آنچه در این مقاله می خوانید:

  • هیچگاه سعی نکنید تلاش های گذشته خود را فراموش کنید
  • گذشته شما می‌تواند سازنده آینده شما باشد
  • رابطه طلایی میان شکرگزاری و رسیدن به موفقیت
  • تأثیر شگفت انگیز شکرگزاری در زندگی

هیچگاه سعی نکنید تلاش های گذشته خود را فراموش کنید
شما باید گذشته خود را حتماً به یاد داشته باشید. کسانی که حافظه خوبی نداشته و خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کنند باید تکه‌ای از گذشته را برداشته و آن را کنار خود داشته باشند. تکه‌ای که بتواند به آنها انرژی دهد. استاد حسین عزت خواه به ورزش‌هایی مثل کیک بوکسینگ می‌پرداختند و در مسابقات مربوطه شرکت می‌کردند. دویدن روی تردمیل برای ایشان همواره کار بسیار دشواری بود. برای مثال بعد از 45 دقیقه دویدن دیگر برداشتن هر یک قدم هم برای ایشان کار سخت و آزار دهنده‌ای می‌شد. در این مواقع ایشان دستبندی را روی دست خود می‌بستند که شاید ظاهر آن دیگر قدیمی و کهنه شده باشد اما برای ایشان سرشار از معنا است.

استاد حسین عزت خواه هر زمان که با مشکلی رو به رو می‌شوند که تصور می‌کنند اصلاً نمی‌تواند کاری را انجام دهند یا توانایی لازم را ندارند، این دستبند را به دست می‌بندند. زیرا این دستبند برای ایشان یادآور چیزهایی است که قدرت ایشان را صد برابر می‌کند. چرا که به او می‌گوید: «زمانی که تو می‌دویدی و برای مسابقات آماده می‌شدی، تلاش زیادی کردی و توانستی موفق شوی و به چیزی که می‌خواستی دست پیدا کنی. پس الآن هم می‌توانی این کار را انجام دهی.» خیلی اوقات نباید فراموش کنید که از کجا آمده‌اید و چه کارهایی انجام داده‌اید. خیلی از شما که اکنون به دنبال موفقیت مالی هستید، در گذشته دچار ضعف مالی بوده‌اید یا حتی در همین زمان حال نیز خودتان را از نظر مالی ضعیف می‌دانید. اما آنقدر انگیزه دارید که این مشکل مالی به یک منبع انرژی برای شما تبدیل شده است که بتوانید صدها میلیون دلار کسب درآمد کنید.

 

شکرگزاری

 

خیلی از کسانی که از نظر مالی افراد موفقی می‌شوند، کسانی بوده‌اند که دقیقاً از نظر مالی خیلی ضعیف بوده‌اند و همین ضعف آنها به یک منبع قدرت برای آنها تبدیل شده است. خیلی چیزهای دیگر نیز می‌تواند به همین شکل باشد اگر شما چندین سال پیش فرد بسیار فقیری بودید اما اکنون بهترین خانه و ماشین را داشته و یک کارخانه دار موفق هستید، نباید فراموش کنید که در گذشته چه شرایطی داشته‌اید.

به اشتباه گذشته خود را فراموش نکنید و به خودتان نگویید که آن زندگی، زندگی قبلی من بوده است، نباید به کسی درباره گذشته خود بگویم و حتی خودم هم نباید آن را به خاطر بیاورم. اتفاقاً این مورد منبع قدرت شما خواهد بود. شما همان آدم ضعیف از نظر مالی بوده‌اید که حال توانسته‌اید به جایگاه کنونی خود دست پیدا کنید. پس این ضعف، منبع قدرت شما بوده است.

چگونه شکرگزاری داشته های خود باشیم

گذشته شما می‌تواند سازنده آینده شما باشد
اجازه بدهید برای شما یک مثال بزنیم. یک روز استاد حسین عزت خواه شاهد گفتگو پدر و پسری با هم بوده‌اند. پدر نامبرده فرزند خود را نصیحت کرده و به او می‌گفت که به سراغ هر کاری نرود و تنها کاری را انجام دهد که بتواند از طریق آن پول زیادی کسب کند. استاد، به آن پدر یادآور شده‌اند که او در جلسه دیگری از سختی‌هایی که در هنگام شروع کسب و کار خود کشیده بود و اینکه برای کسب پول زیاد، مجبور به انجام سخت‌ترین کارها بودید برای جمع صحبت کرده است. سپس به ایشان گفته‌اند که چرا اکنون حین نصیحت نمودن پسر خود، از او می‌خواهید از نقطه‌ای کار خود را آغاز کند که در واقع نمی‌تواند به نتیجه برسد؟

کسی که خودش برای رسیدن به موفقیت از نقطه منفی 10 شروع کرده است، چگونه به شخص دیگری توصیه می‌کند که از نقطه 100 کار خود را آغاز کند؟ فردی که سابقه کاری ندارد، مطمئناً نمی‌تواند یک پروژه کاری خیلی گرانقیمت را به دست بیاورد. پس همان کاری را به او توصیه کنید که خودتان هم آن را انجام داده‌اید. نصیحت درست این است که به او بگویید که فکر خود را درگیر پول نکند و در ابتدا به دنبال افزایش مهارت‌ها و ایجاد روابط جدید باشد.

 

شما می توانید ادامه مقاله و فایل ویدیویی این مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/examples-of-thankfulness

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید با مقالات و ویدیوهای رایگان انگیزشی و آموزشی.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .