آموزش موفقیت در زندگی و کسب و کار

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

داشتن ذهن ایده آل برای موفقیت

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • توانایی ذهن در رسیدن به موفقیت
  • ذهن چیست و چگونه عمل می‌کند؟
  • مدیریت ذهن چیست؟ چگونه می‌توانیم ذهنمان را مدیریت کنیم؟
  • تأثیر انگیزه در کسب موفقیت
  • قدرت شکر گزاری  
  • دستاوردهای ذهن قوی
  • اراده چیست؟
  • تأثیر محیط مناسب بر ذهن ایده آل برای رسیدن به موفقیت

توانایی ذهن در رسیدن به موفقیت
موفقیت حاصل تلاش و پشتکار فردی است که مسیر رسیدن به آن فقط با یک ذهن سالم و هدفمند هموار می‌شود. توانایی ذهن در رسیدن به پیروزی‌ها و شکست‌های زندگی را نمی‌توان نادیده و یا یک موضوع بی ارزش شمرد. امروزه قدرت ذهن ایده آل برای همگان تثبیت شده است. حقیقت ذهن انسان با توفیق‌ها و ناکامی‌های  روزمره‌اش ارتباط بسیار تنگاتنگی خواهد داشت. با ما همراه باشید تا بیشتر با ارتباط قدرت درونی و پیروزی‌هایتان آشنا شوید.

ذهن چیست و چگونه عمل می‌کند؟
ذهن همان احساسات، تخیلات و باورهای انسانی است که موجودیت فیزیکی و قابل لمسی ندارد اما بیشترین تأثیرگذاری را بر عملکردها و رفتارهای فرد خواهد داشت. ذهن و مغز هر دو یک عضو واحد هستند که با عملکرد متفاوت از هم جدا می‌شوند.

هرگاه صحبت از ادراک و تصمیمات به میان بیاید اشاره به ذهن انسان دارد.
هرگاه صحبت از فیزیک و وجود بشر باشد اشاره به مغز انسان دارد.
حقیقت بزرگ این است که ما در بیشتر مواقع تحت کنترل ذهنمان هستیم. درست زمانی که غرق در گذشته هستیم و خاطرات دوران کودکی لبخند به لبمان می‌آورد ما در تسخیر ضمیر ناخودآگاه ذهن خود هستیم. در واقع بعضی از تصمیم گیری‌های ما نیز از ناخودآگاه ذهن گرفته می‌شود. این مسئله به طور قطع با مدیریت ذهن بر طرف خواهد شد و همه چیز کنترل می‌شود.

 

قدرت ذهن

 

مدیریت ذهن چیست؟ چگونه می‌توانیم ذهنمان را مدیریت کنیم؟
مدیریت ذهن یعنی رسیدن به ذهنی آرام و متمرکز که اکثر ما از آن محروم هستیم. دستیابی به موفقیت با مدیریت ذهن، کاری راحت و مطمئن است. ذهن انسان بسیار بی قرار است و در هیچ چهار چوبی قرار نمی‌گیرد. ذهن به طور مداوم در حال تکرار یکسری از افکار است که اگر این افکار مثبت باشند که درب‌های موفقیت برای شما باز شده و فقط کافیست تلاش و برنامه ریزی داشته باشید تا به کامیابی برسید، اما اگر افکار منفی در حال تکرار باشند باعث تشدید نگرانی و استرس شده و هر روز شما را از رسیدن به هدف دور خواهند کرد. با مدیریت بر افکارتان و تسلط کامل بر دور کردن افکار منفی می‌توانید به قله سعادت و کامیابی دست یافته و طعم خوش رضایت را برای همیشه بچشید. بنابراین به افکار منفی نه بگویید و هرگز از نه گفتن نترسید، درب ورود به ذهنتان را برای افکار و کلمات مثبت باز بگذارید تا گام به گام به موفقیت نزدیکتر شوید. از قدرت تخیل ذهن استفاده کنید، پیروزی خود را تصور کنید و از آن لذت ببرید. آیا می دانید که ناخودآگاه ذهن شما قدرت تشخیص واقعیت‌ها را از تخیلات ندارد و نمی‌داند که این‌ها یک واقعیت در زندگی روزمره شما است یا یک رویا. پس به قدرت ذهن خود در رسیدن به موفقیت ایمان بیاورید و آن را باور کنید، خودتان را دوست بدارید تا زندگیتان سرشار از موفقیت‌های کوچک و بزرگ باشد.

 

برای مطالعه ادامه مقاله داشتن ذهن ایده آل برای موفقیت و مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com را دنبال نمایید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

ثروتمند شدن - اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید


گام به گام تا میلیونر شدن
میلیونر شدن، برخلاف آنچه به نظر می رسد کار چندان دشواری نیست. این کار نیازمند پول، زمان، نظم و کمی شانس است. در این مقاله قصد داریم شما را با  5 گامی که به این هدف نزدیکتر خواهد کرد، آشنا کنیم.

کسب و کار خود را حرفه‌ای‌تر مدیریت کنید و ثروتمند شوید

منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید
اگر از آن دسته افراد هستید که در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده اید یا ثروت هنگفتی به ارث برده اید یا یک شبه در لاتاری پول بزرگی به دست آورده اید، پس احتمالا دغدغه ای برای پولدار شدن ندارید. البته برای ثروتمند بودن نیازی به داشتن پول زیاد نیست، بلکه کاری که با آن پول می کنید، اهمیت دارد. اگر می خواهید شانس و احتمال میلیونر شدن خود را بالا ببرید، لازم است روش هایی که به کسب بیشتر پول کمک می کند را بدانید.

داشتن منبع درآمد به شما در این راه کمک می کند. البته بهتر است حداقل دو منبع درآمد داشته باشید. البته منظورمان این نیست که حتماً یک کار پاره وقت پیدا کنید، شما می توانید کاری پیدا کنید که مثلاً آخر هفته ها یا چند شب از هفته را به آن اختصاص دهید. کار آزاد یا فروختن محصول در آمازون یکی از راه های افزایش درآمد است. به دست آوردن پول اضافه در هر ماه، تاثیر زیادی بر مسیر شما در راه میلیونر شدن دارد، اگر چه پولی که از این راه به دست می آید، چندان زیاد نیست، اما هر ساله به میزان آن اضافه خواهد شد. در اینجا سرگذشت یکی از افرادی که توانست با این روش، میزان درآمد خود را افزایش دهد از زبان خودش نقل می کنیم.

من و همسرم درآمد مناسبی داشتیم. اما در ادامه، تغییراتی در سبک زندگی مان به وجود آوردیم که درآمد زندگی ما را کاهش داد. از جمله این که همسرم برای نگه داری از فرزندمان مجبور شد کارش را رها کند و در خانه بماند. من هنوز هم معتقدم که می توانیم با یک منبع درآمد هم میلیونر شویم. دلیل این که من بر این باور، پافشاری می کنم راهکارهایی است که در ادامه این مقاله آورده ام. چون با دنبال کردن آنها، قطعا درآمدتان افزایش خواهد یافت.

ثروتمند شدن

درآمدتان بیشتر از مخارجتان باشد
من و همسرم مدیریت خوبی بر روی درآمدهای خود داشتیم. اولاً چون درآمد ما بیشتر از مخارجمان بود. به این قضیه از دید دیگری هم می توان نگاه کرد، بیشتر از این که خرج کنید، کسب درآمد کنید. البته این موضوع به معنی این نیست که خودتان را از لذت های زندگی محروم یا سبک زندگیتان را شبیه راهبه ها کنید. من در عوض معتقدم موارد مورد علاقه تان را از نظر ارزش اولویت بندی کنید، به این ترتیب پول کمتری را برای خرید کالاهای بی مصرف، هزینه خواهید کرد.

مثلا در خانواده ما، بیرون غذا خوردن یک عادت است. ما با کم کردن دفعاتی که بیرون از خانه غذا می خوریم، صرفه جویی زیادی در پولمان می کنیم. از طرفی شب هایی را برای شام خوردن انتخاب می کنیم که پسرانمان وقت آزاد داشته باشند. در غیر این صورت، پولمان را صرف غذا نمی کنیم. این کار باعث کاهش فشار اقتصادی به خانواده و جلوگیری از اسراف غذا می شود. به این ترتیب من و همسرم، با لذت بیشتری غذایمان را میل می کنیم.

به اندازه خرج کردن، یکی از راه های موفقیت مالی است. اگر بتوانید این دو اصل یعنی بالابردن درآمد و کاهش هزینه ها را رعایت نمایید تا 95 درصد در هدف خود موفق خواهید بود. اگر می خواهید در مسیر میلیونر شدن، با کمبود پول مواجه نشوید، باید یاد بگیرید که هر چه به دست می آورید را خرج نکنید. از آنجا که احتمالاً نمی توانید از رئیستان درخواست اضافه حقوق کنید، می توانید با چند راهکار ساده میزان پس اندازتان را افزایش دهید.

یکی از این کارها، کاهش هزینه های اضافه مثل رستوران رفتن است، چون در یک سال باعث صرفه جویی چند صد دلاری در مخارج شما خواهد شد. اگر هر ماه بتوانید 200 دلار صرفه جویی کنید، تا آخر سال 2400 دلار پس انداز خواهید کرد.

میلیونر شدن

بخشی از درآمد خود را پس انداز کنید
یک حقیقت ساده وجود دارد که بیشتر مردم به آن توجهی نمی کنند: اگر هر پولی که به دست می آورید را خرج کنید، پولدار نخواهید شد. صرف نظر از میزان درآمدتان، باید همیشه مقداری از آن را کنار بگذارید. داشتن پس انداز به شما کمک می کند که آمادگی هزینه های غیر منتظره را داشته باشید و مجبور نباشید از دیگران قرض بگیرید. یکی دیگر از مواردی که اهمیت پس انداز را نشان می دهد مالیات و فاکتورهای دیگر است. از این لحاظ پول پس انداز شده، ارزش بیشتری نسبت به پولی که به دست می آورید دارد. مزیت دیگر پس انداز کردن این است که از آن می توانید برای سرمایه گذاری یا خریدهای بزرگ و سودآور استفاده کنید. با به کارگیری این اصول، پس انداز در هر شرایطی امکان پذیر خواهد بود.

سرمایه گذاری کنید
سرمایه گذاری، بهترین راه افزایش ثروت است. سرمایه ترکیبی، قدرتمندترین نوع سرمایه در جهان به شمار می آید. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. البته موفقیت شما در این راه زمانی امکان پذیر خواهد بود که پولتان را در کارهای سودآور هزینه کنید. زمان و سرمایه ترکیبی به خودی خود، شما را به هدف مورد نظرتان خواهند رساند. سرمایه گذاری در حساب های بازنشستگی به افزایش سریع سرمایه شما کمک خواهد کرد، زیرا در این شیوه، مالیاتی از سرمایه شما کسر نخواهد شد.

اگر تاکنون اقدام به سرمایه گذاری نکرده اید، شاید این کار کمی برایتان ترسناک به نظر برسد. اما نگران نباشید، زیرا کارشناسان، استراتژی هایی برای افراد مبتدی تدوین کرده اند که به کمک آنها می توانید کار سرمایه گذاری را شروع کنید.

کسب ثروت

فرآیند کاهش هزینه ها را کنترل و تکرار کنید
مسیر میلیونر شدن هموارتر از آن چیزی است که تصور می کنید. کافی است تصمیم بگیرید و قدم در راه بگذارید. این مسیر با تغییرات جزئی در سبک زندگی شروع می شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، با کاهش هزینه های غیر ضروری در طول ماه، به تدریج، درآمد شما بیشتر از مخارجتان خواهد شد، در نتیجه هر ماه به راحتی می توانید مقداری پول پس انداز کنید.

با داشتن پس انداز، هزینه های پیش بینی نشده، شما را غافل گیر نخواهند کرد و حتی بعد از مدتی امکان سرمایه گذاری هم پیدا خواهید کرد. روش های دیگری هم به میلیونر شدن شما کمک خواهند کرد. مثلاً می توانید از برنامه های پس انداز یا سرمایه گذاری خودکار استفاده کنید. شاید تعبیر از دل برود هر آنچه از دیده رود دقیقاً برای این موقعیت کاربرد دارد.

راهنمای گام به گام ثروتمند شدن
البته باید بدانید که پولتان را برای چه کاری سرمایه گذاری می کنید. امروزه نرم افزارهای مخصوصی وجود دارد که به شما نشان می دهد پولتان کجا سرمایه گذاری شده است. همچنین با استفاده از برنامه های آنلاین مدیریت پول می توانید به راحتی درآمد، هزینه ها و الگوی مخارج خود را یک جا مشاهده کنید. همانطور که مشاهده کردید، ثروتمند شدن از آنچه تصور می کنید، راحت تر است. کافی است تصمیمتان برای این کار قطعی باشد، زیرا بخش عمده این فرآیند به عهده خودتان است. شما با ایجاد تغییرات کوچک در سبک زندگی و کاهش هزینه های بی مورد می توانید در ابتدا مبلغی هر چند اندک برای خود جمع کنید و بعد از مدتی آن را به سرمایه خود تبدیل کنید.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

جهت مطالعه و مشاهده مطالب و مقاله هایی با نکات کاربردی و ویژه، مشاهده صفحه نتایج شگفت انگیز دوره آربی به شما پیشنهاد می گردد.

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

مهارت تصمیم گیری درست - چگونه قدرت تصمیم گیری را زیاد کنیم؟

تصمیم گیری چیست؟

اگر نگوییم که در تمامی لحظات زندگی، می‌توان گفت در بیشتر لحظات زندگی، ما ناچار هستیم تا در خصوص مسائل مختلف تصمیم‌گیری نماییم. این تصمیمات می‌توانند در مورد کوچک‌ترین موارد، مثل از خواب بیدار شدن در ساعت خاصی از روز یا خوابیدن در ساعت مشخصی از شب باشد، یا تصمیمات بزرگی باشند که می‌توانند کل زندگی ما را تحت‌تأثیر خود قرار دهند. فاکتورهای زیادی هستند که تصمیمات یک فرد در خصوص یک مسئله مشخص را، تحت شعاع خود قرار می‌دهند. تصمیمات می‌توانند بر اساس عقل و منطق، بر اساس احساسات یا هر فاکتور دیگری گرفته شود. اینکه یک فرد بتواند در مواقعی که نیاز به تصمیم‌گیری دارد، تصمیم درستی را اتخاذ کند، مسئله‌ای است که همیشه و در همه حال مورد توجه است. همین تصمیمات هستند که در مقیاس بزرگ می‌توانند سبب موفق شدن یا موفق ماندن یک شخص شوند. نتیجه یک تصمیم می‌تواند در کوتاه‌مدت یا بلندمدت تمام زندگی یک فرد را تحت‌تأثیر قرار دهد، پس باید برای گرفتن یک تصمیم درست، همواره تلاش کرد.

کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید

مطمئناً تلاش یک فرد به تنهایی نمی‌تواند او را در مسیر تصمیم‌گیری موفق کند. نیاز است که او یکسری موارد را که می‌توان از آنها به عنوان شاه کلید موفقیت نام برد، یاد بگیرد و در مواقع لازم از آنها استفاده کند. نکته حائز اهمیت این است که شاید تصمیمی که شما برای یک مسئله خاص می‌گیرید کاملاً با تصمیم یک فرد دیگر متفاوت باشد و همین امر تفاوت‌ها را سبب می‌شود. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که ادامه مقاله را به دقت بخوانید تا شما را با تعدادی از این شاه کلیدها آشنا کنیم.

تصمیم گیری

شاه کلیدهای تصمیم گیری صحیح

1. برای زندگی خود در آینده یک چشم انداز مشخص داشته باشید
شاید بتوان گفت که کلید اصلی و پایه‌ای در تمام تصمیم‌گیری‌های کوتاه یا بلندمدت داشتن چشم انداز مشخص برای زندگی است. اینکه شما در حوزه زندگی شخصی، کاری، مالی یا روابط خود چه برنامه‌هایی را دارید یا ایده آل‌هایتان در هر یک از این حوزه‌ها چیست. اگر تا کنون به این سؤالات فکر نکرده‌اید، همین الان وقت آن رسیده است به آنها فکر کنید. در صورت نیاز آنها را روی یک کاغذ نوشته و از آنها یک لیست تهیه کنید. زمانی که تصویر روشنی از برنامه‌ها و ایده‌آل‌های خود داشته باشید می‌توانید در زمان تصمیم‌گیری بر اساس آنها رفتار کنید.

2. جنبه‌های مثبت و منفی تصمیم‌های خود را بررسی نمایید
زمانی را کنار بگذارید و جنبه‌های مثبت و منفی تصمیم‌هایی که گرفته‌اید یا می‌خواهید بگیرید را یادداشت کنید. داشتن یک لیست از جنبه‌های مختلف تصمیم‌های گرفته شده می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که چه اشتباهاتی داشته‌اید و این اشتباهات چه تاثیری روی زندگی شما گذاشته است. با شناخت موارد نام برده می‌توانید تجربه خوبی کسب کنید و در تصمیم‌های آینده خود از آنها استفاده کنید. نوشتن یک لیست از جنبه‌های مثبت و منفی تصمیمات آینده هم این کمک را به شما می‌کند که با شناخت و دید کافی یک تصمیم را بگیرید و خودتان را برای نتایج احتمالی آن آماده کنید.

3. مشورت کنید
هیچ وقت از مشورت کردن نترسید یا تصور نکنید که با این کار خودتان را کوچک می‌کنید. همیشه از افراد باتجربه بخواهید که در تصمیم‌گیری‌ها شما را راهنمایی کنند. با مشورت کردن می‌توانید مسیر درست را پیدا کنید یا حداقل از مسیری که سرشار از موانع و اشتباهات است به مسیر درست هدایت شوید. اجازه دهید شخص دیگری به جز خودتان به تصمیمات فکر کند. از زاویه دید یک فرد جدید به جنبه‌های مثبت و منفی تصمیم‌های خود نگاه کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که در آخر این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید. دیگران فقط می‌توانند در حد توان خود، شما را راهنمایی کنند اما مطمئناً طرز فکرها و ایده‌آل‌ها متفاوت است. پس هیچ وقت نباید مشورتی که می‌گیرید آنقدر شما را تحت‌تأثیر قرار بدهد که خود واقعیتان را فراموش کنید.

4. از اعتماد کردن به خودتان نترسید
در ادامه مورد قبل باید این نکته را هم اضافه کرد که اعتمادبه‌نفس داشته باشید. هیچ کس به اندازه خود شما خوشبختی و سعادت شما را نمی‌خواهد. پس بدانید که هر تصمیمی می‌گیرید به نفع خودتان است. اگر پیش از این تصمیم‌گیری‌های اشتباهی داشته‌اید یا به هر دلیلی شکست خورده‌اید، نترسید. هر کسی ممکن است در زندگی دچار اشتباه شود، پس به خودتان اعتماد داشته باشید.

5. هیچگاه به پشت سر نگاه نکنید
زمانی که تمام مراحل بالا را یک به یک انجام دادید، زمان آن می‌رسد که تصمیم خود را بگیرید و به جلو حرکت کنید. به این باور برسید که شما تمام کارهای لازم را کرده‌اید، همه جنبه‌های تصمیم خود را بررسی کرده‌اید و از افراد با تجربه هم مشورت گرفته‌اید، حال به خودتان اعتماد کنید و سپس تصمیم خود را بگیرید. این تصمیم شما بهترین تصمیم ممکن خواهد بود. پس زمانی که تصمیم خود را گرفتید به عقب برنگردید و اجازه ندهید دچار شک و تردید شوید.

تمام تلاش خود را کنید تا تصمیم شما به بهترین نحو عملی بشود

تمامی موارد گفته شده به قبل از گرفتن تصمیم مرتبط می‌شود و شما را در راستای گرفتن یک تصمیم درست کمک می‌کند، اما رفتار شما بعد از آن هم، یک بخش مهم و ضروری به حساب می‌آید. اینکه یک تصمیم را با در نظر گرفتن تمام موارد بگیرید و سپس یک گوشه بنشینید و منتظر نتیجه آن بمانید چیزی نیست که شما باید انجام بدهید. تلاش، تلاش و تلاش. الان زمان آن رسیده است که برای تصمیمی که گرفتید تلاش کنید. برای اینکه تصمیم شما به بهترین نحو ممکن عملی بشود و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید با تمام وجود تلاش کنید. برای مثال اگر شما تصمیم گرفته‌اید که کسب‌وکار خود را گسترش بدهید، نمی‌توانید با یک جا نشستن، فکر کردن به آن و رویاپردازی به نتیجه برسید. نیاز است که تلاش کنید، درباره آن بیشتر مطالعه کنید، راه‌های پیش رو را بررسی کنید و به طور کلی قدم در مسیر، گذاشته و به جلو بروید.

نتایج تصمیم گیری

نتایج تصمیم گیری

همه ما در مسیر زندگی خود، هزاران هزار تصمیم کوچک و بزرگ گرفته‌ایم که هر کدام نتایج متفاوتی روی زندگی ما گذاشته است. بعضی‌ها درست و صحیح بوده و باعث شده ما در مسیر رو به جلوی خود، یک گام دیگر برداریم. بعضی هم با اشتباه همراه بوده و برای مدتی ما را در مسیر متوقف کرده است. مسئله‌ای که باید بدانید این است که شما تنها کسی نیستید که در تصمیم‌گیری‌های خود دچار اشتباه شده است یا ممکن است بشود. هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که تا به حال هیچ تصمیم اشتباهی را در زندگی نگرفته است و در تصمیم‌گیری‌های خود دچار شکست نشده است. شاید در این مورد با دیگران مشترک باشید اما آیا رفتارتان بعد از شکست هم با آنها یکی است؟ تفاوت یک فرد موفق با دیگران زمانی مشخص می‌شود که بخاطر این اشتباهات در مسیر رو به جلوی خود متوقف نماند. چنین فردی این را می‌پذیرد که هر کسی ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرد، اما او از این اشتباهات درس می‌گیرد و در ادامه تصمیمات بهتری را اتخاذ کرده وبه سمت ایده‌آل‌های خود گام برمی‌دارد.

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

مطلب پیشنهادی: نتایج شگفت انگیز دوره آربی

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

جذب انرژی مثبت به زندگی

انرژی مثبت در زندگی
یک اعتقاد بسیار قوی وجود دارد که مطابق آن افراد به این باور رسیده‌اند که یک انرژی روانی در همه انسان‌ها وجود دارد که می‌تواند مثبت یا منفی باشد. شما نمی‌توانید میزان این انرژی روانی را از نظر مثبت یا منفی بودن به راحتی اندازه بگیرید اما می‌توانید حضور آن را در زندگی خود احساس کنید. شاید تا کنون برای شما هم پیش آمده باشد که با فردی برخورد کرده‌اید و از همان ابتدای برخورد حس خوبی از او گرفته‌اید. اگر در آن زمان به دلیل این حس خوب فکر نکرده‌اید، الان وقت آن رسیده است که دلیل آن را بدانید. این افراد سرشار از انرژی مثبت هستند و زمانی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، این انرژی مثبت به شما هم منتقل می‌شود. در نتیجه آن، احساس بهتری خواهید داشت. این افراد نه تنها خودشان حس و حال بهتری دارند بلکه باعث می‌شوند اطرافشان هم به همین گونه باشند. مثبت بودن و مثبت ماندن کار بسیار دشواری است.

چگونه با داشتن انرژی مثبت به سمت کسب درآمد پیش رویم؟

به ویژه زمانی که احساسات و اتفاقات منفی شما را تحت سلطه خود گرفته‌اند. اما منفی گرا بودن می‌تواند شما را در مسیر حرکتتان متوقف کند. همیشه برای ناامید بودن دلیل زیادی وجود دارد اما اگر سعی کنید و خودتان را از این حالت بیرون بکشید، آنگاه خواهید دید که برای بیشتر مشکلاتتان راه حل‌های مناسبی در دسترس است. اگر بتوانید با خودتان تمرین کنید و انرژی‌های مثبت را به سمت خود جذب کنید، می‌توانید تجربه زندگی بهتری را داشته باشید. برای جذب انرژی‌های مثبت روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

انرژی مثبت

سعی کنید مثبت فکر کنید
زمانی که شما منفی فکر می‌کنید، نه تنها انگیزه خود را از دست می‌دهید که بدین ترتیب افکار منفی دیگری را هم جذب می‌کنید. برای افکار مثبت هم دقیقاً شرایط به همین شکل است. به همین دلیل هم اگر به مثبت فکر کنید و اتفاقات مثبت را برای خود تجسم کنید، به مرور زمان این حرکت به یک عادت برای شما تبدیل می‌شود. پس سعی کنید تا آنجا که ممکن است به موارد مثبت فکر کرده و از افکار منفی دوری کنید.

آینده خود را تجسم کنید
آینده مورد نظر خود را تصویرسازی کنید. به هر چیزی که دوست دارید در آینده برای شما اتفاق بیفتد، فکر کنید. مطابق قانون جذب، رویاپردازی یکی از بهترین روش‌های رسیدن به رویاها است. اینکه شما به هر چیزی که قصد رسیدن به آن را دارید فکر کنید و خود را در موقعیتی تصور کنید که به آن دست پیدا کرده‌اید.

هر روز مدیتیشن کنید
سعی کنید هر روز زمانی را به تمرینات تمرکز و مدیتشن اختصاص بدهید. هدف از مدیتیشن افزایش آگاهی نسبت به محیط اطراف، دستیابی به کنترل مناسب روی افکار و فراموش کردن هر اتفاق یا مورد بد است. با انجام تمرینات یوگا می‌توانید همیشه در حال زندگی کنید. بدون اینکه به آینده یا گذشته فکر کنید یا ذهن خود را درگیر اتفاقات منفی و ناراحت کننده نمایید. در مدت تمرین ذهن خود را از همه چیز خالی کنید و سپس به اتفاقات و موارد مثبت فکر کنید و لبخند بزنید. بدین ترتیب دیگر جایی برای اضطراب و استرس باقی نمی‌ماند و شما روز خود را با احساس بهتری آغاز می‌کنید.

هیچ وقت اجازه ندهید دیگران متوجه شوند که می‌توانند شما را ناامید کند
اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که خیلی سریع تحت تأثیر گفته‌های دیگران قرار می‌گیرید، همین الان سعی کنید این مورد را با خودتان تمرین کنید. گاهی اطرافیان ما با رفتار و گفته‌های خود باعث می‌شوند ما در مسیر خود ناامید شویم و نسبت به ادامه کار احساس دلسردی پیدا کنیم. پس سعی کنید آنقدر مثبت نگر شوید که دیگر حتی گفته‌های دیگران هم تاثیری روی حرکت شما در مسیر پیش رویتان نداشته باشد. اگر بخواهید نسبت به هر حرف یا حرکتی عکس العمل نشان بدهید یا ذهن خود را درگیر آن کنید، نه تنها افکار منفی شما را احاطه می‌کنند که انگیزه خود را هم از دست می‌دهید.

همیشه در زندگی شکرگزار باشید
هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید به داشته‌های خود فکر کنید و خدا را بابت آنها شکر کنید. مهم نیست این دستاوردها کوچک باشند یا بزرگ. مهم این است که شما توانسته‌اید به آنها دست پیدا کنید. همیشه بعد از شکرگزاری، انسان احساس بهتری پیدا خواهد کرد. چرا که می‌داند کسی هست که حواسش به اوست و اتفاقات خوب را در سر راهش قرار می‌دهد. پس بدین ترتیب صبح را با انرژی بیشتری آغاز می‌کند.

روش های جذب انرژی مثبت

نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید
شاید با خواندن این عنوان با خودتان بگویید که مگر کسی هم وجود دارد که نسبت به خود احساس بدی داشته باشد؟ بله. خیلی از افراد به جای تمرکز روی نقاط مثبت و قابلیت‌های خود، روی نقاط منفی و ایراداتشان زوم می‌کنند. این کار یکی از بدترین مواردی است که می‌تواند شما از در برابر جذب انرژی‌های مثبت ایزوله کند. پس سعی کنید ابتدا دیدتان را نسبت به خودتان تغییر دهید تا به مرور زمان دیدتان نسبت به جهان و جهانیان هم تغییر کند. هر روز به کارهای خوب و مثبت خود فکر کنید. حتی می‌توانید هر زمان که کار خوبی را انجام دادید یا ویژگی مثبتی را درون خود پیدا کردید، به خودتان جایزه بدهید.

قانون جذب

مهربان، بخشنده و با محبت باشید
شما تا به حال شخصی را دیده‌اید که بعد از محبت کردن به کسی حس بدی پیدا کرده باشد؟ محبت سرچشمه تمام حس‌های خوب این دنیاست. سعی کنید بدون منت به دیگران کمک کنید. فرقی هم ندارد این کمک به صورت مادی باشد یا معنوی. کمک به هر شکلی شیرین و جذاب است. سعی کنید هیچ وقت حال خوب خود را از دیگران دریغ نکنید. شما حتی با یک لبخند ساده می‌توانید این انرژی خوب را به دیگران انتقال دهید و خودتان هم احساس بهتری پیدا کنید.

اطراف خود را با چیزهایی که به شما انرژی مثبت می‌دهند، احاطه کنید
این کار یکی از کلیدی‌ترین روش‌های ممکن برای جذب انرژی‌های مثبت است. سعی کنید در اطراف خود از وسایلی که به شما انرژی خوبی می‌دهند و باعث شادی شما می‌شوند، استفاده کنید. این وسایل می‌توانند یک نقاشی، یک ظرف یا عکس افرادی که دوستشان دارید، باشد. فقط کافی است هر زمان که به آن وسیله مورد نظر نگاه می‌اندازید، یک لبخند روی لبانتان قرار گیرد.

بپذیرید که کنترل همه چیز در دستان شما نیست
گاهی ممکن است در مسیر خود با مشکلاتی رو به رو شوید که حل آنها کار سخت و دشواری باشد. گاهی پذیرفتن اینکه بعضی از چیزها دیگر در کنترل ما نیستند، می‌تواند خیلی از دشواری‌هایی که ممکن است با آنها رو به رو بشویم را حل نماید. در این مواقع لازم است با خودتان تکرار کنید که من تمام تلاشم را برای حل این مشکل کرده‌ام و دیگر نمی‌توانم برای تغییر شرایط کاری انجام دهم. بدین ترتیب راحت‌تر شرایط را می‌پذیرید و به سمت جلو حرکت می‌کنید.

در هر موقعیتی به دنبال یک چیز مثبت بگردید
اگرچه در ابتدا کار دشواری به نظر می‌رسد اما در جذب انرژی‌های مثبت به سمت شما می‌تواند بسیار مؤثر باشد. سعی کنید در هر موقعیتی که هستید برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید و چندبار نفس عمیق بکشید. سپس دوباره به همه چیز نگاه کنید. مطمئن باشید می‌توانید یک چیز مثبت را در آنها پیدا کنید. با این کار شما انرژی مثبت درون خود را افزایش می‌دهید و بدین ترتیب بهتر می‌توانید شرایط را مدیریت کنید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

مطلب پیشنهادی: نتایج شگفت انگیز دوره آربی

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

انتخاب شیوه‌ای جدید برای زندگی

سبک جدید زندگی
افراد زیادی در زندگی وجود دارند که شما باید با آنها ملاقات کنید، کتاب‌هایی وجود دارند که باید آنها را بخوانید، کارهای زیادی باید یاد بگیرید، ورزش‌های زیادی وجود دارند که باید آنها را امتحان کنید و... شما برای این کارها نیاز به زمان و پول دارید. کسانی که از دوره پاراسل زندگی فارغ‌التحصیل می‌شوند و توانسته‌اند تمامی آن قدم‌ها را در زندگی بردارند به میلیون‌ها پول می‌رسند پس مشکل مالی ندارند و به رفاه کامل مالی می‌رسند. تاکید من روی المان زمان است که در کمتر از 6 سال به بازنشستگی مالی برسید. دوستان من شما باید در زندگی هر لحظه احساس خوشبختی داشته باشید، از زندگی لذت ببرید و شگرگزار باشید. الان وقت آن رسیده که یک شیوه جدید زندگی را برای خود انتخاب کرده و اجرا نمایید. واقعاً امکان‌پذیر است فقط باید تصمیم بگیرید، اصول و تکنیک‌ها را اجرا کرده و اقدام نمایید تا به اهداف و آرزوهای خود برسید.

نظام باورهای خود را بسازید
شاید تا به حال در زندگی هدف و مقصدی را تعریف کرده باشید و بعد از تعریف هدف به سمت آن حرکت کرده باشید ولی در این مسیر با مشکلاتی مواجه شده باشید که قبلاً به آنها فکر نکرده‌اید. زمانی که هدفی را تعیین می‌کنید دیگر فقط این شما نیستید که می‌خواهید به آن برسید این باورها، نگرش‌ها و لایف‌استایل شما است که تعیین می‌کند شما آمادگی پذیرش رسیدن به آن اهداف را دارید یا خیر. اگر می‌خواهید میلیاردر شوید ابتدا باید در ذهن خود میلیاردر شوید و بررسی کنید که پتانسیل آن را دارید یا خیر. کسی می‌تواند موفق شود که نظام باورهای خود را ساخته است. کسی که توانسته لایف‌استایل یک انسان موفق را در زندگی خود پیاده کند. شاید شنیده باشید که کسانی کسب‌وکاری را شروع می‌کنند و بعد از 6 ماه یا 1 سال مجبور می‌شوند شغل خود را عوض کنند یا حتی ممکن است ورشکسته بشوند. یا کسانی که فروشگاه اینترنتی راه می‌اندازند از هر 10 مورد آنها 9 مورد به درآمد نمی‌رسند. از خود بپرسید چرا این گونه است؟

هدف در زندگی

تلاش هدفمند در مسیر موفقیت
تلاش و زحمت بی‌وقفه همیشه به منزله موفق شدن نیست. برای مثال از بین 500 نفری که برای فوتبالیست شدن تمرین می‌کنند کمتر از 20 نفر آنها انتخاب شده و فوتبالیست می‌شوند یا در کسب‌وکار آنلاین برای آن 9 نفر چه اتفاقی می‌افتد؟ آن 9 نفر هم وبسایت ساختند، همه مراحل را گذراندند، روش‌های مارکتینگ را اجرا کردند و یا حتی هزینه‌های زیادی برای تبلیغ، مشاوره و طراحی سایت صرف کردند ولی چرا نتوانستند موفق شوند؟! زمانی که می‌خواهید به هدفی برسید تا وقتی که آن را تعریف نکردید می‌توانید آن را تغییر بدهید، مسئول این هستید که چه راهی را می‌خواهید انتخاب کنید یا اصلاً قصد دارید چه هدفی را برای خود تعریف کنید. اما به محض اینکه آن را تعریف کردید و برای خود نقطه مقصدی در نظر گرفتید از اینجا به بعد این دیگر شما نیستید که می‌خواهید به هدف برسید یا نرسید، درون و باور شما است که این تمایل را دارد. اگر از قبل آن را ساخته‌اید و ذهن و نگرش درستی برای خود تعریف کرده‌اید و لایف‌استایل یک انسان موفق در آن زمینه را داشته باشید به هدف خود می‌رسید. ولی اگر از این لحاظ آماده نباشید به اهدافتان نمی‌رسید. در سینما خیلی این اتفاق می‌افتد. زمانی که یک بازیگر از درون آماده است که نقشی را بازی کند به بهترین شکل آن را انجام می‌دهد و سوپراستار می‌شود ولی اگر با پول وارد این حرفه شده باشد، بعد از اینکه آن فیلم تمام شد آن فرد هم تمام می‌شود.

چرا بعضی از افراد با وجود تلاش‌های بسیار موفق نمی‌شوند؟
اگر می‌خواهید به کسی کمک کنید به او ماهیگیری یاد بدهید زیرا اگر ماهی را به او بدهید، روزی اگر شما نبودید آن شخص واقعاً درمانده می‌شود چون محتاج و وابسته به شما شده است. قبل از تعریف اهداف، ابتدا باید لایف‌استایل یک انسان موفق را بسازید و باورها و طرز نگرش خود را درست نمایید. من می‌توانم به شما  چالشی را یاد بدهم که هر کاری را که شروع کردید بعد از گذراندن دوره پاراسل زندگی  بتوانید جز 10 درصد بهترین‌های همان رشته بشوید. چون ذهن و درون شما کاملاً آماده است و هر موضوعی را که می‌خواهید شروع کنید اصول موفقیت را می‌دانید. فاصله بین انسان موفق و کسی که در زندگی خود شکست‌خورده است در لحظه تصمیم‌گیری می‌باشد.

اهمیت باور و نگرش
به مثال‌هایی که گفتم خوب دقت کنید اینکه چرا افرادی با وجود تلاش و هزینه‌های بسیار نتوانستند موفق بشوند؟ آیا کار کمتری انجام داده بودند؟ در جواب می‌گویم نه همه این‌ها به نظام باورها و نگرش‌های آنها بر می‌گردد. من به شخصه تمام این تکنیک‌ها و اصول را در زمینه‌های مختلفی امتحان کردم. زمانی که شما لایف‌استایل درستی نداشته باشید اگر هزاران هدف هم برای خود تعریف کنید موفق نمی‌شوید. افراد موفق و قهرمان هم در طول شبانه روز 24 ساعت زمان دارند و حتی ممکن است با میزان تلاش کمتری نسبت به میزان تلاش شما موفق‌تر بشوند. آن افراد هم در طول شبانه‌روز باید بخوابند، استراحت کنند، غذا بخورند و... پس آنها هم همان 24 ساعت را زمان دارند پس به چه شکل می‌توانند به درآمد خیلی بالایی برسند، کالایی تولید کنند که فروش بالایی داشته باشد و... .

سبک زندگی

آزادی از المان زمان و مکان در کسب و کار
دوستان، اصولی که در دوره پاراسل زندگی به آنها اشاره می‌شود را اگر اجرا کنید مطمئناً می‌توانید موفق شوید. برای مثال من در 3 فصل از دوره پاراسل زندگی به طور کامل به موضوع کسب‌وکار می‌پردازم. اینکه چه کسب‌وکاری را انتخاب کنید که بتوانید در زمان کم به درآمد بالایی برسید و کسب‌وکاری را انتخاب کنید که از المان زمان و مکان جدا باشد و شما را به درآمد خوبی برساند. اطراف شما کسانی هستند که هر کاری را که شروع می‌کنند در آن موفق می‌شوند. رمز این افراد چه چیزی است و روتین زندگی آنها چیست؟ این روتین است که زندگی را می‌سازد. همه ما انسان هستیم و در طول روز 24 ساعت زمان داریم ولی بعضی افراد به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که هر کاری را که شروع می‌کنند به نحو احسن به اتمام می‌رسانند.

جسورانه برای زندگی خود تصمیم بگیرید
از شما می‌خواهم که جسور باشید و تصمیم بگیرید. بعد از اینکه اهداف خود را تعریف کردید و آنها را روی کاغذ نوشتید با خود بگویید باید به این اهداف برسم. بگذارید تجربه‌ای را برایتان تعریف کنم. یکی از شاگردان من در ورزش کیک بوکسینک از من می‌خواست تکنیک‌هایی را به او آموزش بدهم که در مسابقه آنها را اجرا کند و بتواند در سریع‌ترین حالت ممکن برنده بشود. نکته این است که در خیلی از ورزش‌های رزمی یا استقامتی شما نیاز دارید که بدن خیلی قوی داشته باشید و بدن شما آماده باشد تا بعد از آن بتوانید تکنیک‌ها را اجرا نمایید. اگر بدن آماده‌ای نداشته باشید حتی فرصت نمی‌کنید از همه آن تکنیک‌ها استفاده نمایید. شاگرد من در جلسات تمرین غیبت‌های زیادی داشت. من به او گفتم اگر به این شکل ادامه بدهید ممکن است با مشکل مواجه گردد ولی این انتخاب خودت است و من اصلاً نمی‌خواهم تو را مجبور کنم که قهرمان شوی چون اگر می‌خواهی قهرمان شوی، کسی که باید بجنگد خودتو هستی. پس خودت تصمیم بگیری که می‌خواهی قهرمان باشی یا بازنده. من در نهایت می‌توانم به تو خیلی خوب توضیح بدهم که قهرمان شدن چگونه است ولی هیچ‌گاه تو را مجبور نمی‌کنم که باید حتماً قهرمان مسابقه شوی. این انتخاب هر فرد است که برای خود تعریف نماید که برنده شدن و قهرمان شدن رویای زندگی او هست یا خیر.

ترس را کنار بگذارید و برای تحقق اهداف خود متعهد باشید
حال از شما دوستان هم می‌خواهم همین کار را انجام دهید. هیچ‌کسی اهمیت نمی‌دهد که شما 20 سال پیش چه کارهایی انجام دادید یا حتی چه آرزوهایی داشتید. الان اگر خودتان تصمیم نگیرید ممکن است 20 سال آینده شما هم به همین طریق سپری شود. پس الان برای مهم‌ترین بخش زندگی خود که تصمیم‌گیری است اقدام کنید. چشمان خود را ببندید و تصور کنید همین الان یک میلیارد سرمایه دارید. در این لحظه دقیقاً دوست دارید چطور زندگی کنید، چه کاری انجام دهید، به چه سطحی از آرامش برسید و... . یک کاغذ تهیه کنید و رویا و آرزو خود را یادداشت نمایید. ترس را کنار بگذارید و با خود عهد ببندید که باید موفق شوید و به تمام اهداف و هر آنچه که می‌خواهید برسید. الان وقت آن رسیده که آنها را به دست آورید و متعهد شوید. این مأموریت زندگی شما می‌باشد که اهداف خود را خلق کنید، به خاطر آنها مبارزه کنید، باورها و لایف‌استایل خود را تغییر دهید و به خودتان قول بدهید که به تمام این اهداف و آرزوها می‌رسید. جسور باشید و برای رویاهای خود اقدام کنید. پس همین الان تصمیم بگیرید که به رویاها و آرزوهای خود برسید و به آن شکلی زندگی کنید که دوست دارید. برای رسیدن به اهداف خود خودخواه باشید، آن‌ها را بنویسید و برای رسیدن به آنها زمان تعیین کنید و مصمم بگویید که باید به آنها برسید.

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

مقاله پیشنهادی: پله های موفقیت

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه