قانون جذب چیست؟
به زبان ساده، قانون جذب توانایی جذب هرچه بیشتر تمرکز روی زندگی ما است. اعتقاد بر این است که صرف نظر از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی ، همه ما در معرض قوانینی هستیم که بر جهان حاکم هستند، از جمله قانون جذب. این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هر آنچه در افکار ما است و تحقق آنها به واقعیت استفاده می کند. در اصطلاحات اساسی ، همه افکار در نهایت به چیزهایی تبدیل می شوند . اگر بر روی نابودی و تاریکی منفی تمرکز کنید ، زیر آن ابر خواهید ماند. اگر روی افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی داشته باشید که رسیدن به آنها را هدف خود قرار دهید ، با اقدامی گسترده راهی برای دستیابی به آنها پیدا خواهید کرد.

به همین دلیل است که جهان یک مکان بی نهایت زیبا است. قانون جذب حکم می کند اگر در برنامه ای اقدام کنید تا به مکانی که می خواهید برسید ، هر آنچه تصور و در ذهن ذهن نگه داشته شود ، قابل دستیابی است.
قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی است. تعداد کمی از افراد کاملاً آگاه هستند که قانون جذب چقدر در زندگی روزمره آنها تأثیر دارد. خواه این کار را دانسته و ناآگاهانه انجام دهیم ، در هر ثانیه از وجود خود ، ما مانند مغناطیس انسانی عمل می کنیم که افکار و احساسات خود را ارسال می کنیم و بیشتر از آنچه را که بیرون آورده ایم به خود جلب می کنیم.
متأسفانه ، بسیاری از ما هنوز نسبت به پتانسیلی که در اعماق خود قفل شده است چشم بسته ایم. در نتیجه ، خیلی راحت است که افکار و احساسات خود را کنترل نکنید. این افکار غلط را به بیرون می فرستد و احساسات و حوادث ناخواسته بیشتری را به زندگی شما جذب می کند.
با گفتن این موارد ، کشف اینکه قانون جذب در زندگی شما کار می کند ، باید دلیل بزرگی برای جشن باشد! وقتی قدرت جذب توسط شما درک شد ، دیگر مخفی نیست. بعلاوه ، شما یاد گرفته اید که چگونه این موارد را به طور موثر در زندگی روزمره خود اعمال کنید.
تاریخچه قانون جذب
قبل از شروع سفر باورنکردنی به سوی روشنگری واقعی در قانون جذب ، مهم است که بدانید می توانید آن را در زندگی خود به کار ببرید و در صورت استفاده از ابزار صحیح می تواند موثر باشد. اعمال و باورهای موجود در این قانون باعث شعله ور شدن زندگی افراد بزرگ در طول تاریخ شده است.
صدها سال پیش برای اولین بار تصور می شد قانون جذب توسط بودای نامیرا به انسان آموخته شده است. اعتقاد بر این است که او می خواست شناخته شود که "آنچه شما شده اید همان چیزی است که فکر کرده اید". این عقیده ای است که کاملاً در قانون جذب ذاتی است.
با گسترش این مفهوم به فرهنگ غربی ، اصطلاح "کارما" نیز مطرح شد ، این اعتقادی است که در میان جوامع متعدد محبوب است.
در طول قرن ها این درک مشترک در بین بسیاری وجود داشته است که آنچه شما به دنیا می دهید (اعم از خشم یا خوشبختی ، نفرت یا عشق ) در نهایت همان چیزی است که می تواند در نهایت به زندگی خود بازگردد.
این مفهوم ساده و آسان برای پیروی از چندین سال است که در بین بسیاری محبوب بوده است. این نشان می دهد که ایده قدرت جذب هیچ چیز جدیدی نیست. در حال حاضر برای بسیاری از ما به روش های مختلف قابل تشخیص است.
اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها و گروه های مذهبی نیز کشف کرد. به عنوان مثال ، در امثال 23: 7 ، این جمله آمده است: "همانطور که یک انسان در قلب خود فکر می کند ، او نیز چنین است". اثبات ستایش از قوانین جذب را می توان در تمام اعصار کشف کرد. همه آنها به روشهای مختلف ضبط و آموزش داده شده اند ، اما هنوز هم برای یافتن همه بشریت وجود دارد.

 

قانون جذب


آیا قانون جذب واقعی است؟
همانطور که قبلاً بحث شد ، قانون جذب و ارزشهای آن در طول تاریخ دیده شده است. و بسیاری از زنان و مردانی که آثار خود را در این جهان برجای گذاشته اند ، نشان داده اند که قانون جذب یکی از بزرگترین قدرتهای روی زمین است. شاعران ، هنرمندان ، دانشمندان و اندیشمندان بزرگی مانند شکسپیر ، بلیک ، امرسون ، نیوتن و بتهوون که بسیار دوست داشتنی هستند و همه این آثار را از طریق آثار خود منتقل می کنند.
بسیاری از مدافعان مدرن قانون جذب نیز وجود داشته اند. از جمله این افراد می توان به اپرا وینفری ، جیم کری و دنزل واشنگتن اشاره کرد. 
چالش برانگیزترین قسمت در تصدیق و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب ارائه کرده است ، در حال درک این نکته است که تصمیمات شما در زندگی ، خوب و بد ، به تنهایی توسط شما شکل گرفته است. برای بسیاری ، این می تواند یک قرص تلخ برای بلعیدن باشد ، به خصوص اگر احساس می کنید که در زندگی یا به خصوص به عزیزانتان ضربه های سختی خورده است.
با این حال ، هنگامی که واقعاً کلید اصلی قانون جذب را درک کردید ، می توانید با امید و شجاعت در دانش غالب تجدید نظر کنید که شما آزادانه می توانید زندگی خود را به عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس رها کنید ، نگرانی یا منفی نگری که مدت زیادی شما را عقب نگه داشته است.
علم پشت قانون جذب: واقعیت نه داستان
کار فیزیکدانان کوانتوم طی سالهای اخیر به تابش بیشتر تأثیرات باورنکردنی قدرت ذهن بر زندگی ما و به طور کلی جهان کمک کرده است. هرچه بیشتر این ایده توسط دانشمندان و اندیشمندان بزرگ مورد کاوش قرار گیرد ، درک ما از نقش مهمی که ذهن در شکل گیری زندگی ما و دنیای اطراف ما دارد بیشتر خواهد بود.
مهم نیست که شما هرگز به درک کاملی از فیزیک کوانتوم پشت قانون جذب رسیده اید. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه ما نمی توانیم از مزایای بسیاری که این سخاوتمندانه و قانون می تواند به ما ارائه دهد ، بهره مند شویم.
همانطور که فیزیکدانان می آیند و اطلاعات بیشتر و بیشتری را در مورد قانون به ما ارائه می دهند ، ما می توانیم به راحتی درک کنیم که واقعاً آزاد کننده و نیرومند است که ما خالق و کنترل کننده زندگی و انرژی خود هستیم.
نحوه استفاده از قانون جذب
هنگامی که امکانات شگفت انگیزی را که زندگی به ما ارائه کرده است درک کردیم ، می توانیم درک کنیم که مانند هنرمندان هستیم. ما در حال ایجاد تصاویری از زندگی مورد نظر خود هستیم و سپس انتخاب می کنیم و اقداماتی انجام می دهیم که آنچه را که پیش بینی کرده ایم تحقق یابد.
پس اگر تصویر را دوست ندارید چه می کنید؟
تغییر دهید!
زندگی یک بوم خالی از احتمال است. شما کنترل می کنید که تصویر به پایان رسیده چگونه می تواند باشد.
قانون جذب واقعاً ساده است. بدون گرفتن تمام قوانین طبیعت کاملاً کامل هستند و قانون جذب نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهم نیست که به دنبال چه چیزهایی هستید یا در زندگی به آن دست می یابید ، اگر بتوانید ایده ای را نگه دارید و آن را خودتان در ذهن ببینید ، می توانید آن را از آن خود کنید ... با کمی تلاش از جانب خود.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .