آموزش موفقیت در زندگی و کسب و کار

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

زندگی موفق با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری

خلق ایده‌های نو در زندگی
همانطور که افراد از نظر ظاهری متفاوت هستند، از نظر فکری هم با یکدیگر فرق دارند. هیچ کس شبیه به دیگری فکر نمی‌کند اما این تفاوت‌ها نباید ما را به اشتباه بیندازد. خیلی‌ها فکر می‌کنند خلاقیت یک استعداد ذاتی است که خدا در وجود بعضی‌ها قرار داده است و در وجود برخی دیگر نه. این طرز فکر کاملاً اشتباه است. ایده‌های نو به ذهن هر کسی می‌تواند خطور کند و هیچ کس استثنا نیست. مسئله مهم این است که باید برای موفقیت در هر چیزی تلاش کرد. شما باید یک کار را آنقدر انجام دهید که بتوانید در آن بهترین باشید. خلاقیت هم از این قاعده مستثنی نیست. هیچ وقت به خودتان نگویید که من نمی‌توانم فرد خلاقی باشد و ایده‌های جدید و جالب هیچ وقت به ذهن من خطور نخواهند کرد. هر کسی با تمرین می‌تواند به فرد خلاق‌تری تبدیل شود. 

ساخت ذهنیت یک کارآفرین
اگر بخواهیم به یک تعریف مشخص درباره خلاقیت برسیم، شاید بتوان گفت که هر زمان فرد یک کار را متفاوت از دیگران انجام بدهد یا یک چیز متفاوت ابداع کند، می‌توان او را فرد خلاقی دانست. فقط باید این نکته را بدانید که این کار یا ایده نو باید توانایی پاسخ دهی به یک نیاز موجود در جامعه را داشته باشد. در حقیقت فرد خلاق به همه چیز با یک دید جدید نگاه می‌کند. اگر شما هم به دنبال خلق ایده‌های نو در هر زمینه‌ای هستید، باید سعی کنید به همه چیز از یک زاویه دید جدید نگاه کنید. باید به ایده‌های مختلف فکر کنید و بهترین ایده را انتخاب کنید. سپس روی ایده انتخابی خود کار کنید و در نهایت آن را اجرایی نمایید. این کار شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. به همین دلیل ما شما را با تعدادی روش مؤثر در این زمینه آشنا خواهیم کرد.

موفقیت در زندگی
ذهن خود را خالی کنید
اینکه بتوانید با حضور ذهن کامل روی مسئله مورد نظر خود متمرکز شوید خیلی مهم است. پس در اولین گام باید تلاش کنید که ذهن خود را خالی کنید. برای این کار شاید لازم باشد هر چیزی که ممکن است تمرکز شما را به هم بزند را کنار بگذارید. تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر، بازی‌های مختلف، تلویزیون، کتاب یا هر چیزی دیگری که اگر در کنارتان باشد توجه شما را جلب می‌کند. بعد از این مرحله، یک مکان آرام را پیدا کرده و به آنجا بروید. سعی کنید تمرینات مدیتیشن را اجرا کنید. چشمان خود را ببندید و به آرامی نفس بکشید. به خودتان فرصت دهید تا به آرامش دست پیدا کنید. شاید خالی کردن کامل ذهن تقریباً غیرممکن باشد اما شما می‌توانید تا حد توان خود این کار را انجام دهید. به این فکر نکنید که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است یا در آینده قرار است چه پیش بیاید. حدود 10-15 دقیقه زمان برای این فعالیت می‌تواند کافی باشد.

نوشتن ایده‌های 
تفاوتی نمی‌کند که ایده شما در چه زمینه ای باشد. این ایده می‌تواند ساخت یک محصول جدید، ارائه یک خدمت نو یا حتی ایده تولید یک فیلم سینمایی باشد. یک قلم و کاغذ بردارید و ایده خود را به تحریر درآورید. نیازی به نوشتن جمله نیست، فقط از کلمات کوتاه استفاده کنید. بعد از این مرحله می‌توانید زمانی را هم به نوشتن مشکلات پیش رو اختصاص بدهید. نکته‌ای که باید در این بخش بدانید این است که هرچیزی که در ذهنتان هست را روی کاغذ بیاورید.

برای خود مدل سازی کنید
این مرحله یکی از مهم‌ترین بخش‌ها بشمار می‌رود چرا که با تجسم کردن ایده خود می‌توانید یک گام مهم در راستای شناخت بهتر ایده خود بردارید. قبل از هر کاری باید از خودتان چند سؤال مهم بپرسید و به آنها پاسخ بدهید. اینکه محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید چیست و قرار است توسط چه کسانی استفاده شود؟ همچنین از خود بپرسید که چه زمانی ممکن است به این محصول یا خدمات نیاز پیدا شود و از چه طریقی می‌توان به آن دسترسی پیدا نمود؟ بعد از اینکه جواب تمامی این سؤالات را پیدا کردید، زمان تجسم کردن آن محصول یا خدمات فرا می‌رسد. مجسم ساختن ایده می‌تواند هم به صورت ذهنی اتفاق بیافتد و هم به صورتی فیزیکی. اگر قصد ساخت یک محصول جدید یا ارائه خدمتی متفاوت را دارید، می‌توانید از هر وسیله‌ای که در اطرافتان وجود دارد استفاده کنید. مثلاً طرح مورد نظر خود را روی کاغذ نقاشی کنید. با ساده‌ترین وسایل مثل کاغذ، وسایل دور ریختنی یا هر چیزی دیگری یک مدل اولیه از آن محصول تهیه کنید. این مرحله به شما کمک می‌کند تمام عوامل مؤثر را در نظر بگیرید و محصول یا خدمت بهتری را ارائه بدهید. 

محصولاتی که در حال حاضر وجود دارند را بهتر کنید
ممکن است بعد از مرحله تجسم محصول یا سرویس نهایی خود متوجه شوید که قبل از شما هم کسی به آن فکر کرده است. در صورت بروز چنین مسئله‌ای اصلاً عقب نکشید. شما می‌توانید با آن شخص رقابت کنید. محصول یا خدمت مورد نظر را به دقت بررسی کرده، کاستی‌های آن را پیدا نموده و به دنبال حل آنها برای محصول مشابه خود بروید. با خودتان بگویید من می‌توانم محصول مورد نظر را بهبود بخشیده و با شرایط بهتری ارائه بدهم. این روش با خلاقیت ارتباط تنگاتنگی دارد. 

