید. این زمان می‌تواند بسته به زمانی که در اختیار دارید، از 15 دقیقه تا 1 ساعت به طول بینجامد.

 

نگرش مثبت

 

3. ورزش کردن داروی طبیعی سلامتی
انجام حرکات ورزشی، یکی از راه‌هایی است که به حفظ نگرش مثبت در شما کمک می‌کند. علت این مسأله ترشح مواد مفید از مغز و وارد شدن آن به جریان خون است. علاوه بر فکر کردن به جنبه‌های مثبت زندگی، انجام حرکات ورزشی هم می‌تواند به شما در شروع یک روز فوق العاده کمک کند. برای ورزش کردن لازم نیست حتماً هزینه کنید و به باشگاه بروید.

شما می‌توانید صرفاً با پوشیدن لباس و کفش مناسب، صبح‌ها 20 دقیقه پیاده روی کنید و همزمان به فایل‌های انگیزشی صوتی گوش کنید. پیاده روی از جمله ورزش‌هایی است که به افزایش گردش خون در بدن کمک می‌کند و اکسیژن لازم برای عملکرد اندام‌های مختلف بدن را فراهم می‌کند.

4. از کتاب‌ها و فایل‌های انگیزشی غافل نشوید
برای تهیه این کتاب‌ها و فایل‌ها لازم نیست حتماً آنها را بخرید بلکه می‌توانید از کسانی که در حال کار بر روی افکار و رویاهای خود هستند امانت بگیرید. شما می‌توانید از این افراد درباره احساسات و تجربیات مثبتی که در این زمینه داشته‌اند و راهی که آنها را به زندگی دلخواهشان رسانده است اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

 

ادامه مقاله 11 نکته برای حفظ نگرش مثبت

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

چگونه با باورهای نادرست خود مقابله کنید؟

روش تغییر باورهای نادرست چیست؟
بیشتر افکار و پاسخ‌های ما نسبت به اتفاقاتی که به وقوع می‌پیوندند یا نسبت به افرادی که در زندگی ما وجود دارند را می‌توان با پیش‌زمینه مورد ارزیابی قرار داد. این زمینه‌ها در حقیقت ایده‌ها، باورها، عقاید و جمع‌بندی است که شما از داده‌ها و تجارت خود از همان دوران کودکی به دست می‌آورید. این موارد نه تنها خودپنداره شما را تشکیل می‌دهند بلکه فلسفه زندگی شما را نیز شکل می‌دهند.

هر چقدر که شما روی این پیش زمینه استوارتر باشید، آن‌ها هر عمل، گفته یا احساس شما را بهتر پیش‌بینی کرده و کنترل می‌نمایند. شما به عنوان یک فرد کامل باید با استعداد و توانمند بوده و با دیگران رفتار دوستانه و معمولی داشته باشید.

همچنین باید فردی سالم، با انرژی، کنجکاو و خلاق و به دنبال یک زندگی شگفت‌انگیز باشید. تمامی این ویژگی‌ها به عنوان پیش‌زمینه در زندگی به شما کمک می‌کنند تا هدف‌گذاری داشته، به سختی کار نموده و خودتان را بهتر کنید. آن‌ها همچنین سبب می‌شوند که شما رفتار بهتری با دیگران داشته باشید و از رنج و سختی‌ها بیرون آمده و در نهایت موفق باشید. هیچ چیزی نمی‌تواند شما را در مسیرتان متوقف کند.

چگونه با فروش در آمازون درآمد میلیاردی داشته باشیم؟

نکته‌ای که باید بدانید این است که آنچه در زندگی برای شما اتفاق می‌افتد از اهمیت برخوردار نیست. مسئله مهم این است که شما در واکنش به این اتفاقات چه رفتاری را خواهید داشت. این نکته که شما از کجا می‌آیید نیز مهم نمی‌باشد. نکته مهم این است که شما می‌خواهید به کجا بروید و تنها عاملی که می‌تواند شما را در مسیرتان محدود کند، قوه تخیل شما است.

اگر شما هیچ محدودیتی برای قوه تخیل خودتان قائل نشوید، آینده شما نیز نامحدود خواهد بود. موارد عنوان شده همگی باورها و پیش‌زمینه‌هایی می‌باشند که شما برای رسیدن به حداکثر توانایی خود به آنها نیاز دارید.

 

مقابله با باورهای نادرست

 

باورهای اشتباه خود را از بین ببرید
متأسفانه باورهای زیادی وجود دارند که ما حین بزرگ شدن آنها را باور می‌کنیم. ما می‌پذیریم این باورها می‌توانند آرزوهای ما برای موفق شدن، رسیدن به شادی و هدف نهایی را از بین ببرند. در ادامه به برخی از این باورها اشاره خواهیم کرد.

 احساس عدم شایستگی نداشته باشید
اولین و بدترین نمونه، بیان این جمله است: «من به اندازه کافی خوب نیستم.» این جمله نمونه‌ای از زمینه‌ها و باورهای پایه‌ای می‌باشد که به شما احساس پایین‌تر بودن و عدم کفایت را تلقین می‌کند. ما تصور می‌کنیم که سایر افراد از ما بهتر می‌باشند. تنها به این دلیل که آنها در یک زمان و موقعیت خاص عملکرد بهتری را نسبت به ما داشته‌اند. همیشه این احساس را داریم که آنها باید بدتر از ما عمل کنند.

بنابراین اگر چنین نشود یعنی ارزش ما از آنها کمتر است. این احساس کم‌ارزش بودن ریشه روانشناسی دارد و باعث می‌شود که ما خودمان را به شدت دست‌کم بگیریم. به همین دلیل نیز برای چیزی که حقیقتاً از توانایی‌های ما کمتر است خودمان را آماده می‌کنیم. در این حالت ما به جای اینکه در رسیدن به یک هدف جدید شکست بخوریم از همان ابتدا هدفی که امکان شکست دارد را تعیین نمی‌کنیم.

 

شما می توانید ادامه مقاله چگونه با باورهای نادرست خود مقابله کنید؟ را در لینک زیر دنبال نمایید.

https://ezzatkhah.com/fight-false-belifes

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون ). این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

مفهوم ذهن آگاهی و فواید آن

ذهن آگاهی چیست؟
آیا شما می‌خواهید ذهن خود را از همه چیز پاک کنید یا روی یک موضوع مشخص تمرکز کنید؟ در این مقاله، قصد داریم ذهن آگاهی را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. معنای این کلمه بسیار ساده است. ذهن آگاهی به طور کلی به این معنا است که ذهن شما به طور کامل به آنچه که در حال اتفاق افتادن است، کاری که انجام می‌دهید و فضایی که در حال حرکت در آن هستید، توجه نماید.

شاید به نظر، موضوع بسیار پیش پا افتاده‌ای باشد اما حقیقت آزار دهنده‌ای که باید بدانید این است که شما خیلی اوقات از مسیری که در حال حرکت در آن هستید منحرف می‌شوید. ذهن انسان‌ها خیلی اوقات پرواز می‌کند و شما ممکن است تمرکز خود را روی یک موضوع از دست بدهید. در همین راستا خیلی زود درگیر افکار وسواس گونه‌ای درباره موضوعی که در دست دارید می‌شوید یا نسبت به آینده دچار نگرانی خواهید شد. این نگرانی و اضطراب مسئله‌ای است که شما را آزار خواهد داد.

ساخت ذهنیت یک کارآفرین موفق

ذهن آگاهی یک توانایی است که در تمامی انسان‌ها وجود دارد. به کمک این توانایی، فرد حضور ذهن داشته و نسبت به جایی که در آنجا حضور دارد و کاری که انجام می‌دهد آگاهی کامل دارد. همچنین با مواردی که اطراف او را احاطه کرده‌اند تمرکز خود را از دست نداده و درگیر آن‌ها نمی‌شود. نکته‌ای که باید بدانید این است که هر چقدر هم تمرکز خودتان را از دست دهید، باز هم می‌توانید ذهن آگاهی خود را نسبت به جایی که هستید، کاری که انجام می‌دهید و البته احساسی که دارید، دوباره به دست بیاورید.

مسئله بسیار مهمی که باید عنوان کرد این است که ذهن آگاهی و اضطراب رابطه مستقیم دارند. اگر شما می‌خواهید بدانید که ذهن آگاهی چیست، بهترین کار این است که برای مدتی آن را امتحان کنید. تمرینات ذهن آگاهی می‌توانند بسیار مؤثر واقع شوند. شاید توضیح دادن آن با استفاده از کلمات کار سختی باشد اما شما می‌توانید معنایی مختلفی را در کتاب‌ها، وبسایت ها، ویدیوها و برنامه‌های مختلف پیدا نمایید.

مواردی که باید درباره ذهن آگاهی بدانید
1. ذهن آگاهی مسئله ای مبهم یا عجیب و غریب نیست
همه ما با آن آشنا هستیم. چرا که در حقیقت کاری است که همین الآن هم آن را انجام می‌دهیم و به همان شکل رفتار می‌کنیم. ذهن آگاهی می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد و با نام‌های متفاوتی شناخته شود.

2. ذهن آگاهی در نهاد شما وجود دارد
همه ما توانایی داشتن حضور ذهن را در خودمان داریم و این قابلیت چیزی نیست که برای رسیدن به آن مجبور باشیم خود واقعیمان را تغییر دهیم. شما می‌توانید این ویژگی‌های ذاتی را به کمک روش‌های ساده‌ای که از نظر علمی به اثبات رسیده‌اند بهبود ببخشید. این کار می‌تواند به نفع خودتان، عزیزانتان، دوستان، همسایگان، کسانی که در کنار شما مشغول به کار هستند و مؤسسات و سازمان‌هایی که در آنجا فعالیت می‌کنید، باشد.

 

ذهن آگاهی

 

3. برای رسیدن به ذهن آگاهی شما نیازی به تغییر خودتان ندارید
راه حل‌هایی که به شما می‌گویند که خودتان را تغییر دهید یا به کسی که نیستید، تبدیل شود، باعث شکست شما در زندگی خواهند شد. ذهن آگاهی بهترین راه‌های ممکن را شناسایی کرده و شما را به عنوان انسان، به شخص بهتری تبدیل می‌کند.

4. ذهن آگاهی این قابلیت را دارد که به یک پدیده اجتماعی قابل تغییر تبدیل شود
برای این گفته می‌توان 4 دلیل ارائه داد. مسئله‌ای که باید در ابتدا به آن اشاره شود این است که هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد. تمرین ذهن آگاهی توانایی‌های انسانی را بهبود می‌بخشد و نیازی نیست که یک فرد همه باورهای خود را تغییر دهد. هر کسی می‌تواند از ذهن آگاهی سود ببرد و یاد گرفتن روش آن کار راحتی است. مسئله دوم این است که ذهن آگاهی دارای پایه و اساس محکمی است. ما مجبور نیستیم که به ذهن آگاهی اعتقاد و باور داشته باشیم. هم مطالعات علمی و هم تجربیات نشان می‌دهند که داشتن خود آگاهی می‌تواند روی سلامت، شادی، کار و روابط ما تأثیر مثبت داشته باشد.

مورد سوم نیز به این نکته اشاره دارد که ذهن آگاهی چیزی بیشتر از یک تمرین صرف است. شما با داشتن ذهن آگاهی می‌توانید به آگاهی درباره هر کاری که انجام می‌دهید دست پیدا کنید. بدین ترتیب میزان استرس شما نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. حتی داشتن میزان کمی آگاهی ذهنی نیز می‌تواند کمک کند که شما زندگی بهتری داشته باشید. در آخر باید به نوآوری اشاره کرد. جهانی که ما با آن رو به رو هستیم، سرشار از پیچیدگی و تردید است. داشتن ذهن آگاهی کمک می‌کند تا پاسخ‌های مؤثرتر را به مشکلاتی که ظاهراً سخت‌تر هستند، ارائه دهیم. 

 

ادامه مقاله مفهوم ذهن آگاهی و فواید آن

با ما در سایت ezzatkhah.com همراه شوید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه