هدف از تهیه برنامه های موفقیت
افراد زیادی در زمینه ساخت برنامه های انگیزشی فعالیت می کنند. استاد حسین عزت خواه نیز مدت ها است که مجموعه برنامه های الآن وقتشه با محوریت موفقیت را تهیه می کنند. هدف ایشان از همان ابتدای کار این بوده است که بستری را فراهم کنند که از طریق آن افراد بتوانند به یکدیگر کمک کرده و زندگی و شخصیت بهتری را برای خودشان بسازند. نکته‌ای که باید بدانید این است که زندگی اطرافیان شما روی زندگی شما تأثیر می‌گذارد.

چرا که اگر اطرافیان شما بتوانند روی شخصیت‌های خودشان کار کنند، مطمئناً می‌توانند در روابط خود بهتر بوده، در زندگی از لحاظ مالی و مهارتی پیشرفت داشته، راحت‌تر خود را شناخته و کنترل کنند. پس شما همانقدر که به فکر رشد شخصیتی خودتان هستید، می‌توانید به رشد شخصیتی اطرافیان خود نیز فکر کنید و هدف استاد حسین عزت خواه از ساخت این مجموعه ویدیوها نیز دقیقاً همین بوده است.

در نهایت این را به یاد داشته باشید همه ما بی شک لیاقت داشتن یک زندگی فوق العاده زیبا و رویایی را داریم. در نتیجه همه تلاش ایشان در هنگام ساخت این مجموعه ویدیوها این بوده است که افراد بتوانند در هر بعدی از شخصیت خود، یک گام به جلو بردارند.

سبک زندگی خود را با موفقیت شکل دهید

شروع کار ساخت برنامه الآن وقتشه
جرقه برنامه الآن وقتشه اولین بار زمانی در ذهن استاد حسین عزت خواه زده شد که ایشان تصمیم گرفتند تا در جنبه‌های مختلف زندگی خود بهتر شوند. برای مثال ایشان چندین سال پیش که ورزش‌های رزمی را شروع کردند، متوجه شدند که زمانی که فیزیک و بدن انسان قوی‌تر می‌شود، کنترل کردن آن نیز سخت‌تر می‌شود. چرا که شما قدرت بدنیتان نسبت به آدم‌های معمولی افزایش پیدا می‌کند و در نهایت قدرت این را خواهید داشت که حتی به آنها آسیب برسانید. به همین دلیل اینکه بتوانید خودتان را کنترل کنید، خیلی سخت‌تر خواهد بود. یک قسمت اعظم ورزش‌های رزمی این است که شما بتوانید از طریق روح خود، بدنتان را کنترل کنید. این مسئله یک چالش ذهنی بزرگ برای استاد حسین عزت خواه بود که چگونه به فردی تبدیل شود که کمتر عصبانی می‌شود و کمتر می‌توانند او را عصبانی کنند.

 

شکر گزاری

 

تصور کنید که شما الآن پشت چراغ قرمز ایستاده باشید و برای 4 نفر دیگر بوق بزنید. احتمال دارد که از این 4 نفر، 3 نفر آنقدر عصبانی شوند که حتی از ماشین خود بیرون آمده و با شما دعوا کنند. در نتیجه جامعه ما خیلی به این مسئله نیاز دارد که آدم‌ها بتوانند بیشتر از قبل روی خودشان مسلط شده و خود را کنترل نمایند. در راستای مثال قبل باید گفت که ایشان به خودشان گفتند: «اگر تو رزمی کار هستی به هیچ عنوان نباید این تصور را داشته باشی که می‌توانی از این مهارت در خیابان و برای دیگر افراد استفاده نمایی. تو تنها می‌توانی از این مهارت‌ها به عنوان یک ورزش رزمی استفاده کنی و اگر قصد سنجیدن خودت را داری هم تنها در مسابقه می‌توانی این کار را انجام دهی.»

در دوره‌ای که ایشان به این موارد فکر می‌کردند، از نظر سنی بسیار جوان‌تر بودند و انجام این کار در سنین پایین کار خیلی دشواری است. یکی دیگر از افکاری که ذهن استاد حسین عزت خواه را به خود مشغول کرده بود، رسیدن به موفقیت مالی بود. همان زمان این جرقه در ذهن ایشان زده شد که در زبان فارسی آنقدری که نیاز است پیرامون موفقیت و جنبه‌های آن صحبت نشده است. به همین دلیل ایشان برای مطالعه در این زمینه اقدام کردند. به مرور زمان با درخواست اطرافیان، ایشان شروع به اشتراک گذاشتن خلاصه و نکات مهم مطالبی که مطالعه نموده‌اند، کردند.

همه این موارد دست به دست هم دادند که ایشان به این فکر بیفتند که برنامه‌ای بسازند تا بتوانند از طریق آن، مواردی که یاد می‌گیرند را با دیگران در میان بگذارند. هدفی که به ذهنشان رسید این بود که تجارب، چالش‌ها و سختی‌هایی که داشته‌اند را به دیگران یاد بدهند. تمامی قسمت‌های برنامه الآن وقتشه با این هدف ساخته شده است که زندگی هزاران، صدها یا حتی یک نفر را تغییر دهد.

 

برای مطالعه ادامه مقاله و مشاهده فایل ویدیویی این مقاله کلیک کنید

با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)