آموزش موفقیت در زندگی و کسب و کار

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خودآگاهی چیست و چرا مهم است؟

خودآگاهی و راه های شناخت خود
اگرچه همه تصور اساسی از خودآگاهی دارند اما ما دقیقاً نمی دانیم از کجا ناشی می شود، پیش سازهای آن چیست یا چرا به نظر می رسد برخی از ما بیشتر یا کمتر از دیگران داریم.
اینجاست که نظریه خودآگاهی ارائه می شود و برخی از پاسخ های بالقوه را برای سوال هایی از این قبیل ارائه می دهد.
نظریه خودآگاهی چیست؟
نظریه خودآگاهی مبتنی بر این ایده است که شما افکار خود نیستید، بلکه موجودی است که افکار شما را مشاهده می کند. شما جدا از افکار خود هستید.
ما می توانیم بدون اینکه هیچ فکر اضافی به خود درونی خود بدهیم، صرفاً فکر کردن و احساس کردن و عمل کردن به دلخواه خود، روز خود را طی کنیم.
وقتی ما خود را ارزیابی می کنیم ، می توانیم کمی فکر کنیم که آیا فکر می کنیم و احساس می کنیم و آنطور که باید "عمل می کنیم" یا از معیارها و ارزش های خود پیروی می کنیم. از این به عنوان مقایسه با استانداردهای صحت ما یاد می شود. ما این کار را روزانه و با استفاده از این استانداردها به عنوان راهی برای قضاوت در مورد درست بودن افکار و رفتارهای خود انجام می دهیم.
استفاده از این استانداردها یکی از مولفه های اصلی تمرین خودکنترلی است ، زیرا ما ارزیابی و تعیین می کنیم که آیا برای رسیدن به اهداف خود انتخاب های درستی انجام می دهیم.
طبق این تئوری ، دو نتیجه اصلی در مقایسه خود با استانداردهای صحت وجود دارد:
•    یا همسویی بین خود و استانداردهایمان پیدا می کنیم.
•    یا با یکدیگر بین استانداردهای خود ناسازگاری می یابیم. 
وقتی اختلاف بین این دو را یافتیم ، خود را با دو گزینه مواجه می کنیم: کار در جهت کاهش اختلاف یا اجتناب کامل از آن.
نظریه خودآگاهی (و تحقیقات بعدی در مورد آن) نشان می دهد که عوامل مختلفی وجود دارد که بر نحوه انتخاب ما تأثیر می گذارد. اساساً ، این به چگونگی تغییر وضعیت ما برمی گردد. اگر اعتقاد داریم که شانس کمی برای تغییر واقعی این اختلاف وجود دارد ، تمایل داریم از آن اجتناب کنیم. اگر اعتقاد داریم که احتمال دارد بتوانیم همسویی خود را با استانداردهای درستی خود بهبود بخشیم ، اقدام می کنیم.
اساساً ، این بدان معنی است که وقتی با یک اختلاف قابل توجه روبرو می شویم که کار مداوم و متمرکز زیادی را می طلبد ، ما معمولاً خود را خسته نمی کنیم و از جلوگیری از ارزیابی خود در مورد این اختلاف خاص اجتناب می کنیم.
بعلاوه ، سطح خودآگاهی ما با احتمال موفقیت در تنظیم مجدد خود و استانداردهایمان برای تعیین چگونگی تفکر ما در مورد نتیجه ارتباط دارد. وقتی از خود آگاهی داشته باشیم و باور کنیم که احتمال موفقیت بالایی وجود دارد ، به طور کلی سریع می توانیم این موفقیت یا شکست را به تلاش خود نسبت دهیم.
برعکس ، وقتی خودآگاه هستیم اما معتقدیم احتمال موفقیت کمی وجود دارد ، تمایل داریم فکر کنیم که نتیجه بیش از تلاش ما تحت تأثیر عوامل خارجی است.
از تحقیقات مربوط به خودآگاهی کاملاً واضح است که این عامل مهمی در نحوه تفکر ، احساس و چگونگی عملکرد ما است و همچنین چگونه در برابر افکار ، احساسات و اعمال خود واکنش نشان می دهیم.

 

خودشناسی


فواید اثبات شده از خودآگاهی
حال ، بیایید توجه خود را به تحقیق در مورد نتایج آگاهی از خود معطوف کنیم.
تمرین خودآگاهی فواید زیادی دارد :
خودآگاهی به ما این امکان را می دهد تا از دید دیگران چیزها را ببینیم ، کنترل خود را تمرین کنیم ، خلاقانه و مولد کار کنیم و در خود و کار خود و همچنین عزت نفس عمومی احساس غرور کنیم. این امر منجر به تصمیم گیری بهتر می شود.
این امر می تواند ما را در مشاغل بهتر ، برقراری ارتباط بهتر در محل کار و اعتماد به نفس و رفاه شغلی کمک نماید.
مزایای ذکر شده دلیل کافی برای کار در بهبود خودآگاهی است ، اما این لیست به هیچ وجه جامع نیست. خودآگاهی این توانایی را دارد که تقریباً هر تجربه ای را تقویت کنید ، زیرا این یک ابزار و عملی است که می تواند در هر مکان و هر زمان مورد استفاده قرار گیرد ، تا در لحظه خود را زمین گیر کنید ، واقع بینانه خود و وضعیت را ارزیابی کنید و به شما در انتخاب های مناسب کمک کند.
نمونه مهارت های خودآگاهی
بنابراین می دانیم که خودآگاهی خوب است ، اما چه شکلی است؟ چگونه شخص خودآگاهی را تمرین می کند؟

در زیر دو نمونه از تمرین مهارت های خودآگاهی توسط شخصی آورده شده است:
باب و گزارش کار
باب با تهیه گزارش سه ماهه در محل کار خود دست و پنجه نرم می کند و او اغلب نتایج زیرمجموعه ای تولید می کند. او متوجه اختلاف بین استانداردها و عملکرد خود می شود و برای تعیین اینکه از کجا ناشی می شود و چگونه پیشرفت می کند ، خودارزیابی می کند.
او از خود می پرسد که چه کاری این کار را برای او سخت می کند و متوجه می شود که به نظر می رسد هرگز در انجام کارهایی که در این گزارش انجام می شود مشکلی ندارد اما با نوشتن منسجم و واضح آن دست و پنجه نرم می کند.
باب تصمیم می گیرد تا با گذراندن دوره ای برای بهبود توانایی نوشتن ، با همکاری گزارش خود قبل از ارسال گزارش و ایجاد الگویی قابل استفاده مجدد برای گزارش های آینده ، اختلاف را برطرف کند.
بریجیت و درمانگر
بریجت با عزت نفس پایین که باعث ایجاد علائم افسردگی می شود دست و پنجه نرم می کند. او به اندازه کافی احساس خوبی ندارد و فرصتهایی را که بخاطر آن پیش می آیند قبول نمی کند. او با یک درمانگر شروع به کار می کند تا به او کمک کند تا خودآگاهی ایجاد کند.
دفعه بعدی که فرصتی پیش می آید ، او فکر می کند که نمی خواهد این کار را انجام دهد و در ابتدا تصمیم می گیرد که آن را رد کند. اما ، با کمک برخی از تکنیک های خودآگاهی ، بریجیت متوجه می شود که او فقط به خودش می گوید که نمی خواهد این کار را انجام دهد زیرا ترسش این است که به اندازه کافی خوب نخواهد شد.
بریجت به خود یادآوری می کند که او به اندازه کافی خوب است و افکار خود را به سمت "اگر موفق می شوم چه می شود؟" به جای "اگر شکست بخورم چی؟" او این فرصت را می پذیرد و همچنان از خودآگاهی و عشق به خود برای بهبود شانس موفقیت خود استفاده می کند.
این دو داستان نشان می دهد که خودآگاهی می تواند چگونه به نظر برسد و اینکه وقتی به آن ضربه می زنید چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. بدون خودآگاهی ، باب مرتباً گزارش های بد را ارائه می داد و بریجت هرگز از فرصتی که به رشد او کمک می کرد استفاده نمی کرد.
5  راه برای افزایش آگاهی از خود
روش های زیادی برای ایجاد و تمرین خودآگاهی وجود دارد ، اما در اینجا برخی از موثرترین موارد ذکر شده است:
1. ذهن آگاهی و مراقبه را تمرین کنید
ذهن آگاهی به حضور در لحظه و توجه به خود و پیرامون شما بستگی دارد تا اینکه در فکر فرو بروید یا نشخوار کنید یا رویاپردازی کنید.
مدیتیشن عملی است که توجه شما را به یک چیز متمرکز می کند.
2. یوگا تمرین کنید
یوگا یک تمرین بدنی است ، اما به همان اندازه یک تمرین ذهنی است. در حالی که بدن شما در حال کشش و خم شدن و انعطاف پذیری است ، ذهن شما در حال یادگیری نظم ، پذیرش از خود و آگاهی است. شما نسبت به بدن و تمام احساساتی که آشکار می شود آگاهی بیشتری پیدا می کنید و از ذهن و افکار حاصل از آن آگاه می شوید.
3.برای تأمل وقت بگذارید
افکار ، احساسات و رفتارهای خود را مرور کنید تا ببینید کجا استانداردهای خود را رعایت کرده اید ، در کجا شکست خورده اید وجاهای که در آنها می توانید پیشرفت کنید را کشف کنید.
شما همچنین می توانید در مورد استانداردهای خود تأمل کنید تا ببینید آیا آنها استانداردهای خوبی هستند که را رعایت کنید.
4.روزنامه نگاری
مزیت روزنامه نگاری این است که به شما امکان می دهد افکار و احساسات خود را شناسایی ، شفاف سازی و قبول کنید. این به شما کمک می کند آنچه می خواهید ، آنچه برای شما ارزش دارد و آنچه برای شما مفید است را کشف کنید.
5. از افرادی که دوستشان دارید سوال کنید
بسیار مهم است که احساس کنیم خود را از درون می شناسیم ، اما بازخورد خارجی نیز به ما کمک می کند. از خانواده و دوستان نزدیک خود در مورد نظرات آنها در مورد خود بپرسید. از آنها بخواهید که شما را توصیف کنند و ببینند چه چیزی در مورد شما درست است و چه چیزی شما را شگفت زده می کند.
به طور خلاصه ، کمی خودآگاهی اضافی می تواند به نفع کسی باشد که اراده پیشرفت داشته باشد. این قطعه شامل شرح خودآگاهی ، کاوش در نظریه خودآگاهی ، مثالها و نکات و ابزارهایی است که می توانید برای تقویت خودآگاهی خود استفاده کنید.
 

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

چشم های خود را به دنیایی از فرصت های بی پایان باز کنید

قانون جذب چیست؟
به زبان ساده، قانون جذب توانایی جذب هرچه بیشتر تمرکز روی زندگی ما است. اعتقاد بر این است که صرف نظر از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی ، همه ما در معرض قوانینی هستیم که بر جهان حاکم هستند، از جمله قانون جذب. این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هر آنچه در افکار ما است و تحقق آنها به واقعیت استفاده می کند. در اصطلاحات اساسی ، همه افکار در نهایت به چیزهایی تبدیل می شوند . اگر بر روی نابودی و تاریکی منفی تمرکز کنید ، زیر آن ابر خواهید ماند. اگر روی افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی داشته باشید که رسیدن به آنها را هدف خود قرار دهید ، با اقدامی گسترده راهی برای دستیابی به آنها پیدا خواهید کرد.

به همین دلیل است که جهان یک مکان بی نهایت زیبا است. قانون جذب حکم می کند اگر در برنامه ای اقدام کنید تا به مکانی که می خواهید برسید ، هر آنچه تصور و در ذهن ذهن نگه داشته شود ، قابل دستیابی است.
قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی است. تعداد کمی از افراد کاملاً آگاه هستند که قانون جذب چقدر در زندگی روزمره آنها تأثیر دارد. خواه این کار را دانسته و ناآگاهانه انجام دهیم ، در هر ثانیه از وجود خود ، ما مانند مغناطیس انسانی عمل می کنیم که افکار و احساسات خود را ارسال می کنیم و بیشتر از آنچه را که بیرون آورده ایم به خود جلب می کنیم.
متأسفانه ، بسیاری از ما هنوز نسبت به پتانسیلی که در اعماق خود قفل شده است چشم بسته ایم. در نتیجه ، خیلی راحت است که افکار و احساسات خود را کنترل نکنید. این افکار غلط را به بیرون می فرستد و احساسات و حوادث ناخواسته بیشتری را به زندگی شما جذب می کند.
با گفتن این موارد ، کشف اینکه قانون جذب در زندگی شما کار می کند ، باید دلیل بزرگی برای جشن باشد! وقتی قدرت جذب توسط شما درک شد ، دیگر مخفی نیست. بعلاوه ، شما یاد گرفته اید که چگونه این موارد را به طور موثر در زندگی روزمره خود اعمال کنید.
تاریخچه قانون جذب
قبل از شروع سفر باورنکردنی به سوی روشنگری واقعی در قانون جذب ، مهم است که بدانید می توانید آن را در زندگی خود به کار ببرید و در صورت استفاده از ابزار صحیح می تواند موثر باشد. اعمال و باورهای موجود در این قانون باعث شعله ور شدن زندگی افراد بزرگ در طول تاریخ شده است.
صدها سال پیش برای اولین بار تصور می شد قانون جذب توسط بودای نامیرا به انسان آموخته شده است. اعتقاد بر این است که او می خواست شناخته شود که "آنچه شما شده اید همان چیزی است که فکر کرده اید". این عقیده ای است که کاملاً در قانون جذب ذاتی است.
با گسترش این مفهوم به فرهنگ غربی ، اصطلاح "کارما" نیز مطرح شد ، این اعتقادی است که در میان جوامع متعدد محبوب است.
در طول قرن ها این درک مشترک در بین بسیاری وجود داشته است که آنچه شما به دنیا می دهید (اعم از خشم یا خوشبختی ، نفرت یا عشق ) در نهایت همان چیزی است که می تواند در نهایت به زندگی خود بازگردد.
این مفهوم ساده و آسان برای پیروی از چندین سال است که در بین بسیاری محبوب بوده است. این نشان می دهد که ایده قدرت جذب هیچ چیز جدیدی نیست. در حال حاضر برای بسیاری از ما به روش های مختلف قابل تشخیص است.
اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها و گروه های مذهبی نیز کشف کرد. به عنوان مثال ، در امثال 23: 7 ، این جمله آمده است: "همانطور که یک انسان در قلب خود فکر می کند ، او نیز چنین است". اثبات ستایش از قوانین جذب را می توان در تمام اعصار کشف کرد. همه آنها به روشهای مختلف ضبط و آموزش داده شده اند ، اما هنوز هم برای یافتن همه بشریت وجود دارد.

 

قانون جذب


آیا قانون جذب واقعی است؟
همانطور که قبلاً بحث شد ، قانون جذب و ارزشهای آن در طول تاریخ دیده شده است. و بسیاری از زنان و مردانی که آثار خود را در این جهان برجای گذاشته اند ، نشان داده اند که قانون جذب یکی از بزرگترین قدرتهای روی زمین است. شاعران ، هنرمندان ، دانشمندان و اندیشمندان بزرگی مانند شکسپیر ، بلیک ، امرسون ، نیوتن و بتهوون که بسیار دوست داشتنی هستند و همه این آثار را از طریق آثار خود منتقل می کنند.
بسیاری از مدافعان مدرن قانون جذب نیز وجود داشته اند. از جمله این افراد می توان به اپرا وینفری ، جیم کری و دنزل واشنگتن اشاره کرد. 
چالش برانگیزترین قسمت در تصدیق و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب ارائه کرده است ، در حال درک این نکته است که تصمیمات شما در زندگی ، خوب و بد ، به تنهایی توسط شما شکل گرفته است. برای بسیاری ، این می تواند یک قرص تلخ برای بلعیدن باشد ، به خصوص اگر احساس می کنید که در زندگی یا به خصوص به عزیزانتان ضربه های سختی خورده است.
با این حال ، هنگامی که واقعاً کلید اصلی قانون جذب را درک کردید ، می توانید با امید و شجاعت در دانش غالب تجدید نظر کنید که شما آزادانه می توانید زندگی خود را به عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس رها کنید ، نگرانی یا منفی نگری که مدت زیادی شما را عقب نگه داشته است.
علم پشت قانون جذب: واقعیت نه داستان
کار فیزیکدانان کوانتوم طی سالهای اخیر به تابش بیشتر تأثیرات باورنکردنی قدرت ذهن بر زندگی ما و به طور کلی جهان کمک کرده است. هرچه بیشتر این ایده توسط دانشمندان و اندیشمندان بزرگ مورد کاوش قرار گیرد ، درک ما از نقش مهمی که ذهن در شکل گیری زندگی ما و دنیای اطراف ما دارد بیشتر خواهد بود.
مهم نیست که شما هرگز به درک کاملی از فیزیک کوانتوم پشت قانون جذب رسیده اید. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه ما نمی توانیم از مزایای بسیاری که این سخاوتمندانه و قانون می تواند به ما ارائه دهد ، بهره مند شویم.
همانطور که فیزیکدانان می آیند و اطلاعات بیشتر و بیشتری را در مورد قانون به ما ارائه می دهند ، ما می توانیم به راحتی درک کنیم که واقعاً آزاد کننده و نیرومند است که ما خالق و کنترل کننده زندگی و انرژی خود هستیم.
نحوه استفاده از قانون جذب
هنگامی که امکانات شگفت انگیزی را که زندگی به ما ارائه کرده است درک کردیم ، می توانیم درک کنیم که مانند هنرمندان هستیم. ما در حال ایجاد تصاویری از زندگی مورد نظر خود هستیم و سپس انتخاب می کنیم و اقداماتی انجام می دهیم که آنچه را که پیش بینی کرده ایم تحقق یابد.
پس اگر تصویر را دوست ندارید چه می کنید؟
تغییر دهید!
زندگی یک بوم خالی از احتمال است. شما کنترل می کنید که تصویر به پایان رسیده چگونه می تواند باشد.
قانون جذب واقعاً ساده است. بدون گرفتن تمام قوانین طبیعت کاملاً کامل هستند و قانون جذب نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهم نیست که به دنبال چه چیزهایی هستید یا در زندگی به آن دست می یابید ، اگر بتوانید ایده ای را نگه دارید و آن را خودتان در ذهن ببینید ، می توانید آن را از آن خود کنید ... با کمی تلاش از جانب خود.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

مسیر مثبت اندیشی و توانمند سازی خود

تعریف مثبت اندیشی

مثبت اندیشی یک حالت ذهنی خوش بینانه است که جنبه روشن زندگی را می بیند. یک ذهنیت مثبت، هماهنگی و خوشبختی بیشتری به ارمغان می آورد، روابط را بهبود می بخشد و موفقیت را در زندگی شما جلب می کند. این ذهنیتی است که می توانید در آن ایجاد کنید.

تفکر مثبت چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
شما احتمالاً بارها کلمات زیر را شنیده اید، "شما باید یک نگرش مثبت داشته باشید ...". فکر کرده اید معنی این کلمات چیست؟ آیا از خود پرسیده اید که چرا نگرش مثبت مهم است؟ مثبت اندیشی یک نگرش ذهنی و عاطفی انتظار نتایج خوب و مطلوب است و اینکه وقتی برنامه ها مطابق انتظار پیش نمی روند دلسرد نشویم. این به معنای تلاش دوباره و عدم پذیرش شکست است.

برای داشتن زندگی شادتر:

  • در شرایط استرس زا آرام باشید و آماده باشید.
  • افکار و احساسات منفی را کنار بگذارید.
  • از خود در برابر افراد استرس زا محافظت کنید.

کلید موفقیت - مثبت اندیشی و عملکرد مثبت
آیا می دانید یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت، مثبت اندیشی است؟ با استفاده از این کلید - این حالت ذهنی، دستیابی به موفقیت، بهبود روابط، سلامتی بهتر و لذت بردن از خوشبختی، رضایت و آرامش درونی آسان تر است.

چرا به نگرش مثبت نیاز دارید و چگونه می توانید آن را بدست آورید
یک نگرش مثبت، خوش بینی را وارد زندگی شما می کند و اجتناب از نگرانی و افکار منفی را آسان می کند. اتخاذ یک نگرش مثبت به عنوان یک روش زندگی به شما کمک می کند تا راحتتر کنار بیایید.
تغییر ذهنیت شما از منفی به مثبت ، ایجاد عادت های جدید و ایجاد الهام در زندگی شما کاملاً ساده است. این البته نیاز به برخی از کارهای شما دارد.

افکار شما بر محیط شما تأثیر می گذارد
افکار و احساسات شما و ارتعاشات ذهنی و عاطفی ناشی از شما، جو ی در اطراف شما ایجاد می کند. افرادی که در مجاورت شما هستند، این جو را حس می کنند و تحت تأثیر آن قرار می گیرند. این جو نگرش آنها نسبت به شما را نیز تعیین می کند.

این بدان معنی است که تغییر افکار شما بر محیط شما، نحوه درک جهان و نحوه برخورد افراد با شما تأثیر می گذارد.

  • آیا گاهی اوقات ، در تماس با افراد خاصی احساس نارضایتی یا حتی افسردگی می کنید؟
  • آیا گاهی احساس خستگی می کنید ، گویی انرژی شما از بین رفته است؟
  • آیا افکار منفی بی دلیل وارد ذهن شما می شوند؟

این می تواند به این دلیل باشد که تحت تأثیر ارتعاشات منفی ذهنی و عاطفی منتقل شده از ذهن افراد منفی قرار می گیرید.

در مواقع دیگر، ممکن است احساس نشاط، شادی و الهام کنید یا آرامش درونی را تجربه کنید. این اغلب نتیجه نگرش مثبت افراد خاص است.

لطفاً همیشه به یاد داشته باشید، هرچه کنترل بیشتری بر ذهن و افکار خود داشته باشید، آرامش بیشتری پیدا می کنید و افراد دیگر کمتر می توانند بر شما تأثیر بگذارند.

شما می توانید به یک نیروی مثبت تبدیل شده و محیط و افراد اطراف خود را تحت تأثیر قرار داده و دگرگون کنید. با آگاهی بیشتر از افکاری که فکر می کنید و احساساتی که تجربه می کنید می توانید این کار را انجام دهید. این حداقل در ابتدا به توجه ، نظم و پشتکار نیاز دارد.

چگونه یک جو مثبت ایجاد کنیم
شما می توانید احساسات مثبتی را وارد زندگی خود کنید. این به خود شما ، به نگرش و نحوه نگاه شما به زندگی و اتفاقاتی که می گذرانید بستگی دارد. حتی اگر همه چیز سخت و دشوار باشد. شما می توانید نور را وارد زندگی خود کنید.

شما ممکن است تمایلی برای کار در تغییر نگرش و ایجاد تغییرات کوچک در زندگی خود نداشته باشید. شما باید بالاتر از این بی میلی و مقاومت درونی قرار بگیرید. تلاشی که شما ملزم به انجام آن هستید زیاد نیست، اما پاداش آن بسیار زیاد است.

 

نگرش مثبت

 

چگونه می توان نگرش و حالت ذهنی مثبت ایجاد کرد
فردی با نگرش مثبت مایل به آزمایش، اقدام و انجام کارهایی است. او چیزهایی را که هست قبول نمی کند و برای دنبال کردن اهداف تلاش می کند.
مردم غالباً تعجب می کنند که چگونه می توانند در افکار و اعمال خود مثبت باشند، به ویژه هنگامی که ناراضی هستند.
خوش بین بودن به این معنی است که شما نتایج مطلوبی را انتظار دارید و با لبخند به آینده نگاه می کنید. این به معنای مثبت، شاد و با اعتماد به نفس بودن است.
به نظر می رسد تفکر منفی شیوع بیشتری نسبت به تفکر مثبت دارد. به نظر می رسد که با اکثر مردم ، تفکر مثبت نیاز به تلاش دارد ، در حالی که تفکر منفی به راحتی می آید .

  • ذهن خود را با توجه بیشتری به کاری که انجام می دهید متمرکز کنید. این کار ذهن شما را برای انتقال ارتعاشات قوی تر آموزش می دهد و همچنین توجه شما را از تفکر منفی دور می کند.
  • تمرینات تمرکز را تمرین کنید . این توانایی شما را در انتخاب افکار تقویت می کند و به شما کمک می کند انرژی مثبت بیشتری را در آنها وارد کنید.
  • مدیتیشن را تمرین کنید. این کار باعث آرامش و شادی شما می شود و همچنین به شما کمک می کند ارتعاشات آرام تری را در اطراف خود منتقل کنید.
  • در ذهن خود تجسم کنید ، فقط آنچه واقعاً می خواهید اتفاق بیفتد و هیچ چیز نمی تواند به شما یا افراد دیگر آسیب برساند.
  • با فکر کردن در مورد تجربیات مثبت گذشته ، احساس خوشبختی را در خود تحریک کنید و خود را در آنها تجربه کنید. احساس کنید که چگونه این خوشبختی فضای اطراف شما ، اتاق ، خانه ، دفتر ، اتوبوس یا قطار یا هرجای دیگر را پر می کند.
  • نور روشن ، پر از زندگی ، شادی و ارتعاشات مثبت را تجسم کنید ، بدن و مکانی را که در آن هستید پر کنید.
  • با آویختن تصاویر زیبا و گذاشتن گلدان یا گلدان با گل ، خانه و دفتر خود را زنده تر کنید.
  • پنجره های اتاق خود را مرتباً باز کنید تا هوای تازه و نور به داخل آن وارد شود.
  • سعی کنید نسبت به مردم مهربان ، ملاحظه و درک بیشتری داشته باشید.
  • اگر احساس خشم و رنجش کردید باید روی این موضوع کار کنید. این برای سلامتی شما خوب نیست ، روابط را خراب می کند و فضای مثبتی ایجاد نمی کند.
  • بدن خود را ورزش دهید. این سطح انرژی شما را افزایش می دهد ، سلامتی شما را بهبود می بخشد و شما را به فردی خوشحال و خوش بین تبدیل می کند. یک فرد خوش بین و خوشحال محیط خود را به طرز مثبتی تحت تأثیر قرار می دهد و خوشبختی و مثبت بینی بیشتری را در آن به وجود می آورد.

 

بخاطر بسپارید، یک فکر نمی تواند فضای پیرامون شما را تغییر دهد، اما افکار مکرر باعث تغییر آن می شوند.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عرت خواه دات کام همراه باشید.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید یا از طریق لینک صفحه تماس با ما، با تیم عزت خواه در ارتباط باشید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

5 گام برای موفقیت در شغل جدید

گام هایی برای موفقیت شغلی
شاید شما جزء آن دسته از افراد باشید که به شغل رویایی خود رسیده اید و احساس فوق العاده ای می کنید ، درست است؟ شروع یک کار جدید می تواند منجر به انواع استرس و اضطراب شود. آیا همکاران جدیدتان شما را دوست دارند؟ آیا شما آنها را دوست دارید؟ آیا قادر خواهید بود آنچه را که گفتید می توانید انجام دهید ، انجام دهید؟ شما به یک برنامه نیاز دارید. اگر در روز اول با یک استراتژی خاص سر کار بروید، شانس موفقیت خود را تا حد زیادی بهبود می بخشید.

به این شغل به عنوان یک فرصت نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید همکارانتان شما را ببینند. کلماتی مانند مثبت ، فعال و خلاق به ذهن خطور می کنند. با استقرار در محیط جدید ، اعتماد به نفس شما رشد خواهد کرد. با این تجربه به عنوان یک ماجراجویی بزرگ رفتار کنید. در اینجا 6 مرحله برای موفقیت در شغل جدید آورده شده است.


با رئیس خود اعتبار بسازید
جلساتی را با رئیس خود تنظیم کنید تا درک درستی از انتظارات ایجاد کنید ، بنابراین هر دوی شما در یک جبهه هستید. این انتظارات را برآورده کنید و مطمئن شوید که ارزش خود را زود به زود ثابت کرده اید. شما می خواهید رئیس شما از استخدام شما احساس خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید ، یکی از اولین نقاط تمرکز شما این است که کار رئیس خود را راحت کنید. این یکی از مهمترین 5موفقیت شغلی مرحله برای موفقیت شغلی جدید است

 

 

 

روی مهمترین اولویتهای رئیس خود تمرکز کنید
با درک آنچه برای رئیس شما مهمتر است، می توانید کارهای خود را در اولویت قرار دهید تا ابتدا این کار را انجام دهید. رئیس شما بلافاصله به کار شما اطمینان پیدا می کند.


هدف های اولیه را شناسایی کنید که به راحتی قابل دستیابی هستند
هنگامی که یک پیروزی زودرس کسب می کنید ، به ایجاد یک درک مثبت از خود کمک می کنید. شما همچنین به همتایان خود ، رئیس و مدیریت ارشد خود نشان می دهید که استخدام شما کار فوق العاده ای بوده و به موفقیت گروه و سازمان کمک می کنید.

 

درباره سیاست های اداری اطلاعات کسب کنید
غالباً مردم به یک شرکت می پیوندند و توسط سیاست بمباران می شوند. در سیاست های اداری گرفتار نشوید . با این حال ، سعی کنید هرچه می توانید جمع کنید تا تحت تأثیر منفی قرار نگیرید. هنگامی که درک درستی از فرهنگ و سیاست های شرکت داشتید ، می توانید نحوه پیمایش در آنها را به بهترین شکل انتخاب کنید.

 

آماده باشید
از آنجا که معمولاً چند روز یا چند هفته بین پذیرفتن پیشنهاد کار و حضور در محل کار فاصله دارید ، از این زمان به طور مولد استفاده کنید. با شرکت و ساختار سازمانی آن بیشتر آشنا شوید. افراد با نفوذ را در شرکت شناسایی کنید تا بتوانید در جهت ایجاد ارتباط زود هنگام با آنها تلاش کنید.
برداشتها را بصورت پیشگیرانه مدیریت کنید
مدتی پیش را به تعیین چگونگی درک دیگران در محل کار جدید خود اختصاص دهید. به عنوان مثال ، این دو جمله را کامل کنید: "من می خواهم رئیس جدیدم مرا به عنوان _______ ، ______ ، ________ ، _______ و ________ درک کند." "من می خواهم که همکاران جدیدم مرا به عنوان ______ ، ________ ، _______ ، _______ و _______ درک کنند." سپس ، بعد از هر روز در طول هفته اول کار خود ، یک ارزیابی شخصی انجام دهید تا ببینید که چقدر در حال رسیدن به این اهداف هستید.
با اجرای 6 مرحله فوق برای موفقیت شغلی جدید ، خود را به عنوان یک کارمند با بهره وری و با ارزش معرفی خواهید کرد.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده فایل های آموزشی با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

نکات کلیدی برای رسیدن به موفقیت شغلی

موفقیت شغلی چیست؟

تعریف جامعی از موفقیت نمی توان عنوان نمود زیرا هر شخصی از دیدگاه خود موفقیت را تعریف می کند و نسبت به شرایط و علایق فرد موفقیت متفاوت می گردد. برای رسیدن به موفقیت شغلی باید از شغل خود رضایت داشته باشید و از انجام دادن آن لذت ببرید. نکات کلیدی زیادی هستند که در همه موفقیت ها دیده می شوند که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم.


ارتباطات قوی و موفقیت
داشتن ازتباط با دیگران می تواند به ما در رسیدن به موفقیت کمک شایانی نماید. همه ما دانش کافی برای انجام دادن کارها را نداریم و باید از علم و تجربه دیگران در این راه استفاده نماییم که از طریق ارتباط داشتن با افراد کاردان محقق می گردد. دایزه ازتباطات خود را گسترش دهید و با افراد موفق ریادی در زمینه کاری خود معاشرت داشته باشید وبا دبدگاه های آنها آشنا شوید. در خیلی مواقع معاشرت نمودن با چنین افرادی می توانید ذهن شما را باز نماید و انتخاب های انجام دهید که به شما در رسیدن به موفقیت بیشتر کمک نماید.

 

موفقیت شغلی

 


سخت کوشی و تلاش بسیار
موفقیت یک شبه به دست نمی آید و نباید انتظار موفق شدن در بازه زمانی کوتاهی را داشته باشید. باید صبور باشید و از تلاش دست برندارید. خیلی از افراد تا یک قدمی موفقیت نزدیک می شوند و دست از تلاش می کند در صورتی که اگر کمی بیشتر تلاش می کردند موفق می شدند. هرگاه احساس خستگی کردید و خواستید دست از تلاش بردارید به خود یادآوری کنید که در یک قدمی موفقیت قرار دارید.


به روز نمودن اطلاعات و یادگیری مداوم
در عصر تکنولوژی اطلاعات به سرعت تغییر می کنند و اطلاعات جدیدی به دانش انسان اضافه می گردد. برای اینکه بتوانید به اهداف خود دست یابید و به موفقیت برسید باید همگام با اطلاعات روز پیش روید و دانش خود را به روز نمایید.


برای بالا بردن دانش خود می توانید ازراه های زیر استفاده نمایید:

  • شرکت در کلاس ها و جلسات آنلاین: با این کار می توانید از زمان خود بهترین بهره را ببرید و در کمترین زمان اطلاعات خود را به روز نمایید. کلاس های آنلاین از لحاظ اقتصادی هم با صرفه می باشند و هزینه زیادی در بر ندارند. 
  • شرکت در جلسات گفتگوی گروهی: با شرکت در اینجلسات می توانید با دیدگاه افراد دیگر آشنا شوید و یک موضوع را از زوایای مختلفی بررسی نمایید. 
  • دنبال نمودن علایق غیر مرتبط با حرفه تخصصی خود: با دنبال نمودن علایق خود در زمینه های دیگر بغیر از حرفه تخصصی خود می توانید ذهن خود را تقویت نمایید و در زمینه های دیگر هم پرورش دهید.
  • دنبال نمودن منابع مرتبط با حرفه تخصصیتان: همیشه سعی نمایید اطلاعات و منابع مرتبط با حرفه خود را دنبال نمایید و از جدیدترین اطلاعات در این زمینه بهره مند گردید و یک گام از رقیبان خود جلو باشید.

داشتن تعهد و مسوولیت پذیری
برای رسیدن به موفقیت باید به وظایف خود متعهد باشید و مسوولیت کارهای خود را بر عهده بگیرید و هر روز گامی در جهت محقق نمودن اهداف خود بردارید. موفقیت بدون تلاش شما حاصل نمی گردد. سعی کنید در این مسیر انگیزه خود را حفظ نموده و کارها را بصورتی انجام دهید که برایتان لذت بخش باشد.

 

با استفاده از مطالب این مقاله و به کار بردن پانها در شغل خود می توانید به موفقیت شغلی دست یابید و ار انجام دادن کار خود لذت ببرید. برای مطالعه مقالان بیشتر می توانید ما را در سایت عزت خواه دات کام دنبال نمایید.

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) و یا از طریق لینک صفحه تماس با ما، با تیم عزت خواه در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

تاثیر شگرف افکار روی انسان

تاثیر افکار بر موفقیت را به هیچ عنوان دست کم نگیرید
ذهن شما می‌تواند بهترین دوست یا دشمن شما باشد. افکار شما به تنهایی این قدرت را دارند که شما را به یک انسان سالم یا مریض، ثروتمند یا فقیر و محبوب یا منفور تبدیل کنند. ذهن شما مثل یک نیروی بسیار قدرتمند است که می‌تواند به هر جهتی تغییر مسیر دهد تا نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هدف اصلی شما در زندگی باید این باشد که قدرت‌های خارق العاده خود را مهار نمایید. سپس با استفاده از هوش خود و به صورت سیستماتیک به آنها جهت دهید تا به هر چیزی که واقعاً در زندگی می‌خواهید دست پیدا کنید.

«رویاهای بزرگ داشته باشید و زمانی که شما درباره چیزی رویاپردازی می‌کنید، به آن دست پیدا می‌کنید. رویای شما در نهایت محقق خواهد شد.» جان راسکین

موفقیت‌های بزرگ نیازمند سختکوشی متداوم است
موفقیت ساده به دست نمی‌آید. شما باید برای دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید، شدیداً تلاش کنید و با تمام انرژی خود پیش بروید. حال هر چقدر که هدف شما بزرگ‌تر باشد، نیاز شما به تلاش و داشتن سختکوشی در زمینه رسیدن به آن بیشتر است. خیلی از افراد موفق بارها و بارها شکست را تجربه کرده‌اند. ویژگی منحصر به فرد این افراد این بوده است که آنها با هر شکست امید خود را از دست نداده‌اند و به این باور نرسیده‌اند که توانایی موفق شدن را ندارند.

آن‌ها ثابت قدم در مسیری که برای خود تعیین کرده‌اند پیش رفته‌اند و در نهایت توانسته‌اند به بزرگ‌ترین اهداف خود در زندگی دست پیدا کنند. شما نیز اگر می‌خواهید موفقیت را در زندگی خود تجربه کنید، باید یاد بگیرید که استوار و محکم پیش بروید و به هیچ عنوان در مسیر خود دست از تلاش نکشید.

 

افکار انسان

 

برای موفق شدن باید توقف ناپذیر باشید
هدف اصلی ما در این مقاله این است که به شما کمک کنیم تا طرز فکر خود را تغییر دهید. شما باید به این باور برسید که می‌توانید در راستای رسیدن به هدفی که برای خود تعیین نموده‌اید مهار ناپذیر شوید. شما باید هدف خود را تبدیل شدن به فردی با اعتماد به نفس، شجاعت و قدرت بالا قرار دهید. فردی که می‌تواند با قاطعیت هر هدفی را برای خود تعیین کند.

چرا که شما کاملاً باور دارید که می‌توانید هر چیزی که نیاز است یاد بگیرید را بیاموزید و هر کاری که لازم است را انجام دهید تا به هدفی که برای خود تعیین نموده‌اید دست پیدا کنید. شما به این موضوع کاملاً اعتقاد دارید که هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند شما را کند کرده یا شجاعتتان را از شما بگیرد. شما حقیقتاً به فردی مهارناپذیر تبدیل خواهید شد!

رویاهای بزرگ داشته باشید
شما می‌توانید فرآیند تبدیل شدن به فردی غیرقابل مهار را با داشتن رویاهای بزرگ آغاز کنید. از آنجایی که هر چیزی که شما در این جهان به وجود می‌آورید با یک فکر و ایده اولیه شروع شده است، هر چقدر که رویاهای شما بزرگ‌تر باشند، شما می‌توانید به اهداف بزرگ‌تری نیز دست پیدا کنید. همه زنان و مردان موفق، رؤیاپرداز هستند. آن‌ها به ذهن خود اجازه می‌دهند زمانی که رؤیاپردازی می‌کند، هر سمت و سویی پرواز کند.

آن‌ها به آسمان نامحدودی که در بالای سرشان وجود دارد به عنوان تنها محدودیت برای خود نگاه می‌کنند و غیر از آن هیچ محدودیتی را برای خود نمی‌پذیرند. افراد موفق به طور مداوم به آینده فکر می‌کنند. آن‌ها به چندین سال بعد خود می‌اندیشند و تجسم می‌کنند که اگر به همه اهداف خود دست پیدا کنند، زندگیشان در آینده چگونه خواهد بود.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/influence-of-thoughts-on-human

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید . ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟

انگیزه و برنامه ریزی، راه رسیدن به موفقیت
زندگی امروز در مقایسه با چند دهه پیش دشوارتر شده و اموری که هر روز با آنها سروکار دارید، هم بر سطح انرژی و هم میزان موفقیت شما تأثیر خواهد داشت. به این ترتیب شاید دیگر زمان کافی برای فکر کردن به ابعاد مهم زندگی‌ خود پیدا نکنید یا پیشرفتی در رسیدن به هدف‌های بزرگ زندگی‌ به دست نیاورید.

برای جلوگیری از این موضوع، داشتن برنامه در زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. البته برنامه ریزی نیز، مستلزم داشتن هدف و انگیزه در زندگی است که در این قسمت به شرح آن می‌پردازیم.

منشأ انگیزه در انسان چیست؟
نیرو و توان انسان برای هر کاری از درون او به وجود می‌آید و تنها خود انسان مسئول ایجاد چنین نیرویی در خود است. انگیزه یعنی همان نیرویی که صبح‌ها، شما را از رختخواب بلند می‌کند. شاید رسیدن به موفقیت، ارتباط با دیگران، رشد فردی، کمک به دیگران یا احساس خوشایندی که بعد از رسیدن به موفقیت به شما دست می‌دهد، انگیزه شما برای بیدار شدن باشد. بنابراین داشتن انگیزه، به ما تمرکز لازم برای رسیدن به موفقیت را خواهد داد.

البته حفظ انگیزه، کاری چالش برانگیز است، زیرا در این راه افکار منفی و اضطراب درباره آنچه در آینده قرار است اتفاق بیفتد، باعث کاهش انگیزه می‌شود. همه ما در مراحلی از زندگی، درباره اهدافی که پیش گرفته‌ایم دچار تردید می‌شویم. با این حال، آنچه باعث تمایز افراد موفق از افراد غیر موفق می‌شود، همین توانایی حفظ انگیزه و حرکت به جلو است.

یک لحظه تأمل کنید و بزرگترین چیزی که به شما برای موفقیت انگیزه می‌دهد را در نظر بیاورید. این انگیزه می‌تواند شروع کسب و کار شخصی، برنده شدن در یک رقابت ورزشی، راه اندازی یک مؤسسه خیریه، نوشتن کتاب، رسیدن به پول، موقعیت بالای اجتماعی، شهرت و غیره، باشد.

بعد از این که انگیزه موفقیت خود را شناختید، باید اهداف خود را مشخص کنید، در این صورت است که می‌توانید در زندگی خود تعادل ایجاد کنید. با تعیین هدف، به زندگی خود سمت و سو و معنی می‌دهید و اشتیاق لازم برای رسیدن به منِ جدید را پیدا می‌کنید. اگر برای هدف خود بازه زمان مشخصی تعریف کنید، مثلاً تصمیم بگیرید تا تابستان سال آینده به وزن دلخواه برسید، در نتیجه اشتیاق و انگیزه‌تان برای رسیدن به هدف بیشتر خواهد شد.

 

برنامه ریزی برای موفقیت

 

برای موفقیت خود برنامه ریزی کنید
تعیین هدف، تنها یکی از مراحل رسیدن به موفقیت است. آنچه در این میان اهمیت بیشتری دارد، میزان تمرکز شما بر هدفتان است. همه ما نقش‌های مختلفی در زندگی مثل پدر یا مادر، فرزند، همسر یا مدیر داریم و باید هنر برقراری تعادل میان همه آنها را داشته باشیم. چرا که برای مثال اگر همه وقت ما صرف کار شود، دیگر زمانی برای رسیدن به امور شخصی و گذراندن وقت با دوستان یا خانواده باقی نمی‌ماند.

امروزه ما در دنیای پرشتابی زندگی می‌کنیم که درست همانند قطار سریع السیر می‌ماند. شما وقتی سوار قطار می‌شوید، بالاخره در جایی باید پیاده شوید و به کارهای دیگرتان برسید. در زندگی هم درست همین شرایط وجود دارد، به این معنی که نباید انجام برخی کارها، شما را از رسیدگی به کارهای دیگر باز دارد.

تعادل یعنی این که بتوانید میان کارهای مهم و کارهای اضطراری توازن برقرار کنید و درک درستی از توانایی خود در شرایط پیش بینی نشده داشته باشید. ایجاد تعادل در زندگی و تمرکز بر موفقیت، یکی از هنرهایی است که همه ما به یادگیری آن نیاز داریم.

تکنیک تقسیم وقت یا همان زمان بندی کارها، به شکل موثری باعث کاهش استرس می‌شود. امروزه روش‌های مختلفی وجود دارد که به شما هم در سازماندهی زندگی اجتماعی‌ و هم امور کاری کمک می‌کند. اگر از همین امروز، شروع به استفاده از این تکنیک‌ها کنید، می‌توانید برنامه یک سال خود را هم مشخص کنید:

از یک سیستم مدیریت زمان برای نظارت و کنترل فعالیت‌هایتان استفاده کنید.
هر هفته، برنامه کاری و اهداف خود را چند بار مرور کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد آیا تصمیمات شما بر اساس اهداف و ارزش‌های واقعی زندگی‌تان هست یا خیر.
 

ادامه مقاله چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

چگونه زندگی رویایی خود را بسازیم؟

آیا همه افراد می‌توانند زندگی رویایی خودشان را بسازند؟
تاکنون چندین بار برای شما اتفاق افتاده است که به اطراف خودتان نگاهی انداخته‌اید و گفته‌اید اطرافیان شما چقدر خوشبخت هستند که توانسته‌اند زندگی رویایی‌شان را بسازند؟ چگونه توانسته‌اند به خواسته‌هایشان برسند؟ چرا من نمی‌توانم همانند آنها موفق شوم؟ داشتن یک زندگی رویایی از روی شانس نیست بلکه ملزم به تعهد و صبوری است.

هیچکس نمی‌تواند با جادو و معجزه زندگی رویایی‌اش را بسازد. افرادی که توانسته‌اند زندگی ایده آلشان را بسازند و به جایگاه مورد نظرشان رسیده‌اند، با تلاش مستمر، سخت کوشی، جسارت و شجاعت موفق شده‌اند. بنابراین شما نیز می‌توانید از همین امروز با ایجاد تغییرات کوچک شروع کنید تا راه موفقیت را برای خودتان هموار سازید. در ادامه به یازده روش اشاره می‌شود که زندگی رویایی را ممکن می‌سازد:

لایف استایل افراد موفق وکارآفرین چگونه است؟ 

1. از خواسته و اهدافتان اطلاع داشته باشید
اکثر افراد زمانشان را صرف گله و شکایت کردن در مورد زندگی‌شان می‌کنند، غافل از اینکه ابتدا باید اهداف و خواسته‌هایشان را از زندگی مشخص کنند. افراد بسیاری نیز هستند که دقیقاً می‌دانند از زندگی چه چیزی می‌خواهند و البته برای رسیدن به آنها نیز مدت زمان مشخص کرده‌اند. بر این موضوع کاملاً واقف هستند که برای پیدا کردن علاقه‌های شخصی و قلبی‌شان باید تلاش کنند.

 

ساخت زندگی رویایی

 

بنابراین شما نیز به این سؤالات کمی فکر کنید. چه چیزی موجب خوشحالی و شادمانی شما می‌شود؟ علایق شما چیست؟ معنای موفقیت برای شما چگونه تعبیر می‌شود؟ از زندگی چه چیزی می‌خواهید؟ اولویت‌هایتان را چگونه تعیین کرده‌اید؟ می‌خواهید چه چیزی از زندگی را تغییر دهید؟ چه فرد یا افرادی مورد پسند شما هستند؟
این موارد، اندک سؤالاتی هستند که به شما کمک خواهند کرد اهداف و علایقتان را پیدا کنید. پاسخ آنها را جایی برای خودتان یادداشت کنید و نسبت به آنها تمرکز دقیق داشته باشید تا کاملاً متوجه علایق و اهداف‌تان شوید. بنابراین نخستین گام برای داشتن زندگی رویایی، یافتن رویا است. اینطور نیست؟

2. برای زندگی رویایی خود برنامه داشته باشید
اکنون که می‌دانید چه چیزی می‌خواهید، گام بعدی طراحی یک برنامه برای به وقوع پیوستن رویاهایتان است. حتماً می‌پرسید، چرا داشتن برنامه لازم است؟ خوب، شما می‌دانید که روزهایی بسیار با انگیزه هستید و البته روزهایی تنبل و بی حوصله. در اینجا است که لزوم یک برنامه مشخص می‌شود زیرا به شما کمک می‌کند رویاهایتان را همیشه به یادداشته باشید و با‌انگیزه بمانید.

برای رسیدن به رویاهایتان آنها را به قسمت‌های کوچکتر و قابل انجام تقسیم کنید. در رابطه با رویاهایتان اهدافی را مشخص کنید که قابل دستیابی باشند. لازم نیست برنامه پنج ساله داشته باشید بلکه برنامه یک ساله، شش ماهه، سه یا یک ماهه برای خودتان مشخص کنید. اهدافتان را با توجه به زندگی شخصی و حرفه‌ای بنویسید، تا جایی که می‌توانید دقیق باشید و برای هر کدام گام‌هایی تعریف کنید که قابلیت انجام شدن را داشته باشند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/build-your-dream-life

با ما در سایت ezza tkhah.com همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه