چگونه می توان قانون جذب را به کار برد؟

  • بپرسید
  • باور کنید
  • دریافت کنید 

خواسته خود را مشخص کنید

ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه می خواهید. هنگام انجام این کار، باید فقط بر آنچه می خواهید متمرکز شوید و نه بر آنچه نمی خواهید. باید دقت شود تا افکار و احساسات منفی از بین برود و سپس آن را بخواهید. ابتدا خواسته قلبی خود را به صورت کامل مشخص نمایید.
باور کنید و دریافت کنید
گام دوم اعتقاد بدون قید و شرط به نتیجه است. با اعتقاد راسخ باور کنید که به آنچه می خواهید می رسید.
این قسمت آسان نیست. بسیاری از افراد به محدودیت هایی مشروط شده اند و ممکن است در از بین بردن این سد راه ها به تلاش زیادی نیاز داشته باشند. هنگامی که ذهنیت خود را تغییر دهید و باور کنید که لیاقت و شایستگی دریافت آنچه می خواهید را دارید، اتفاق می افتد.
وقت آن است که زمان خود را تصدیق کنید. این اقدام برای بارور کردن آرزوی شماست. مانند، درخواست شغلی که طمع آن را دارید یا شروع یک ورزش منظم برای کاهش وزن.
از کائنات بسپارید
مرحله سوم شما را آماده دریافت آنچه می خواهید می کنید. برای این که اتفاق بیفتد ، باید با خواسته های خود به یک مسابقه ارتعاشی تبدیل شوید.
همه چیز در این جهان در فرکانس خود در حال ارتعاش است، از جمله ما. برای آماده شدن برای دریافت هر آنچه می خواهید ، باید ارتعاشات را با فرکانس تمایل خود تنظیم کنید. این امر از طریق افکار و تأییدهای مثبت امکان پذیر است.
یک روش آسان برای تمرین تفکر مثبت، تجسم این است که قبلاً آنچه را که می خواستید دریافت کرده اید. هنگامی که در یک حالت عاطفی افزایش یافته از شادی، عشق و قدردانی قرار می گیرید، با خواسته های خود در یک مسابقه ارتعاشی هستید.
برای دستیابی به تطابق ارتعاشی از تأییدیه ها استفاده کنید
تصدیق اظهارات خواسته ها و خواسته های شماست. این کار را می توانید با تمرکز بر خوشبختی و رضایتمندی که در تحقق هدف تجربه خواهید کرد ، انجام دهید. نوشتن این احساسات می تواند به افزایش اثر کمک کند
تجلی عشق و رابطه با قانون جذب
ما در مورد چگونگی اعمال قانون جذب برای به دست آوردن هر آنچه که می خواهید، ادامه داده ایم. بنابراین طبیعی است که شما بپرسید آیا می توانید قانون جذب را در روابط اعمال کنید؟ آیا قانون جذب برای عشق کار می کند؟ پاسخ مثبت است البته! با یک رویکرد مناسب، می توانید شریک زندگی رویاهای خود را پیدا کنید.
قانون جذب عشق
آیا تا به حال احساس کرده اید که هرچه بیشتر چیزی را تعقیب کنید، بیشتر از شما فرار می کند؟ این در مورد روابط بسیار درست است. در نهایت، شما احساس ناامیدی می کنید و از گفتن اینکه خوب هستید مجرد هستید منصرف می شوید و سپس، از هیچ جا، کسی در زندگی شما ظاهر می شود.
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا این اتفاق افتاده است؟ در این جنون روشی وجود دارد. برای درک نحوه استفاده از قانون جذب برای عشق می توانید این روند مرحله به مرحله را دنبال کنید .

به عنوان اولین قدم، باید با خود راحت باشید. وقتی ناامید ومایوس باشید، در نهایت به دلیل درگیری های مداوم، رابطه دچار درد و رنج می شود و شکست می خورد. پذیرش خودتان کلید جذب افراد خوب در زندگی شماست.
اکنون می توانید بر روی آنچه در یک رابطه می خواهید متمرکز شوید. و ویژگی هایی که می خواهید در شریک زندگی خود داشته باشید چیست؟ لطفاً بخاطر داشته باشید که جستجوی ویژگیهای خاص فیزیکی ممکن است امنیت و ثبات شما را در یک رابطه طولانی مدت فراهم نکند. اگرچه نگه داشتن آنها به عنوان افزونه مشکلی ندارد. برای یافتن یک رابطه موفق، شما باید بیشتر بر احساس خود تمرکز کنید تا ظاهر.
اکنون وقت آن رسیده است که شما با عشق به زندگی خود شروع به تجسم یک زندگی شاد و محتوایی کنید. احساس اینکه عاشق شدن چیست را دوباره از نو بسازید. تصور کنید که آرزوی شما از قبل برآورده شده است و اکنون با شریک رویاهای خود در یک رابطه کامل هستید. شما می توانید با نوشتن همه آنچه در رویای خیال شما اتفاق می افتد، احساس گرم را تقویت کنید. همچنین می توانید برای جلب عشق در زندگی خود مدیتیشن را امتحان کنید.
آخرین و نه مهمترین، ایمان به روند کار را حفظ کنید و به قدرت جهان برای تحقق آن ایمان داشته باشید. اگرچه ممکن است در مورد ظاهر و شخصیت شریک ایده آل خود ایده داشته باشید، اما موفقیت در استفاده از مراحل قانون جذب به توانایی شما در اعتماد به جهان بستگی دارد تا شما را به یک رابطه دوست داشتنی و طولانی مدت پیدا کند.

 

کاربرد قانون جذب


بهبود سلامت روحی و جسمی خود با استفاده از قانون جذب
از طریق مطالعات علمی متعدد کاملاً مشخص شده است که ذهن ما در سلامت ما نقش مهمی دارد. هم جسمی و هم روحی. اثر دارونما همانطور که در پزشکی مدرن شرح داده شده، این نکته را به طور قانع کننده ای اثبات می کند.
قانون جذب و تندرستی
تکنیک های قانون جذب از نیروی درمانی ذهن ما برای بهبود سلامت روحی و جسمی ما استفاده می کنند. این روش می تواند همراه با درمان های پزشکی متداول برای تسریع بهبودی مورد استفاده قرار گیرد.
طبق اصول قانون جذب، مفهوم ذهن بر بدن به دو روش کار می کند. می توانید از ذهن خود برای بهبود بیماری های بدن خود استفاده کنید  و یک ذهن ناسالم به جسمی بیمار نیز منجر می شود. 
برخی از روش های ساده ذکر شده در اینجا برای کمک به شما در حفظ سلامت آنها ذکر شده است.
استرس ذهنی بزرگترین مشکل است. منبع استرس داخلی یا خارجی باشد، منجر به انباشت منفی می شود. در صورت عدم کنترل ، این امر می تواند منجر به برخی بیماری های جدی روحی و جسمی شود. نظر دومی وجود ندارد که برای یک ذهنیت و بدن سالم ، استرس باید از بین برود. خود را از موقعیت های ناخوشایند دور کنید و از افراد منفی دور شوید می تواند به این منظور کمک کند. می توانید سرگرمی هایی ایجاد کنید و خود را در محاصره افراد شاد و دوست داشتنی قرار دهید. تمرینات تنفس عمیق و مدیتیشن می تواند کمک زیادی به تسکین استرس کند.
تکنیک های قانون جذب منظم مانند تجسم، تصدیق، اعتقاد راسخ و سپاسگزار بودن می توانند سلامتی شما را بهبود ببخشند. علاوه بر این، شما باید غذای سالم بخورید، به طور منظم ورزش کنید و یک نگرش مثبت برای یک فرد سالم داشته باشید.
با قانون جذب موفقیت و فراوانی کسب کنید
موفقیت و فراوانی آشکار ممکن است در آغاز بسیار طاقت فرسا باشد. با این حال، با قانون جذب، دقیقاً مانند سایر مظاهر عمل می کند. اصل همان است. در واقع این قانون فراوانی است.
قبل از شروع فرآیند، باید ذهن خود را از باورها و فرضیات محدود، پاک کنید. اینها خواه ناخواه در ذهن شما سالها جمع می شوند و وجود آنها مانع تحقق رویای شما می شود. در مورد گناه، شرم و خودباوری می توان همین را گفت. شما باید به زور از شر آنها خلاص شوید. گوش دادن به گفتارهای انگیزشی، خواندن نقل قولهای الهام بخش و تأییدهای مثبت مفید است.
هنگام شروع سفر تجلی، اگر بر روی یک هدف تمرکز کنید، میزان موفقیت بالاتر است. شما ممکن است شروع به فکر کنید، "چگونه قانون جذب فوراً کار کند" . انتظار نداشته باشید طی یکی دو روز معجزه رخ دهد. حتی گام های کوچک در مسیر درست نیز می تواند به عنوان یک موفقیت تلقی شود. اگر به اندازه کافی صبور باشید ، در نهایت به مقصد می رسید.
با اشتباهات و ناکامی های خود به عنوان قدم های موفقیت رفتار کنید. احساس ناامیدی نکنید. از آنها بیاموزید و دوباره امتحان کنید.
از افرادی که سعی می کنند با برخورد قضاوتی خود را به پایین بکشند، فاصله بگیرید. بدانید که آنها به دلیل باورهای محدودکننده خودشان این کار را می کنند. اهداف خود را تعیین کنید، اجازه ندهید دیگران شما را دیکته کنند.
در پایان، با  پشتکار ، ثبات قدم، اعتقاد راسخ و نگرش مثبت می توانید هر آنچه را که می خواهید برای شما به ارمغان بیاورد.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون)