آنچه در این مقاله می خوانید:

  • توانایی ذهن در رسیدن به موفقیت
  • ذهن چیست و چگونه عمل می‌کند؟
  • مدیریت ذهن چیست؟ چگونه می‌توانیم ذهنمان را مدیریت کنیم؟
  • تأثیر انگیزه در کسب موفقیت
  • قدرت شکر گزاری  
  • دستاوردهای ذهن قوی
  • اراده چیست؟
  • تأثیر محیط مناسب بر ذهن ایده آل برای رسیدن به موفقیت

توانایی ذهن در رسیدن به موفقیت
موفقیت حاصل تلاش و پشتکار فردی است که مسیر رسیدن به آن فقط با یک ذهن سالم و هدفمند هموار می‌شود. توانایی ذهن در رسیدن به پیروزی‌ها و شکست‌های زندگی را نمی‌توان نادیده و یا یک موضوع بی ارزش شمرد. امروزه قدرت ذهن ایده آل برای همگان تثبیت شده است. حقیقت ذهن انسان با توفیق‌ها و ناکامی‌های  روزمره‌اش ارتباط بسیار تنگاتنگی خواهد داشت. با ما همراه باشید تا بیشتر با ارتباط قدرت درونی و پیروزی‌هایتان آشنا شوید.

ذهن چیست و چگونه عمل می‌کند؟
ذهن همان احساسات، تخیلات و باورهای انسانی است که موجودیت فیزیکی و قابل لمسی ندارد اما بیشترین تأثیرگذاری را بر عملکردها و رفتارهای فرد خواهد داشت. ذهن و مغز هر دو یک عضو واحد هستند که با عملکرد متفاوت از هم جدا می‌شوند.

هرگاه صحبت از ادراک و تصمیمات به میان بیاید اشاره به ذهن انسان دارد.
هرگاه صحبت از فیزیک و وجود بشر باشد اشاره به مغز انسان دارد.
حقیقت بزرگ این است که ما در بیشتر مواقع تحت کنترل ذهنمان هستیم. درست زمانی که غرق در گذشته هستیم و خاطرات دوران کودکی لبخند به لبمان می‌آورد ما در تسخیر ضمیر ناخودآگاه ذهن خود هستیم. در واقع بعضی از تصمیم گیری‌های ما نیز از ناخودآگاه ذهن گرفته می‌شود. این مسئله به طور قطع با مدیریت ذهن بر طرف خواهد شد و همه چیز کنترل می‌شود.

 

قدرت ذهن

 

مدیریت ذهن چیست؟ چگونه می‌توانیم ذهنمان را مدیریت کنیم؟
مدیریت ذهن یعنی رسیدن به ذهنی آرام و متمرکز که اکثر ما از آن محروم هستیم. دستیابی به موفقیت با مدیریت ذهن، کاری راحت و مطمئن است. ذهن انسان بسیار بی قرار است و در هیچ چهار چوبی قرار نمی‌گیرد. ذهن به طور مداوم در حال تکرار یکسری از افکار است که اگر این افکار مثبت باشند که درب‌های موفقیت برای شما باز شده و فقط کافیست تلاش و برنامه ریزی داشته باشید تا به کامیابی برسید، اما اگر افکار منفی در حال تکرار باشند باعث تشدید نگرانی و استرس شده و هر روز شما را از رسیدن به هدف دور خواهند کرد. با مدیریت بر افکارتان و تسلط کامل بر دور کردن افکار منفی می‌توانید به قله سعادت و کامیابی دست یافته و طعم خوش رضایت را برای همیشه بچشید. بنابراین به افکار منفی نه بگویید و هرگز از نه گفتن نترسید، درب ورود به ذهنتان را برای افکار و کلمات مثبت باز بگذارید تا گام به گام به موفقیت نزدیکتر شوید. از قدرت تخیل ذهن استفاده کنید، پیروزی خود را تصور کنید و از آن لذت ببرید. آیا می دانید که ناخودآگاه ذهن شما قدرت تشخیص واقعیت‌ها را از تخیلات ندارد و نمی‌داند که این‌ها یک واقعیت در زندگی روزمره شما است یا یک رویا. پس به قدرت ذهن خود در رسیدن به موفقیت ایمان بیاورید و آن را باور کنید، خودتان را دوست بدارید تا زندگیتان سرشار از موفقیت‌های کوچک و بزرگ باشد.

 

برای مطالعه ادامه مقاله داشتن ذهن ایده آل برای موفقیت و مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com را دنبال نمایید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.