مشورت و همفکری
شاید شما هم تصور می‌کنید که برای خلق ایده‌های نو باید به تنهایی فعالیت کنید اما در حقیقت چنین نیست. سعی کنید از دوستان یا همکاران خود هم فکری بگیرید. کار گروهی همیشه نتیجه بهتری را خواهد داشت. این را به یاد داشته باشید که چند فکر بهتر از یک فکر عمل خواهد کرد چرا که هر کس با زاویه دید مختص به خود به ماجرا نگاه می‌کند. بدین ترتیب ممکن است مواردی که به ذهن شما نرسیده است یا شما نسبت به آنها بی توجه بودید، توسط همکاران شما دیده شوند. این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه از افرادی کمک بگیرید که با شما هم مسیر باشند. زمانی که همه افراد یک گروه به دنبال دستیابی به هدف مشخصی باشند، می‌توانند نتیجه بهتری را بگیرند. افرادی که با شما مخالف هستند هم تنها زمانی می‌توانند کمک کننده باشند که از انتقادات آنها استفاده کنید. گاهی می‌توان در میان این انتقادات، ایرادهای مهم کار خود را پیدا کنید و سپس به دنبال بهبود آن بروید. 

موفقیت در زندگی

تسلیم نشوید
ممکن است در هر یک از مراحل بالا یا بعد از اتمام آنها و رسیدن به مرحله بهره وری با مشکلات زیادی رو به رو شوید. ممکن است خیلی‌ها در این مسیر تلاش کنند شما را ناامید کنند و از مسیری که انتخاب کرده‌اید، برگردانند. ممکن است بعد از به نتیجه رسیدن، خدمت یا محصولی که ارائه داده‌اید جواب ندهد یا به کسب درآمد مناسب منجر نشود. آخرین توصیه ما به شما این است که هیچوقت تسلیم نشوید. موفقیت هیچگاه ساده به دست نمی‌آید. گاهی باید بارها شکست خورد و از نو آغاز کرد تا در آخر به نتیجه دلخواه خود رسید. اگر تصور می‌کنید که ممکن است با مواجه با هر نوع مشکلی سریع ناامید شوید و دست از کار بکشید، شاید اصلاً نباید گام در مسیر بگذارید. کسی که قدم در مسیر موفقیت می‌گذارد باید آمادگی رو به رو شدن با هر مشکلی را داشته باشد. نکته‌ای که باید در آخر گفت این است که شاید دستیابی به موفقیت ساده نباشد اما مطمئناً شدنی است. پس تلاش خود را به کار بگیرید تا به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید. 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید.

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد دلاری در آمازون از ایران و سایر کشور ها - تابناک

منبع: ezzatkhah.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

چطور از شکست درس بگیریم و آن را به موفقیت تبدیل کنیم

از شکست‌ها درس بگیرید
درست است که هر شکستی دلیل به عدم پیروزی نیست ولی شکست‌های پی‌در‌پی پیروزی انسان را به تأخیر می‌اندازد. شکست را همیشه به عنوان بخشی از مسیر موفقیت و زندگی خود بپذیرید ولی تمام تلاش و پشتکار خود را به کار بگیرید تا از این شکست‌ها درس بگیرید و از تکرار مجدد آنها دوری کنید. باید یاد بگیریم که چگونه شکست نخوریم و در راه نیل به اهداف خود درصد شکست را کاهش دهیم. در این مقاله تعدادی از اشتباهاتی که باعث شکست می‌شوند را بیان می‌کنیم.

نداشتن هدف مشخص
داشتن هدف در زندگی از لوازم اصلی حیات سعادتمندانه و بدون شکست است. انسان زمانی امنیت خاطر و آرامش دارد که افق روشنی برای آینده خود ترسیم کند و با انگیزه و رضایت درونی برای رسیدن به آنچه مد نظر دارد، تلاش کند. بدترین حالت برای آدمی، زمانی است که احساس سرگردانی کند و بلاتکلیف بماند. اگر اهداف متفاوت و متعدد دنبال شود نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نخواهد داشت. کسی که به دنبال موفقیت در کارها می‌باشد باید در ابتدای امر، هدف خود را مشخص کند و بعد از اینکه مهمترین هدف را شناسایی کرد، با تمام توان جهت رسیدن به آن تلاش نماید، چرا که برای جلوگیری از شکست باید انسان فکر و اندیشه خود را در مسیر هدف و کار موردنظر خود به کار گیرد.

درس گرفتن از شکست

عدم تلاش و کوشش
برای مقابله با شکست و پیروزی بر آنها، اراده‌ای آهنین لازم است تا انسان از نیروهای نهفته در وجود خود، بیشترین بهره را ببرد. دست روی دست گذاشتن هنر نیست، چرا که مردان بزرگ در سایه سعی و تلاش، قله‌های پیروزی را فتح می‌کنند. دلیل این امر، این است که عاقبت هر جوینده‌ای یابنده است.

عدم استفاده از تجربیات
یکی دیگر از عوامل موفقیت که باعث جلوگیری از شکست می‌شود، استفاده از تجربیات است. آن‌هایی که خود را بی‌نیاز از تجربه می‌دانند به مقصد نخواهند رسید و شکست‌های مکرر را تجربه خواهند کرد. درباره ارزش و اهمیت تجربه همین قدر کافی است که حفظ تجربه‌ها، یکی از نشانه‌های عقل و خردمندی است. معمولاً کسانی که در پی اهداف عالی هستند، دشمنانی فرصت طلب نیز دارند که در حال مکر و نیرنگ‌اند. استفاده از تجربه، یکی از راه‌های شناخت فریب و پیروزی بر شکست است. در طول زندگی هر انسانی، حوادثی تلخ چرخه زندگی را دچار کندی می‌کند که البته این ها لازمه زندگی است، چرا که این شکست‌ها انسان را در مقابل مشکلات و حوادث آینده آگاه و مقاوم می‌کند . مواجهه شدن با مشکلات و شکست ها و استفاده درست از تجربه‌ها، پیش نیاز زندگی است.

مشورت نگرفتن
یکی دیگر از عوامل شکست عدم مشورت می‌باشد. هر کسی برای انجام کارهای مهم نیازمند پشتوانه‌ای قوی است تا در بحران‌ها، یار و مدد کار او باشد. مشورت یکی از پشتوانه‌های بزرگ است. مشورت در کارها باعث می شود تا درصد پشیمانی و شکست در آخر کار کم شود.

عدم استفاه از فرصت‌ها
یکی دیگر از عوامل شکست، استفاده نکردن از فرصت‌ها است. برای هر کسی در زندگی فرصت‌هایی پیش می‌آید که گاه در اثر جهل و عدم آگاهی، بی‌توجه از کنار آن گذر می‌کند. استفاده بهینه از فرصت‌های بدست آمده، موکول نکردن کار امروز به فردا و حساسیت روی ثانیه‌های عمر از جمله عواملی است که موجب موفقیت و عدم شکست انسان در تمامی زمینه‌ها می‌شود. برخی در فرصت‌هایی که برایشان پیش می‌آید، دائم به مشکلات فکر می‌کنند و فرصت‌ها را از دست می‌دهند. ولی برخی دیگر در کنار هر مشکل و مسئله‌ای به فرصت‌ها اندیشیده و از آنها استقبال می‌کنند. اگر نگاهی به زندگی افراد موفق تاریخ بشریت بیندازید، آن‌هایی که تمدن بشریت مرهون تلاش‌هایشان بوده، متوجه خواهید شد آنها افرادی نبوده‌اند که با مشکل و شکست مواجه نشده باشند، اتفاقاً جزء افرادی بودند که با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه شده‌اند و بارها طعم شکست را چشیده‌ ولی هیچگاه تسلیم نشده‌اند. مهم نیست که چندبار زمین می‌خورید، مهم آن است که چگونه از زمین بر می‌خیزید. نباید نگاه شما به مسائل و مشکلات بر مبنای ناامیدی باشد، بلکه وجود شکست و مشکل را جزء جدائی ناپذیر زندگی بدانید، عزم خود را جزم نمایید، با اراده‌ای قوی به مسیر خود ادامه دهید و از شکست‌هایی که برایتان اتفاق می‌افتد، درس بگیرید.

عدم مدیریت درست
یکی دیگر از عوامل شکست نبود مدیریت کارآمد است. رهبران ممتاز همواره از قدرت مدیریت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. آنان کسانی هستند که شرایطی ایده‌آل برای افزایش خلاقیت و بازدهی کارکنان را فراهم می‌کنند، توانایی جذب و آموزش افراد لایق را دارند و با سپردن مسئولیت به آن‌ها، زمینه رشد آن افراد را فراهم می‌کنند. هر رهبری باید مهارت قابل توجهی در تفکر استراتژیک داشته باشد و قادر به پیش‌بینی تغیرات احتمالی در آینده و انطباق با آن‌ها باشد. بسیاری از رهبران با مدیریت متضاد و هیجانی، تیشه به ریشه‌ کسب و کار می‌زنند. هر تجارتی اگر استراتژی ضابطه‌مندی نداشته باشد، محکوم به شکست است. فراموش نکنید که موفقیت حاصل کار گروهی برای یک هدف و مسیر واحد است.

درس گرفتن از شکست

نداشتن خودباوری و اعتماد به نفس
یکی از عوامل مؤثر در حل مشکلات و عدم شکست، خودباوری و اعتمادبه‌نفس می‌باشد. افرادی که خودشان را باور داشته باشند می‌دانند که جز خودشان، کسی مشکلات و مسائل آنها را حل نخواهد کرد. لذا با اعتقاد راسخ نسبت به حل مسائل اقدام می‌کنند و در نتیجه با روحیه عالی خودشان را والاتر و بالاتر از مسائل می‌دانند و از حل آنها احساس غرور و لذت می‌کنند.

نداشتن اندیشه و نگرش مثبت
شما می‌توانید در مواجهه با یک شاخه گل لذت ببرید یا از گل‌های تیغ‌دار شکایت کنید. می‌توانید به قسمت پر یک لیوان توجه کنید و از داشته‌های خود لذت ببرید یا اینکه روی نیمه خالی لیوان متمرکز شوید و غصه نداشته‌های خود را بخورید. در هر حال انتخاب نگرش مثبت یا منفی با خود شما می‌باشد.

از شکست‌های خود درس بگیرید

عدم آگاهی نسبت بهاستعدادها و توانایی های خود
کسی می‌تواند از قدرت‌های روحی خود استفاده نماید که از وجود آنها آگاهی داشته باشد و درصدد شناخت و کشف آنها باشد. بنابراین انسان برای دستیابی به موفقیت و عدم شکست باید خودش را بشناسد، به قدرت های وجودی خود پی ببرد و با روش پرورش و تکامل آن‌ها آشنا باشد تا راه ترقی و پیشرفت برای او روشن شود. 

عدم پذیرش مسئولیت
اگر هر کسى وظیفه خود را به خوبى انجام دهد، گناه و اشتباه خود را به گردن دیگرى نیندازد و سهم خویش را در مسئولیت ها بپذیرد، ناکامى و شکست، کمتر اتفاق می افتد. اگر از زیر بار مسئولیت خود فرار کنید و دیگرى را مقصر بدانید، زمینه های شکست را در زندگی خود فراهم می‌کنید.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

مقاله پیشنهادی: بیایید با آمازون ثروتمند بشویم - ایسنا

منبع: ezzatkhah.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

راز موفقیت چیست؟

موفقیت
زمانی که صحبت از موفقیت می‌شود تقریباً تمام افراد تمایل دارند که به موفقیت در زندگی کاری و شخصی دست یابند. اما آنچه مهم می‌باشد پاسخ به این سؤال است که اصلاً موفقیت چیست؟ موفقیت در اشکال و اندازه‌های مختلف ظهور می‌کند و برای هر فرد مفهوم و درکی جدا و مجزا دارد. هرفرد با توجه به هدفی که در ذهن خود دنبال می‌کند، تعریف منحصر به فردی دارد. داشتن یک تعریف درست تا حد زیادی به معنی موفق شدن است و این تعریف کمک ارزشمندی برای تنظیم اهداف به شما می‌کند. برای رسیدن به زندگی دلخواه‌ باید تعریفی درست بر مبنای خواسته‌ها‌ و اهداف مشخص کرد و خود را در اولویت قرار داد. این زندگی مال شما است و باید طبق نظر شما برنامه‌ریزی شود و درک این نکته مهم می‌باشد که هرکس معمار سرنوشت خود است و درک شما تا حد زیادی بستگی به جهان‌بینی و خواسته‌های شما از زندگی دارد.

تعریف موفقیت چیست؟
تعریف موفقیت برای هرکسی متفاوت است. ممکن است برای یک خواننده اجرای یک کنسرت ایده آل، برای یک پدر خرید خانه، برای یک دانش آموز قبولی در امتحانات، یادگیری یک هنر، ارتقای شغلی و اجتماعی، روابط درست و… باشد. پیش از هر چیزی داشتن اعتماد به نفس عامل اساسی موفقیت در زندگی شخصی و کاری افراد است. قبل از شروع گام‌های رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، باید دانست که مشخصه‌های اصلی در زندگی موفق، تلاش، پشتکار و استوار بودن می‌باشد. فقط از طریق تلاش و صرف وقت است که شخص می‌تواند از قدرت‌ خود به طور کامل بهره ببرد. هر چقدر مسائل پیش رو چالش برانگیزتر باشد، تلاش برای رسیدن به موفقیت بیشتر می‌شود. برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری باید توانایی نه گفتن را در خود تقویت کنید.

موفقیت

لایف استایل کارآفرین ها

گام اول دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری کشف استعدادها و توانمندی‌های فردی می‌باشد.
گام دوم به منظور رسیدن به موفقیت، درس گرفتن از شکست‌های گذشته است. باید از شکست‌های گذشته به نحو احسن استفاده کرد و از آن‌ها درس گرفت.
گام سوم برای رسیدن به موفقیت، رویا پردازی و الهام گرفتن می باشد. باید با خود صادق باشید و بدانید که حقیقتاً چه نوع زندگی را دوست دارید؟ باید به ذهن خود اجازه دهید بزرگ اندیشی و خیال پردازی نماید.
در گام چهارم برای موفقیت شغلی، پیش از انجام هر کاری باید یک طرح جامع مشخص کرد. این طرح باید شامل پیش بینی بازار، در نظر گرفتن مباحث اقتصادی وکلیه گزینه‌های موجود برای پیشرفت باشد. آنچه در مسیر موفقیت مهم می باشد، این است که بدانید وقت طلاست. نباید این گونه زندگی و تفکر کنید که همیشه فرصت ها در اختیار شما هستند. برای رسیدن به اهداف و تصمیمات، زمان بسیار کوتاه و گذراست و باید از این زمان بیشترین استفاده را نمود.

موفقیت در همه جنبه های زندگی

گام پنجم برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری، داشتن انرژی و حس مثبت در زندگی است. یکی از روش‌های مهم برای رسیدن به این خواسته کنار گذاشتن حسادت و چشم و هم چشمی می باشد.
در گام ششم باید آنقدر اهداف را در ذهن خود به تصویر بکشید که نسبت به کسب آنها یک خواست درونی در شما ایجاد شود و به یک هدف مطلق در ذهن شما ثبت شوند، به طوری که دسترسی به آن‌ها،  به بالاترین هدف برای شما تبدیل گردد.
آن چه در گام هفتم در رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری مهم می‌باشد تشریح و توصیف کامل و دقیق جزئیات اهدافی است که قصد رسیدن به آن‌ها را دارید، باید بررسی کنید از چه راه‌هایی می‌توانید به آن‌ها دست یابید.

داشتن نگرش مثبت 
استفاده از جملات تاکیدی، بهترین راه برای جایگزین نمودن افکار مثبت به جای نگرش‌های منفی هستند. با اتکا به نگرش مثبت می‌توان قدرت‌های درونی را افزایش داد و شخصیت درونی را نیز بهبود بخشید. رسیدن به موفقیت در زندگی بالاترین لذت‌ها را در پی دارد و باید توجه کرد که رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و  زحمت بسیار است. اما  هنگامی که  به آن دست می یابید، خستگی تمام تلاش‌ها جبران می‌شود و نتیجه لذت بخشی حاصل می‌شود. یکی از عوامل مهم برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری پذیرش مسئولیت کارها و تصمیماتی است که در زندگی شما صورت گرفته اند. در قبال تصمیمات خود متعهد و مسئولیت پذیر باشید. برای شادی های زندگی خود شکرگزار باشید و روحیه شکرگزاری را در خود تقویت کنید. قدر داشته‌های خود را بدانید و از نعمت ها و فرصت‌هایی که در زندگیتان وجود دارد، استفاده نمایید.

موفقیت

نوشتن اهداف
شما می توانید برای رسیدن به موفقیت، لیست درست و منطقی از اهداف و برنامه‌های خود تهیه نمایید و هر روز کارها و برنامه‌هایی را که موفق به انجام آنها می شوید از فهرست حذف کنید و پیروزی‌های کوچک را جشن بگیرید. برای رسیدن به موفقیت باید بدانید تغییر، غیر قابل اجتناب است و شما باید همراه با تغییرات، تغییر کنید و قربانی آنها نشوید. یکی از عادات خوب افراد موفق خوش بینی آنها می باشد. خوش‌بینی در حد متعادل و مناسب چیزی است که در راه رسیدن به موفقیت نیاز دارید. توجه به این نکته مهم است که تبدیل اهداف بزرگ و کوتاه مدت به اهداف کوچک و بلند مدت باعث کم کردن انتظارات نادرست از خود می‌شود. دست از تلاش برندارید، متقاعد کردن خود برای حرکت و گام برداشتن به جلو بعد از شکست حتی برای افراد موفق نیز سخت می باشد. پس اگر با شکست مواجه شدید، ناامید نشوید و از این تجربیات برای ادامه مسیر استفاده کنید.

رویاپردازی کنید
بهتر است با خودتان صادق باشید. آرزو و رویاهایی را که در ذهن دارید یک بار مرور کنید. هرچه قدر هم که بزرگ و دست نیافتنی به نظر می‌رسند بازهم ایرادی ندارد. آنها را داخل دفترچه‌ای یادداشت کنید. هر روز صبح که چشمانتان را باز می‌کنید تابلویی را مجسم کنید که رویاهایتان را نشان می‌دهد. کائنات این قدرت را دارد تا آنچه را در ذهن شما شکل گرفته است در دنیای واقعی به شما نشان دهد.

بدانید که زندگی فعلی شما پر از نشانه‌های موفقیت است که شاید تا به حال با این دید به آنها نگاه نکرده باشید. مانند: عشق، سلامتی، دوستان، خانواده و... قدر این موفقیت‌های جاری و ارزشمند را بدانید. اگر به دنبال رسیدن به مرحله‌ای هستید که باعث ایجاد احساس آرامش گردد، همین حالا شروع کنید و یک تعریف مشخص از موفقیت در زندگی شخصی و کاری برای خود تعیین کنید، فکر کنید چه چیزهایی برای شما مهم هستند، برای رسیدن به آن‌ها نیاز به چه چیزهایی دارید و در این مسیر دست از تلاش و پشتکار برندارید.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

اعتبار می‎خواهیم؟خوش‎قول باشیم

چگونه به تصمیم خود پایبند باشیم
آیا تا به حال دقت کردید که چرا بعضی مواقع سر قول خود نمی‌مانید؟ برای مثال، اگر قراری دارید آن را کنسل می‌کنید، اگر قرار است پروژه‌ای را انجام دهید آن را انجام نمی‌دهید یا در زندگی شخصی خود زمانی که قرار است برای امتحانی حاضر گردید تا لحظه آخر کارها را عقب می‌اندازید. آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که زمانی که شما بدقولی می‌کنید انسان‌ها چه احساسی نسبت به شما پیدا می‌کنند؟ در این مقاله قصد داریم به شما تکنیک‌هایی را آموزش دهیم که یاد بگیرید چگونه متعهد باشید و همیشه سر حرف خود بایستید. برای این منظور 4 نکته را بررسی خواهیم کرد.

بهترین لایف استایل

نکته اول: نه گفتن را یاد بگیرید
به هر کسی قول ندهید. شما باید کارهایی را قبول کنید که برای انجام آنها شور و اشتیاق دارید و انجام آنها را دوست دارید. بعضی مواقع در زندگی، شما خیلی از کارها را قبول می‌کنید یا حتی افراد نزدیک به شما کارهایی را به شما می‌سپارند اما زمانی که وقت انجام آن کار می‌رسد شما نمی‌توانید آن را انجام دهید. علت این است که شما واقعاً آن کار را دوست ندارید و فقط آن را به خاطر یک شخص دیگر انجام می‌دهید، پس در نهایت نمی‌توانید آن کار را انجام بدهید. باید یاد بگیرید نه بگویید تا بعداً مجبور نباشید از اینکه نتوانستید آن کار را انجام بدهید متأسف باشید. این که در همان ابتدا نه بگویید خیلی بهتر از این است که بعد مجبور به عذرخواهی شوید و با این کار دوست یا همکار خود را هم بیهوده منتظر بگذارید. با این کار اعتبار خود را در بین اطرافیانتان حفظ می‌کنید. برای مثال در دانشگاه مشغول به تحصیل هستید و خیلی از درس‌ها هستند که شما دوست ندارید آنها را بخوانید. اما سعی کنید زندگی خود را به سمتی هدایت کنید که قدرت انتخاب داشته باشید.

 در محل کارتان کارهایی را به شما محول می‌کنند که دوست ندارید و مثلاً برای انجام آنها 10 روز را تعیین می‌کنند و شما به خاطر اینکه به انجام آنها علاقه ندارید آنها را برای روزهای آخر می‌گذارید و در آن زمان هم دچار استرس می‌شوید، شجاع باشید و کار خود را عوض کنید. شما انجام آن کار را به تأخیر می‌اندازید به این خاطر که شما آن کار را دوست ندارید و عمر شما در این مسیر در حال گذر است. پس شما باید زندگی و لایف استایلی را بسازید که خواستار آن هستید و کاری را انتخاب کنید که برای انجام آن شور، عشق و علاقه دارید. حتی اگر افراد نزدیک به شما مانند افراد خانواده‌تان از شما بخواهند کاری را انجام دهید ولی شما آن کار را دوست نداشته باشید آن را انجام نخواهید داد و هر زمان که به انجام آن فکر می‌کنید ضمیر ناخودآگاه شما می‌گوید صبر کن چرا که شما هیچ ذوقی برای انجام آن ندارید. این باعث می‌شود کار را انجام ندهید با وجود اینکه شاید آن فردی که از شما تقاضا انجام آن کار را کرده است، عمیقاً دوست داشته باشید. اگر با کسانی قرار می‌گذارید که احساس خوبی برای کار با آنها ندارید، مسلماً قرارها را کنسل می‌کنید یا دیر سر قرار می‌روید زیرا ارزشی برای شما ندارند. به مرور تمام این‌ها در ذهن شما به عادت تبدیل می‌شود و ذهن شما آنها را باور می‌کند و دیگر ارزشی برای هیچ کاری قائل نیستید. این باعث می‌شود حتی زمانی که وارد کاری می‌شوید که آن را دوست دارید، حوصله و اشتیاقی برای صرف در آن مسیر نداشته باشید، زیرا عادت کردید!

تعهد به اهداف

نکته دوم: برای دیگران ارزش قائل شوید
برای زمان و انرژی بقیه افراد احترام قائل شوید. بدانید که تنها زمان و زندگی شما ارزشمند نیست و این ارزش برای همه افراد وجود دارد. همان قدر که به خود فکر می‌کنید، به طرف مقابلتان هم فکر کنید. زمانی که شما قرار ملاقاتی دارید و نیم ساعت قبل از زمان ملاقات با تلفن همراه خود برای آن فرد پیامی ارسال می‌کنید و قرار خود را کنسل می‌کنید، این کار شما بی احترامی به آن شخص است و به این معنا است که اصلاً برای شما مهم نیست که آن فرد ناراحت می‌شود و کارهای خود را برای ملاقات با شما کنسل کرده است. شاید ارسال یک پیام برای کنسل کردن قرار کار آسانی باشد ولی شما در آن لحظه چهره طرف مقابلتان را نمی‌بینید. اگر کنار او بودید متوجه می‌شدید که چقدر عصبانی می‌شود و حس بدی نسبت به شما پیدا می‌کند. شما نباید چنین رفتاری را نشان دهید.

یکی از دلایلی که باعث می شود این کار را انجام ‌دهید این است که به فکر بقیه نیستید و گمان می‌کنید که تنها زمان، زندگی و اهداف شما مهم هستند در صورتی که این نگرش اشتباه است و این موارد برای بقیه افراد هم مهم و با اهمیت می‌باشد. طبق قانون راز زمانی که شما دوست دارید که خوش قول و متعهد باشید و سر حرف خود بایستید، طبیعتاً افرادی را در زندگی خود جذب می‌کنید که آنها هم دوست دارند به همین طریق اقدام کنند. با این کار مشتریانی به سمت شما جذب می‌شوند که حتی حاضر هستند زودتر از موعد به شما پول را پرداخت نمایند. این مورد در زمینه کار، روابط اجتماعی و جنبه‌های مختلف زندگی صادق است. شما باید برای دیگران و زمان آنها ارزش قائل شوید. باورهای شما در این زمینه خیلی اهمیت دارند. اگر باور کردید شهری که در آن زندگی می‌کنید شهر خوبی است، افرادی سر راه شما قرار می‌گیرند که در جنبه‌هایی که شما نیاز دارید، فوق العاده خوب هستند.

نکته سوم: قبل از انجام هر کاری، دلیل کار خود رابدانیم
همیشه زمانی که کاری را قبول می‌کنید و برای انجام آن متعهد می‌شوید، از خود بپرسید که چرا آن کار را پذیرفتید. یک چرای بزرگ باید برای خود داشته باشید. این چرا برای مثال می‌تواند این باشد که شما عاشق انجام آن کار هستید. زیرا بعد از مدتی، زمانی که شما می خواهید آن کار را تحویل بدهید باید این سؤال را از خود بپرسید که چرا آن روز این کار را قبول کردید؟ و جواب چرای خود را بدانید. اگر این چرا نباشد مسلماً فراموش کرده و بدقولی می‌کنید. ولی زمانی که چرای درستی انتخاب کنید بی شک اگر سخت‌ترین کار ممکن هم باشد، سر حرف و قول خود می‌ایستید و آن را انجام می‌دهید.

نکته چهارم: شیوه عذرخواهی صحیح را یاد بگیرید
باید جبران کردن را یاد بگیرید. اگر قرار ملاقاتی را کنسل کردید با پیامی که برای طرف مقابل ارسال می‌کنید ابراز پشیمانی کنید و دل آن شخص را به دست آورید. اگر هم در روابط بیزینسی هستید یک نامه رسمی برای آن شخص ارسال نمایید، عذر خواهی کنید و قرار بعدی را با او هماهنگ کنید. در واقع، باید هزینه این کار را بپردازید که این هزینه می‌تواند این باشد که مهربان‌تر و با احترام تر رفتار کنید یا اگر طرف مقابلتان دوست شما است و با او ارتباط صمیمی دارید برای او هدیه بخرید. این گونه هم به خود و هم به طرف مقابل نشان می‌دهید که متوجه شدید که متعهد نبودید و الآن قصد دارید جبران کنید. باید از درون بپذیرید که شما یک ارزشی را گرفتید که اکنون باید آن را پس بدهید. جبران کردن شما به معنای مجازات شما نمی باشد بلکه بدین معنا است که شما آنقدر درک و فهم دارید که متوجه گردید، زمان و انرژی یک نفر دیگر را گرفتید و الآن باید ابراز پشیمانی کنید و برای او جبران کنید.

تعهد لازمه موفقیت در زندگی اجتماعی
همیشه به یاد داشته باشید که شما در دایره ای از روابط اجتماعی قرار گرفته اید. در بسیاری از مواقع موفقیت و شادی های شما وابسته به دیگران است. بنابراین برای رسیدن به این هدف مهم باید حواستان به آنها باشد. همیشه پنج سؤال مهم را به خاطر بسپارید و برای آنها جواب های قانع کننده ای داشته باشید. در این صورت تعهد شما به صورت کامل اجرا خواهد شد: 

 چه افراد یا اشخاصی برای شما تعهد ایجاد می کنند؟
 چه چیزهایی حس تعهد شما را پررنگ تر می کنند؟
 چرا باید در مقابل برخی موارد تعهد داشته باشید؟
چه زمانی باید خودتان را متعهد بدانید؟ 
کجا و در چه موقعیت هایی تعهد شما لازم می شود؟

تعهد به اهداف
اجتناب از به تعویق انداختن کارها
آگاه باشید که عادت‌های کوچک، لایف استایل شما را می‌سازد. ممکن است برای مثال شما یک بار پروژه خود را کمی دیرتر از زمان مشخص تحویل دهید و هیچ مشکلی هم پیش نیاید ولی بدانید که ضمیر ناخودآگاه و شخصیت درون شما باور می‌کند که هیچ مشکلی ندارد که پروژه خود را دیرتر تحویل بدهید، سر قولتان نمانید و... . این موارد به ظاهر کوچک باورهای شما را عوض می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که سر حرفتان نمانید. وقتی که شما به تأخیر انداختن کارهای خود را ادامه می دهید مدتی که گذشت این به تأخیر انداختن‌ها بیشتر و طولانی‌تر می‌شود. اگر در ابتدا، کار خود را از شنبه به یکشنبه موکول می‌کردید اکنون آن را به یک هفته بعد موکول می‌کنید. کم کم عادت می‌کنید که همه کارهای خود را به تأخیر بیندازید و خیلی از کارها را انجام ندهید. همه افراد در دنیا تمایل دارند که موفق شوند ولی کسی موفق می‌شود که اول لایف استایل درستی بسازد و دوم اقدام نماید. زمانی که شما برای خود عادت‌های درستی می‌سازید می‌توانید لایف استایل درستی هم برای خود بسازید. با ساخت یک لایف استایل درست، خسته نمی‌شوید و مسیر خود را رها نمی‌کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید در مسابقات دو برنده شوید ابتدا باید دونده شوید و دویدن جز طبیعت ذهن و بدن شما شود. در آن زمان است که شما برنده می‌شوید. در هر زمینه و رشته‌ای که می‌خواهید فعالیت کنید باید لایف استایل آن رشته را بسازید. می‌توانید افراد موفق در زمینه مورد نظر خود را پیدا کنید و عادت‌های آنها را بررسی کنید زیرا عادت‌های آنها لایف استایل آن‌ها را ساخته است و لایف استایل آن‌ها موفقیت‌هایی را برای آنها به ارمغان آورده است. صرفاً جادویی در کار نیست که یک فرد موفق می‌شود. بسیاری از موفقیت‌های بزرگ از همین عادت‌های کوچک شروع شده اند. پس مهمتر از تحویل پروژه و کارها این است که شما یاد بگیرید سر حرف خود بمانید و این کار به شما باورهای درستی می‌دهد.

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید.

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

موفقیت در یک قدمی شما

آیا به موفقیت نزدیک شده ایم؟
زمانی یک مرد جوان از هنری فورد پرسید: "چگونه می‌توانم سر شناس و موفق باشم؟" به نظر می‌رسد، فورد پاسخ داد: "تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید، پس برای دستیابی به آن بجنگید. هرگز از مسیر خود جدا نباشید مهم نیست چقدر طول می‌کشد و یا راه چقدر سخت است، تا زمانی که به هدف خود نرسیده‌اید از پا ننشینید". موفقیت کجاست؟ آیا موفقیت نزدیک است؟ در حقیقت، گاهی شاید احساس کنید که امید و آرزوهایتان برای دستیابی به موفقیت چنان دور از ذهن است که ترجیح می دهید آنها را رها کنید و کنار بگذارید. شاید شما شرایط غیرمنصفانه‌ای را در این راه تجربه کرده باشید و ممکن است بدرفتاری‌هایی دیده باشید. اما به یاد داشته باشید اگر تنها یک زمان وجود داشته باشد که شما در راه موفقیت از ناامیدی اجتناب کنید یا بر آن غلبه کنید دقیقاً همان زمانی است که ناامید شده‌اید. زیرا بسیاری از موفقیت‌های بزرگ پس از غلبه بر نا امیدی‌های بزرگ به وجود آمده‌اند. مثل معروف فارسی "در نا امیدی بسی امید است، پایان شب سیه سپید است" دقیقاً بیان همین مطلب در راه تلاش برای موفقیت و غلبه بر ناامیدی می باشد.

 

مسیر موفقیت

 

تسلیم نشوید!
صرف نظر از آنچه که تا کنون در مسیر موفقیت شما رخ داده است، فراموش نکنید که هر صبح تولدی دوباره است پس حاضر به رها کردن مسیرتان نباشید. از تجربیات چالش انگیز و ناامید کننده نهراسید زیرا هر چالش یا شکست در صورت بهره گیری و عبرت درست از آن می‌تواند قطعات پازل موفقیت شما را جور کند. موفقیت نزدیک است تنها اگر از چالش و شکست نترسید.

درس گرفتن از اشتباهات
زندگی در کل، تنها تجربه‌ای از پیروزی‌ها و شکست‌ها می باشد و در نهایت هر دوی آنها در صورت استفاده درست می‌توانند در تعالی‌تان به شما کمک کنند. پس به اشتباهات دیروزتان تنها در صورتی که بخواهید درسی برای عدم تکرار آنها بگیرید فکر کنید و بیش از حد خود را برای ارتکاب آنها سرزنش نکنید. گذشته مثل یک آهنربا است که همیشه سعی در به عقب کشیدن ما دارد پس سعی کنید هیچگاه اسیر گذشته نگردید زیرا زمان حال را که سرمایه شما برای دستیابی به موفقیت در آینده است از دست خواهید داد. هر روز که از خواب برمی خیزد یک روز جدید است و در حقیقت تنها زمان و بهترین زمانی است که شما برای دستیابی به موفقیت در اختیار دارید پس به خوبی از آن استفاده کنید.

 

مسیر موفقیت

 

تبدیل شکست به موفقیت
از یک یک چیز مطمئن باشید و آن اینکه شما فقط با نشستن و انجام ندادن هیچ کاری موفق نخواهید شد. هنگامی که یک عملی را انجام می‌دهید، ممکن است یک بار، دو بار یا حتی بارها شکست بخورید، اما اگر از آنها درس بگیرید و به راهتان ادامه دهید این شکست‌ها تنها شما را به موفقیت نزدیک‌تر می‌سازند. موفقیت همیشه با انجام کار و حرکت مرتبط است. افرادی که موفق هستند کسانی نیستند که اشتباه نمی‌کنند بلکه آنها کسانی هستند که شکست می‌خورند ولی از آنها درس می‌گیرند و به پیش می‌روند. در نهایت شیرین‌ترین پیروزی، پیروزی است که بسیار سخت به دست آمده باشد بنابراین هنگامی که پس از گذشتن از موانع بسیار دستاوردی را کسب می‌نمایید لذت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. در نتیجه هیچ‌گاه ناامید نشوید و با وجود تمامی موانع و مشکلات رو به جلو حرکت نمایید.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه

راه های ثروتمند شدن

 

رازهای کسب ثروت
آیا تاکنون به راز جذب پول و ثروت فکر کرده اید؟ شما نیز تمایل دارید که با روش های درست، راز جذب پول در زندگی را یاد بگیرید؟ به نظر شما ثروتمندان چه رازهایی را در زندگی خود کشف و اجرا کردند تا توانستند به جایگاه ایده‌آل پول و ثروت در زندگی خود دست یابند؟ آیا آگاهی از موارد زیر در خصوص ثروتمند شدن برای شما جذاب می باشد؟

دوره آربی چیست؟

هفت گام تنظیم شده برای جذب سریع پول که باید روی آن ها کار کنید.
چگونگی غلبه بر کلید اعتقادات پنهانی که پول را از شما دور می کنند.
چگونگی استفاده از تکنیک‌های اثبات شده در جذب ثروت.
یکی از سری‌ترین راه های کسب آسان پول و ثروتمند شدن.
یک تصویر جدید از رازهای صرف کردن پول در جهت ثروتمند شدن.
چگونگی تنظیم جریان‌های چندگانه‌ی درآمدزایی به سمت کارهایی که به آنها عشق می‌ورزید.
کارهایی که همیشه منجر به پولدارتر شدن می‌شود.


رازهای جذب پول

هفت گام در راستای بدست آوردن پول و ثروتمند شدن:
گام 1: طرز تفکر خود را تغییر دهید.
گام 2: بدون هیچ چشم داشتی ببخشید.
گام 3: به بهترین نحو خرج کنید.
گام 4: از دیگران کمک بگیرید.
گام 5: اهداف خود را ساده‌سازی کنید.
گام 6: شبیه کارآفرینان فکر کنید.
گام 7: به جامعه و دنیای اطراف خود کمک کنید.

 

جذب پول

 

 راهکارهایی برای پولدار شدن
برای پولدار شدن در گام اول شما باید از خودتان بپرسید که چه چیزی می‌خواهید، به دنبال راه‌هایی برای ایجاد درآمد باشید و بدانید که چطور به سمت آن حرکت کنید. این‌ها نکات ریزی است که افراد باید روی آنها تمرکز کنند و اجازه بدهند تا ترسی که از انجام دادن کارها درونشان نفوذ کرده به سمت نقطه‌ای که تابه‌حال حرکت نکرده، پرواز کند. وقتی که اقتصاد در رکود قرار دارد، برای جذب ثروت شما باید با میزان زیادی تنش و هیجان دست و پنجه نرم کنید. چه زمانی بهتر از این؟ یک اقتصاد رکودی با پیشنهادات و فرصت‌هایی که در زمان رونق اقتصادی وجود ندارد. در این مقاله چندین راهکار ساده برای پولدار شدن پیشنهاد می شود که با بکار بستن آنها شاهد نتایج چشمگیری خواهید بود:

 پول خود را در جاهایی که برای شما دلگرم کننده و روحیه بخش است سرمایه‌گذاری کنید.
آشنایی اجمالی با مفاهیم مرتبط با ثروت (تعریف، اجزا، انواع)
با ثروت خود هر آنچه را می‌خواهید و می‌توانید بخرید.
ایده‌های خود را برای ثروتمند شدن اجرایی کنید.
احساس خود را در مورد ثروت و دارایی به صورت توصیفی بنویسید.
فیلم‌های راز موفقیت در کسب ثروت را تماشا کنید.
مقاله‌های موفقیت ثروتمندان را مطالعه کنید.
زندگی‌نامه‌ی افراد ثروتمند را مطالعه کنید.
از موج عظیم اخبار دوری کنید.
به رشد کردن و پولدار شدن فکر کنید.
مشکلی را در یک محصول پیدا کرده، حل کنید و بصورت آنلاین به فروش بگذارید و از طریق آن برای کسب درآمد تلاش کنید.
به دارایی‌های خود ببالید.
به هفت گام از مراحل ذکر شده در این مقاله برای کسب ثروت از همین الان عمل کنید.

 

جذب پول


اهداف اثربخش

بنابراین یکی از عوامل اصلی موفقیت در این مسیر، تنظیم اهداف اثربخش است. یک هدف اثربخش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بر چه مولفه‌هایی تاکید کند؟ در ادامه به ویژگی‌های یک هدف اثربخش اشاره شده است:

1)  اهداف به صورت واضح و شفاف تعریف شوند
منظور از شفافیت در اینجا یعنی به جای اینکه بگویید من می‌خواهم پولدار شوم. باید بگویید من می‌خواهم بیشتر از (بعنوان مثال) 500 دلار به ازای هر ماه در 6 ماه آینده درآمد داشته باشم.

2)  اهداف دست یافتنی باشند
مهم است که شما برای اهداف خود چارچوب زمانی مشخص و دقیقی داشته باشید. اینکه یک روزی پولدار می‌شوم به معنای چارچوب زمانی نیست. باید زمان رسیدن به هدف را  برای خود مشخص کنید زیرا بسیار مهم است که شما چه زمانی به اهداف خود می رسید.

3) ثابت قدم بودن
به معنی نظم در کارها می‌باشد. شما برای رسیدن به اهداف بزرگ خود باید گام های کوچکی را هر روز بردارید و همیشه متعهد به انجام آن‌ها بمانید.

4) اهداف کوتاه مدت و بلند مدت
داشتن اهداف بلند مدت و بسیار متفاوت باعث سردرگمی و عدم تمرکز شما خواهد شد. اهداف خود را به ترتیب اهمیت در اولویت‌های مشخص به لحاظ زمانی و ساختاری قرار دهید.

5)  انعطاف پذیری:
داشتن انعطاف، شانس بیشتری به شما می‌دهد تا در هر موقعیت بهتر عمل کنید. انعطاف‌پذیری توانایی سازگار بودن افکار و رفتار با تغییرات محیط و موقعیت‌ها به حساب می‌آید و به میزان تجربه فرد در مقابل محرک‌ها بستگی دارد.

6)  اولویت بندی کردن اهداف
اهداف را به ترتیب اولویت و اهمیت و با توجه به در نظر گرفتن فاکتور زمان دسته‌بندی کنید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
منبع : ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین عزت خواه