آنچه در این مقاله می خوانید:

  • آیا هر کشوری را می‌توان موفق دانست؟
  • تأثیر آموزش در موفقیت یک کشور
  • تأثیر مراقبت‌های پزشکی در میزان موفقیت یک کشور

آیا هر کشوری را می‌توان موفق دانست؟
تعریف شما از یک کشور موفق چیست؟ با چه معیار و اندازه‌ای موفقیت یک کشور را اندازه می‌گیرید و تعیین می‌کنید که کدام یک از کشورها موفق بوده و کدام یک ناموفق؟ شاید بتوان گفت که موفقیت یک کشور را می‌توان با بررسی شرایط اقتصادی آن کشور، سطح سواد شهروندان، نرخ اشتغال و امکانات رفاهی و سلامتی در دسترس اندازه گرفت. به طور مشخص کشورهای موفق در این دوره از نظر سواد، کار، اقتصاد و سلامت در شرایط مطلوبی قرار دارند یا اینکه در تلاش هستند خود را به آن شرایط مطلوب نزدیک‌تر کنند.

رازهای موفقیت در مدیریت بهتر بیزینس

هیچ موفقیتی ساده به دست نمی‌آید. اگر کشوری توانسته است جزء کشورهای موفق جهان قرار بگیرد، مطمئناً هم دولت مردان آن کشور و هم مردم برای رسیدن به این نتیجه تلاش کرده‌اند. این تلاش در بلندمدت جواب داده و این کشور و مردمش توانسته‌اند به هدف خود، یعنی تبدیل شدن به یک کشور موفق دست پیدا کنند. موفقیت یک کشور بیش از آنکه به شرایط مدیریتی آن مرتبط باشد، به خواسته و اراده مردم آن کشور وابسته است. اگر مردم یک کشور بخواهند که پیشرفت کنند و به شرایط بهتری در هر زمینه‌ای دست پیدا کنند، مطمئن باشید که هیچ چیز نمی‌تواند مانع از رسیدن آنها به این هدف شود.

البته هیچکس نمی‌تواند ضرورت مدیریت صحیح را نیز انکار کند. هر نظام یا دولتی که بر کشوری مسلط می‌شود، می‌تواند تأثیراتی روی شرایط آن کشور بگذارد که آن تأثیرات را بتواند تا مدت‌ها در کشور احساس کرد. اگر دولت یا نظام حاکم بتواند به شکلی اقدام کند که به موفقیت کشور منجر شود و تأثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد، می‌تواند شرایط را برای دیگر دولت‌ها یا نظام‌هایی که در ادامه آن کشور را مدیریت خواهند کرد نیز فراهم کند.

 

کشورهای موفق

 

تأثیر آموزش در موفقیت یک کشور
همه چیز از داشتن یک نظام آموزشی مناسب آغاز می‌شود. یک کشور در هر شرایطی هم که باشد، این جوانان آن کشور هستند که می‌توانند شرایط را به شکل بهتری تغییر دهند. اگر در مدارس آموزش‌های اخلاقی، فرهنگی و علمی مناسبی داده نشود، دانش آموزان به هیچ عنوان نمی‌توانند در آینده کشور خود نقشی داشته باشند. اگر هم نقشی را ایفا کنند، این نقش به جای کمک به پیشرفت کشور، نتیجه عکس خواهد داشت. در مدرسه باید در کنار آموزش علم‌هایی که در آینده به کار دانش آموزان و جامعه آنها خواهند آمد، فرهنگ و اخلاق را نیز به دانش آموز یاد بدهند. فرزندان هر کشوری در سیستم آموزشی آن کشور تربیت می‌شوند، پس باید این مسئله را جدی گرفت.

 

ادامه مقاله رازهای موفقیت کشورهای دنیا

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .